MarkkinointiKollektiivi
LOADING
Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Martech ja data

21 lokakuun @ 09:00 - 17:00

Kysely osoittaa: Data, mittaaminen ja martech kiinnostavat erittäin paljon MarkkinointiKollektiivilaisia – järjestämme avuksi syksyn suurimman tilaisuuden johon etsimme nyt kumppaneita

– MK Martech ja data virtuaalitilaisuus 21.10.2020 –

Etsimme nyt kumppaneita mukaan MarkkinointiKollektiivin tuottamaan, osallistujille avoimeen ja veloituksettomaan, koko päivän kestävään virtuaalitilaisuuteen 21.10.2020 klo 9-17.

  • Aamupäivällä keskitytään martech-teemaan, iltapäivällä keskitytään data-teemaan.
  • Tavoittelemme täysin virtuaalisena toteutettavaan tapahtumaan yli 500 osallistujaa.
  • Tilaisuus tuotetaan HopIn-työkaklulla, joka mahdollistaa osallistujien aktivoinnin, virtuaaliständit, verkostoitumisen ja matchmakingin.
  • Etsimme kumppaneita mukaan tilaisuuteen! Tule nostamaan preferenssiäsi, hankkimaan liidejä ja lisäämään tunnettuuttasi ottamalla kantaa martechin ja datan ajankohtaisiin aiheisiin.
  • Päivän puhujalistalla jo seuraavat tahot: AI Roots, Arilyn, Dagmar, Neste, Posti, Readpeak ja Wörks.

Tule mukaan tilaisuuteen tuomaan osaamisesi ja tarjoamasi teknologia esille! Etsimme tilaisuuten kumppaneita, jotka haluavat tavoittaa markkinoinnin ammattilaiset ympäri Suomen ja auttaa heitä oppimaan ja oivaltamaan martechista ja datasta.

MarkkinointiKollektiivi on järjestänyt vuoden 2020 aikana jo reilu 30 kpl erikokoisia live- ja virtuaalitilaisuuksia ja kaikkien tilaisuuksiemme osallistujapalautteen keskiarvo on tältä vuodelta huima 4,4 (asteikolla 1-5)!

Keskustele bottimme kanssa, ja jätä yhteystietosi meille, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman nopeasti:

 

 

MK martech kyselyn nostoja:

78% vastanneista kokee, että martech kenttä tutuu joko erittäin tai melko sekavalta. Lisäselvyyttä kentän ymmärtämiseen kaivataan.

Erityiskiinnostusta martechin sisällä herätti analytiikka ja data, näistä aiheista haluaa oppia lisää 74% vastaajista.

Markkinoinnin automaatio kiinnosti 67% vastaajista, tekoälystä enemmän halusi tietää 59% vastaajista ja asiakaskokemuksen optimointi kiinnosti 64% vastaajista.*


*Lähde: MK martech kysely elokuu 2020, n reilu 120 vastaajaa.

 

Tiedot

Päivämäärä:
21 lokakuun
Aika:
09:00 - 17:00
Tapahtumaluokka:
Tapahtuma tagia:

Järjestäjä

MarkkinointiKollektiivi
Kotisivu:
mkollektiivi.fi

Tapahtumapaikka

Verkossa