MarkkinointiKollektiivi
LOADING
Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

[MK] Tapahtuma: Aidot kohtaamiset ja niiden merkitys markkinoinnissa 19.5.2020 klo 14.00

19 toukokuun @ 14:00 - 16:30

Aidot kohtaamisia ja niiden merkitys markkinoinnissa

Toukokuussa pysähdymme aitojen kohtaamisten äärelle. Vallitseva maailmantilanne on osoittanut, että tarve kohtaamisille ei ole vähentynyt, päinvastoin! Haluamme olla rohkaisemassa ja näyttämässä esimerkkiä siitä, että aitoja kohtaamisia voi toteuttaa monilla eri tavoilla, nyt ja jatkossa.

Aidot kohtaamiset ja niiden merkitys markkinoinnissa – tapahtuman tuottaa MarkkinointiKollektiivi. Messukeskuksen mahdollistamaan virtuaalitilaisuuteen on mahdollista osallistua mistä päin maailmaa tahansa ja linjoille mahtuu jopa 500 henkilöä, lämpimästi tervetuloa!

Ilmoittaudu heti mukaan virtuaalitapahtumaamme tästä >>

Koronakevät on muokannut tapahtumakenttää tornadon lailla. Mitä tehdään, kun alkuperäinen tapahtuman toteutustapa ei toimikaan? Miten varmistamme, että tapahtumat toimivat jatkossakin hyvinä markkinoinnin työvälineinä ja ihmisten kohtauttamiskeinoina? Millä keinoilla luodaan vahvasti kokemuksellinen osallistumismuistijälki kävijälle? Milloin on hyvä jalkautua sinne, missä ihmiset joka tapauksessa kohtaavat? Millä tapahtumista otetaan kaikki mahdollinen hyöty irti, ja miten onnistumista mitataan?

Mm. näihin kysymyksiin etsimme vastauksia toukokuun tapahtumassamme.

Aiheeseen omia näkökulmiaan tuovat seuraavat asiantuntijat:

Anna Suominen Messukeskukselta valottaa puheenvuorossaan sitä, miten messut siirretään ketterästi verkkoon poikkeustilanteessa. Mistä pidetään kiinni ja mille joudutaan keksimään vaihtoehtoja?

Jari Rask Sanomilta haluaa muistuttaa markkinoijia olemaan paikalla, kun vuoden parhaat muistot syntyvät. Jari kertoo myös oman näkemyksensä siitä, miten tapahtumakumppanuus toimii parhaiten silloin, kun se on rakennettu yhteisen arvopohjan päälle.

Jenna Ritala ToDo-tapahtumilta haluaa laittaa stopin pönötykselle, ja muistuttaa omaa tapahtumaa suunnittelevia siitä, että nyt on aika keskittyä tavoitteisiin, ja muuttaa tapahtumiin osallistuminen aktiiviseksi kokemukseksi.

Heikki Sivonen Lyytiltä kertoo tuottavan tapahtumamarkkinoinnin eri elementeistä: mitä moderneja tapahtumamarkkinoinnin teknologioita kannattaa hyödyntää sekä miten mitataan tapahtumien arvoa ja ROI. Heikki kertoo myös parhaita oppeja jakoon tapahtumaviestinnästä ja markkinoinnista digikaaoksen keskellä.

Lauri Toivonen SOK:lta valottaa sitä, miten tapahtumat otetaan huomioon organisaatiossa, jossa koko bisnes perustuu kohtaamisille. Lauri kertoo konkreettisia toimia, joilla SOK on jalkauttanut toimintansa sinne, missä ihmiset kohtaavat toisensa, ja kertoo myös verkkokaupan vaikutuksista arjen kohtaamisten klassikkoon, ruokakaupassa käyntiin.

 

Tapahtuma on veloitukseton.

Tapahtuman mahdollistaa Messukeskus. 

 

Aikataulu:

klo 14:00 Virtuaalitilaisuus alkaa
klo 16:30 Ohjelma päättyy.

Tervetuloa!

Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tapahtumaa.

ILMOITTAUDU TAPAHTUMAAN TÄSTÄ >>

Tiedot

Päivämäärä:
19 toukokuun
Aika:
14:00 - 16:30
Tapahtuma tagia:
, , , , ,

Tapahtumapaikka

Verkossa

Järjestäjä

MarkkinointiKollektiivi
Kotisivu:
mkollektiivi.fi