MarkkinointiKollektiivi
LOADING
Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Asiakas, anna ymmärrystä -teematilaisuus asiakasymmärryksestä

15 syyskuun @ 14:00 - 16:30

Ostokäyttäytyminen muuttuu maailman mukana vauhdikkaammin kuin koskaan aiemmin. Kasvavan kilpailun myötä asiakasymmärryksen rooli yrityksen erottautumistekijänä nousee entistäkin tärkeämmäksi. Määrittääkö hyvä asiakasymmärrys jopa tulevat voittajat?

Asiakasymmärrykseen liittyy monella meistä paljon erilaisia kysymyksiä. Kuinka asiakasymmärrys luodaan, kenelle kaikille asiakasymmärrys organisaatiossa kuuluu? Mitä kohtaamispisteitä tulisi tarkastella kattavan asiakasymmärryksen rakentamiseksi, entä tuleeko kaikkea asiakkaan kertomaa uskoa? Ajatuksia näihin kysymyksiin, sekä näkemyksiä asiakasymmärrykseen liittyvään teemaan laajemminkin, saadaan MarkkinointiKollektiivin syyskuun teematilaisuudessa.

Asiakasymmärryksen teematilaisuus on avoin ja veloitukseton kaikille! Ilmoittaudu mukaan tästä >>

Postin puheenvuorossa muistutetaan ajantasaisen datan merkityksestä asiakasymmärryksen lähteenä. Pohditaan miten jokainen voi varmistaa valitsevansa kuhunkin tilanteeseen oikean datalähteen tai datalähteiden yhdistelmän.  Saadaan ajatuksia kuinka voidaan huolehtia, että data on aitoa, oikeaa, ajantasaista ja sopii kulloiseenkin tarpeeseen. ToinenPHD haastaa asiakasymmärryksen kuuluvan johtamisen keskiöön – jos se ei vielä siellä ole. Olemme käännekohdassa, jossa markkinoita jaetaan voittajiin ja häviäjiin kiihtyvällä vauhdilla, ja asiakasymmärryksen tulee siirtyä filosofiasta ja juhlapuheista johtamisen kovaan ytimeen. Ivalo haluaa herätellä: brändi, erinomaisuutesi ei kiinnosta ketään. Mainonta ilman asiakasymmärrystä kumisee tyhjyyttään ja lähentelee hukkainvestointia. Kyky katsoa ja ymmärtää elämää kohderyhmän silmin on tie luihin ja ytimiin hiipivään tarinankerrontaan. MobilePay on kasvuyritys, jossa asiakasymmärrys toimii johtotähtenä. Kuulemme tosi tarinan, jossa kasvun edellytykset epäkypsällä markkinalla luodaan tarkkaan valittujen kovien ja pehmeiden tietojen kautta. Tässä kasvutarinassa ja suurien tavoitteiden saavuttamisen matkalla asiakasymmärrys, sekä selkeä analysointi millaista asiakastietoa tarvitaan, on nostettu keskiöön.

Ajatuksiaan tilaisuudessa ovat jakamassa:

Jenni Korhonen, Posti
Toni Keskinen, ToinenPhd
Päivi Tervo, MobilePay
Ilkka Ruotsalainen, Ivalo

Tapahtuma on veloitukseton ja sen mahdollistaa Posti.

Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua ennen tilaisuutta.

Ilmoittaudu mukaan tästä Lyyti-linkistä >>

Tiedot

Päivämäärä:
15 syyskuun
Aika:
14:00 - 16:30
Tapahtumaluokka:
Tapahtuma tagia:
, ,