M

illoin: Keskiviikkona 10.2.2021 klo 14.00-16.30
Missä: Virtuaalitilaisuutena verkossa

📍 Onko sinulle selvää, miten saisit hyödynnettyä markkinointidataa organisaatiossanne parhaalla mahdollisella tavalla?
📍 Kaipaatko inspiraatiota ja oppeja datan monikanavaiseen haltuunottoon?
📍 Haluatko selättää datamörön ja luoda fiksuja, organisaatiosi asiakasta parhaiten palvelevia asiakaspolkuja?
📍 Haluatko varmistaa, että hyödynnät datan kokonaispotentiaalin ja ymmärrät paremmin, mitä asiakkaasi oikeasti tarvitsevat?


Jos nämä asiat mietityttävät, lue eteenpäin.

MarkkinointiKollektiivi kutsuu sinut helmikuussa datan äärelle.
Tämä tilaisuus on mennyt, mutta voit
katsoa tallenteen tästä.

Markkinoinnille kertyy valtavat määrät dataa joka päivä, monista eri lähteistä! Otetaan tämä data yhdessä haltuun ja opitaan ymmärtämään organisaatiosi asiakkaiden tarpeita paremmin. Tässä virtuaalitilaisuudessa saat konkreettisia vinkkejä ja inspiraatiota markkinoinnin eri datalähteiden haltuunottoon ja tehokkaaseen hyödyntämiseen asiakaspolun kehittämisessä.

Tatu Kuivalahti
(Custobar) muistuttaa oman datan omistamisen tärkeydestä sekä sen järkevästä hyödyntämisestä. Asiakasdataa voidaan kerätä digitaalisten kanavien lisäksi myös esim. kivijalkakaupoista ja  asiakaspalvelupuheluista. Näin pystytään muodostamaan 360-näkymä asiakkaasta. Tatu kertoo, millaista arvoa kokonaisvaltaisen datan hyödyntämisellä on erityisesti kuluttajapuolen markkinoinnissa.

Heikki Sivonen (Lyyti) korostaa datan hyödyntämisen merkitystä erityisesti SaaS-palveluiden markkinoinnissa. Heikki avaa konkreettisen case-esimerkin kautta, miten markkinointia voi toteuttaa ja mitata kansainvälisellä pelikentällä, ja mikä merkitys datan hyödyntämisellä on uusille markkinoille lähtiessä ja uusien asiakkaiden tavoittamisessa.

Tero Tiainen (Sanoma B2B) muistuttaa monimediallisten kuluttajan kohtaamispisteiden hyödyntämisen tärkeydestä. Kuulemme, millaisin keinoin monesta eri kohtaamispisteestä saatavaa dataa edelleen voidaan täydentää, ja miten sen avulla voidaan lisätä asiakasymmärrystä. Tästä saadaan apua esimerkiksi luovaan suunnitteluun ja mediasuunnitteluun. Tero kertoo myös, kuinka data voidaan aktivoida markkinoinnin toimenpiteiksi asiakaspolun eri vaiheissa.

Julius Haukkasalo
(Evermade) jakaa puheenvuorossaan kokemuksia ja oppeja datan roolin merkityksestä verkkopalveluiden jatkuvassa kehityksessä. Kuulet miten erityisesti b2b-asiakaskokemusta voidaan kehittää verkossa datan avulla.

Eetu Karppanen
(Kekäle) tuo mukanaan omat oppinsa kivijalkaliikkeen ja verkkokauppaliikenteen datan yhdistämisestä. Puheenvuorosta selviää mikä hyötyä eri datalähteiden yhdistämisestä on ollut perinteikkään vaateketjun asiakaspolun kehittämisessä.

Tilaisuudessa ajatuksiaan ovat jakamassa:
Tatu Kuivalahti,
Custobar
Heikki Sivonen, Lyyti
Tero Tiainen,
Sanoma B2B
Julius Haukkasalo,
Evermade
Eetu Karppanen,
Kekäle

Tapahtuma on veloitukseton.
Tapahtuman mahdollistavat Custobar, Lyyti, Sanoma ja Evermade.

Aikataulu:

klo 14:00 Virtuaalitilaisuus alkaa
klo 16:30 Ohjelma päättyy.

Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tapahtumaa.


Julkaistu 
5.2.2021
Tapahtumat
 -kategoriassa

Lisää 

Tapahtumat

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.