Asiakkaat odottavat tänä päivänä persoonallista palvelua myös verkossa, ja ovat valmiita antamaan tietoa itsestään tätä saadakseen. MarkkinointiRadiossa keskustellaankin digitaalisesta asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä, kun vieraaksi saapuu Mikko Hämäläinen Druidilta.
Tällä kertaa Aamukahviseurassa painavaa puhetta markkinoinnin arvostuksen puolesta: Sanni Karvonen (Knowit) on arjessaan kohdannut markkinoinnin arvostuksen haasteita yrityksen koosta tai alasta riippumatta – kuten varmasti moni muukin. Mitä voimme asialle tehdä?
Kaikki johtoryhmät ovat joutuneet saman kysymyksen eteen: miten pidämme liiketoiminnan pyörät pyörimässä, kun samalla täytyy aktiivisesti uudistua ja jopa kannibalisoida vanhaa bisnestä uuden tieltä? Miten yritysvastuusääntelyn muutokset vaikuttavat markkinointiin ja viestintään? Kuinka kestävällä liiketoiminnalla ja asiakasymmärryksellä voidaan vahvistaa brändin edelläkävijyyttä?
Tule mukaan Aamukahviseuraan oppimaan ja keskustelemaan tehokkaan natiivimainonnan tekemisestä käytännön tasolla. Natiivimainonta mielletään usein brändimarkkinoinnin ylätason keinoksi, mutta yhä enenevässä määrin sitä käytetään taktiseen mainontaan – ja se toimii!
Markkinointiradion Sunnuntaibrunssin tämän viikon vieraana on Sampo Karpo, pilotoinnin ja erikoistoiminnan mies, jolta eivät ideat eivätkä mielipiteet lopu kesken.
Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan B2B-markkinoinnin (korkeasta!) tasosta Suomessa, taloustilanteen elpymisen indikaattoreista ja sen vaikutuksista markkinointi-investointeihin sekä brändien kantaa ottavasta markkinoinnista ja sen tärkeydestä Hartwallin esimerkin kautta.
MarkkinointiKollektiivi teki syksyllä 2023 ansiokasta työtä kerätessään tietoa lähes kuudensadan kollegamme hyvinvoinnista alalla. Ah! Ajattelin. Tätä olen odottanut. Sain itse olla mukana julkistamassa tuloksia ja puheenvuorollani rohkaisemassa markkinointiväkeä pitämään huolta positiostaan, työnsä edellytyksistä ja tuesta oman työn kehittämiseen – tai lähtemään.