MarkkinointiKollektiivi
LOADING
Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

MK EVENT: KANSAINVÄLINEN MARKKINOINTI – Ammattilaisten kokemuksia markkinoinnin ja myynnin kansainvälistymisestä & teknologian hyödyistä matkalla sinne

27 marraskuun @ 09:00 - 11:00

MK EVENT: KANSAINVÄLINEN MARKKINOINTI

– Ammattilaisten kokemuksia markkinoinnin ja myynnin
kansainvälistymisestä & teknologian hyödyistä matkalla sinne – 

Milloin: Perjantaina 27.11.2020 klo 9.00-11.o0
Missä: Virtuaalitilaisuutena verkossa, lähetys suorana Brightin studiolta

 


Pohditko maailmanvalloitusta, onko mielessäsi kuinka kansainvälinen markkinointi startataan? Kaipaatko vinkkejä kansainvälisessä myynnissä onnistumiseen koronan aikana? Haluaisitko kuulla, kuinka Suomen maakuvan rakentaminen tukee myös sinun organisaatiosi markkinoinnin ponnistuksia? Tai kaipaatko ylipäänsä inspiraatiota tässä haastavassa maailmantilanteessa myynnin ja markkinoinnin näkökulmiin? Tule linjoille kanssamme!

Tästä tilaisuudesta saat ammattilaisten kokemuksia markkinoinnin ja myynnin kansainvälistymisen avuksi. Oppeja voi hyvin soveltaa myös kotimaan kontekstiin, jossa jokainen meistä toimii nyt etäyhteyksin. Keskitymme erityisesti teknologian hyötyihin, ja sen tarjoamaan apuun nykytilanteessa. Tule kuulolle, kun MarkkinointiKollektiivin teematilaisuus kerää sinulle oppeja ja oivalluksia!

Maria Flemmich (Avidly) haluaa auttaa suomalaisia yrityksiä lähtemään maailmalle. Puheenvuorossaan hän muistuttaa, että myynnin ja markkinoinnin yhdistäminen kansainvälisen asiakaskokemuksen johtamisessa on tärkeä osa kansainvälistymistä. Lisäksi uusille markkinoille mentäessä vahvaan insightiin ja markkinaymmärrykseen perustuvat liiketoimintapäätökset, kuten kattavat digitaaliset kyvykkyydet niin markkinoinnissa kuin myynnissä, ratkaisevat.


Etäasiakaskokemus nousuun! Kun emme voi liikkua maailmalla ja kohdata f2f, henkilökohtaisten etämyyntitapaamisten laadun tärkeys on nyt ennennäkemättömällä tasolla. Tomi Hilvo (Wulff Entre) tulee jakamaan oppejaan meeting designista ja sales experiencesta. Näissä uuden osaaminen, ja uudella tavalla hyödynnetty teknologia ovat ainakin välttämättömiä tekijöitä.


Heli Jimenezin (Visit Finlandin) puheevuorossa kuulet, miten Suomen maakuvaa tällä hetkellä luodaan: mikä on sen tila ja miten Suomeen suhtaudutaan sekä markkina-alueena että maabrändinä maamme rajojen ulkopuolella. Heli avaa myös konkreettisten case-esimerkkien avulla sitä, miten Visit Finland omalla tekemisellään nostaa Suomen kansainvälistä näkyvyyttä.


Juho Hiidenmaa (Bright) on luotsannut lukemattomia kansainvälisiä tapahtumia ja markkinointitilaisuuksia. Juhon kokemuksista teknologia avusteisesta kanssakäymisestä voit oppia, kuinka virtuaalistenkin kohtaamisten avulla tavoitetaan kohderyhmät ympäri maailmaa, ja luodaan merkityksellisiä ja muistiin jääviä hetkiä etänä.


Lähetämme rohkaisua kansainväliseen markkinointiin ja myyntiin suorana lähetyksenä Brightin studiolta, jonne toivomme osallistujilta linjoilta paljon kommentteja ja kysymyksiä.


Tilaisuudessa ajatuksiaan ovat jakamassa:


 

Heli Jimenez, Visit Finland
Maria Flemmich, Avidly
Tomi Hilvo, Wulff Entre
Juho Hiidenmaa, Bright

Tapahtuma on veloitukseton.
Tapahtuman mahdollistaa Bright, Visit Finland, Wulff Entre ja Avidly.
Aikataulu:
klo 9:00 Virtuaalitilaisuus alkaa
klo 11:00 Ohjelma päättyy.
Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tapahtumaa.

 

ILMOITTAUDU MUKAAN >>

Tiedot

Päivämäärä:
27 marraskuun
Aika:
09:00 - 11:00
Tapahtumaluokka:
Tapahtuma tagia:
, ,
Kotisivu:
https://www.lyyti.in/MKMaailmaOnTehtyMeitaVarten2711

Tapahtumapaikka

Verkossa

Järjestäjä

MarkkinointiKollektiivi
Kotisivu:
mkollektiivi.fi