MarkkinointiKollektiivi
LOADING
Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

[MK] EVENT: 4P 21.1.2020

21 tammikuun @ 14:00 - 17:00

Aloitetaan uusi vuosi ja vuosikymmen peruspilareista, jotka ovat klassiset markkinoinnin elementit ja kuuluisan teorian pohja – otetaan haltuun neljä peetä.

Product, price, place ja promotion ovat saaneet rinnaalleen teorioita myös 7 P ja 7+1 P, mutta kaikissa alun neljä peetä ovat perustana. Tule nappaamaan inspiraatiota ja ajatuksia tuotteen, hinnoittelun, paikan ja markkinointiviestinnän caseista, joita alustavat näkemyksestään ja omasta tekemisestään Solita, Yle, Teatiamo ja Dagmar.

Kuinka businessmalli kannattaa ajatella tuotteeksesi? Miten rakentaa jakelukanavaa oman median ulkopuolella? Mikä statement on designdildon hinnottelumallissa ja kuinka johdetaan modernia markkinointiviestintää?

Teeman näkökulmia alustavat ja yhteistä keskustelua aiheista käyvät:

  • Ilkka Särkiö, Data Scientist (Dagmar Drive, RADLY) ja Nina Honkanen, Strategist (Dagmar)
  • Johannes Hirvonsalo, Service Designer (Solita)
  • Anne Saloranta, Digital Strategist (Yle)
  • Sanna Valkeejärvi, Markkinointijohtaja (Teatiamo)

Tilaisuuden puhujat toivovat osallistujilta paljon kysymyksiä.

Paikka: Messukeskus (Messuaukio 1, 00520 Helsinki)
Aika: Tiistai 21.1.2020
Iltapäivän kulku:
klo 13.30: Ovet auki, tervetuloa!
klo 14.00: Tilaisuus alkaa
n. klo 16.00 Afterit ja verkostoitumistilaisuus alkaa. Tarjolla purtavaa ja virvokkeita.
n. klo 17.00: Tilaisuus päättyy.
Tapahtuman mahdollistaa Solita
Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tapahtumaa.

Tiedot

Päivämäärä:
21 tammikuun
Aika:
14:00 - 17:00

Järjestäjä

MarkkinointiKollektiivi
Kotisivu:
mkollektiivi.fi

Tapahtumapaikka

Messukeskus
Messuaukio 1
Helsinki, 00520
+ Google Map
Kotisivu:
https://messukeskus.com