MarkkinointiKollektiivi
LOADING
Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

[MK] Kuukausitapahtuma : Kasvu

21 huhtikuun @ 14:00 - 16:30

ILMOITTAUDU MUKAAN 21.4. TAPAHTUMAAN ››

Huhtikuussa haluamme herätellä ajatuksia yhdestä markkinoinnin perimmäisestä tehtävästä. Haluamme haastaa pohtimaan millä keinoin, miten johdettuna ja kuinka toteutettuna kasvua markkinoinnilla tehdään.

Kasvu – unohtuiko markkinoinnilta sen tärkein tehtävä? – tapahtuma saattaa olla teemansa mukaisesti MarkkinointiKollektiivin suurin kuukausitapahtuma. MTV:n mahdollistama, virtuaalitilaisuutena toteutettava tapahtuma toivottaa tervetulleeksi jopa 300 henkilöä mukaan.

 

Miten tehdään kasvua markkinoinnilla, millaisia markkinoinnilla saavutettuja yritysten kasvutarinoita on olemassa? Kohdentavatko suomalaiset markkinoijat omia toimiaan liiaksi vai pitäisikö heidän hyödyntää enemmän massamarkkinointia kasvun ajurina? Otamme näistä asioista selvää ja kuulemme teemaan liittyviä ajatuksia MTV:ltä, Wörksiltä, AdLaunchilta ja Vepsäläiseltä.

 

MTV haastaa markkinoijat pohtimaan kohderyhmien laajentamista. Tulisiko kohderyhmien kutistamisesta luopua? Miksi massalle kannattaa puhua erityisesti näinä poikkeuksellisina aikoina? Insight manager Nina Eriksson tulee jakamaan ajatuksia väitteestä “ne jotka eivät osta tai ostavat harvoin, ovat sinun tärkein kohderyhmäsi”

 

Wörksin toimitusjohtaja Jussi Piri tuo mukanaan case kavalkadin oman uransa varrelta. Hän lupaa jakaa meille oppeja niin onnistumisista kuin myös epäonnistumisista. Kuinka kasvu markkinoinnin keinoin tehtiin uuden hiusvärisarjan kanssa L’Orealilla, miten onnistuttiin kasvattamaan Top-Sportin tunnettuus ohi kilpailijoiden ja miten Suomen Lähikaupan aikana markkinoinnilla luotiin kasvua vähittäiskauppojen tiukassa kilpailutilanteessa. Mukaan on tulossa myös kurkistuksia tuoreista caseista, joita Wörksissä ollaan toteutettu asiakkaille.

AdLaunch tulee jakamaan huomioitaan videomainonnan analytiikasta ja a/b testaamisesta. Toimitusjohtaja Joel Hypén kertoo mm. keinoista, joilla volyymipohjaista videomainontaa voidaan ohjata tukemaan kasvua.

 

Vepsäläisen toimitusjohtaja Jussi Lindholm on urallaan nähnyt ja kokenut markkinoinnista lähes kaiken: hän on työskennellyt markkinointiekosysteemin jokaisella puolella. Pelkkä huomiotalous ei riitä pitämään yritystä pystyssä, vaan markkinoinnin voittava resepti on Jussin mielestä luovan sisällön ja liiketoiminnan numeroiden intohimoinen yhdistäminen. Tälläisellä toiminnalla Vepsäläinen on pelastettu markkinoinnilla – ei kerran, vaan jo kahdesti.

Tapahtuma on veloitukseton. Tilaisuuden mahdollistaa kaikille MTV.
Aikataulu:

klo 14:00 Virtuaalitilaisuus alkaa
klo 16:30 Ohjelma päättyy.

Tervetuloa!

Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tapahtumaa.

Tiedot

Päivämäärä:
21 huhtikuun
Aika:
14:00 - 16:30
Tapahtuma tagia:
, , , ,

Järjestäjä

MarkkinointiKollektiivi
Kotisivu:
mkollektiivi.fi