MarkkinointiRadio 45: Susanna Joki, Lyyti: “Onko tämä aikani arvoista?”

MarkkinointiRadio Susanna Joki
MarkkinointiRadio
MarkkinointiRadio 45: Susanna Joki, Lyyti: "Onko tämä aikani arvoista?"
/

Tässä MarkkinointiRadio -jaksossa on luvassa puhetta tapahtumista ja niiden kehittämisestä erityisesti osallistujan näkökulmasta! Vieraaksi saapuu etäyhteyksien päästä Susanna Joki Lyytiltä. Susanna on ollut rakentamassa Lyytin uutta mittaria nimeltä EVS (Experience Value Score), ja saammekin kuulla, mistä tässä on kyse. Miten uuden, osallistujan ajankäytöllistä arvoa mittaavan mittariston luomiseen ollaan päädytty, ja erityisesti, miksi?

Susanna jakaa omat oppinsa tapahtuman järjestämisestä virtuaaliajassa, ja käymme läpi palautteet, joita he saivat omasta ensimmäisestä virtuaalitapahtumastaan. Mistä tykättiin, mitä pitää kehittää ja mihin kiinnittää erityisesti huomiota jatkossa? Miksi Susannan ja koko tiimin mielestä oli tärkeää, että palaute kysyttiin juuri EVS:n avulla?

Jaksossa Susanna kannustaa kaikkia tapahtumia järjestäviä miettimään tapahtuman elinkaarta kokonaisuutena, alkaen siitä, miksi tapahtumalle varataan aika omasta kalenterista, ja siihen ilmoittaudutaan. Miten pidetään huolta, että ilmoittautunut saapuu paikalle, ja myös tapahtuman jälkeen kokee, että “tämä tilaisuus oli aikani arvoinen”?

Ota jakso kuunteluun tästä, ja kerää inspiraatiota omien tapahtumien kehittämiseen!

 

 

Jatka MarkkinointiRadion muihin jaksoihin tästä.

MarkkinointiRadiota voit kuunnella myös SpotifyssaSoundCloudissa ja Apple Podcastissa. Ota meidät seurantaan!

 

, , , ,

Comments are closed.