MARKKINOINNIN TAPAHTUMAKALENTERI

MarkkinointiKollektiivi haluaa olla helpottamassa tiedonjakoa markkinoinnin alan ammattilaisten kesken. MarkkinointiKalenteri kerää yhteen kaikki alan tapahtumat, koulutukset, webinaarit – alamme menot, jotka ovat tätä ennen olleet levällään siellä ja täällä.

Löydät kaikki meille ilmoitetut markkinoinnin alan ammattilaisille tai markkinoinnista kiinnostuneille suunnatut tilaisuudet ja koulutukset keskitetysti MarkkinointiKalenterista.

Oma tapahtumasi kalenteriimme

Oletko järjestämässä tapahtumaa, koulutusta, webinaaria tai muuta markkinointiin liittyvää inspiroivaa, opettavaa ja oivalluttavaa tilaisuutta? Ilmoita se meille, ja jaamme sen kalenteriimme kaikkien nähtäville!

Toimi näin:

  • Ilmoita meille oma tapahtumasi linkin lomakkeella.
  • Kerro meille tapahtumasta kaikki pyytämämme tiedot, näin saamme tapahtuman nopeammin sivustollemme.
  • Tapahtuman tietojen ilmestyminen MarkkinointiKalenteriin saattaa kestää muutaman työpäivän.
  • Voit ilmoittaa meille niin veloituksettomat kuin myös maksulliset tapahtumat.

SUOSITTELEMME

MK Aamukahviseura

Verkossa

Viikkojen 12-19 aikana joka tiistai ja torstai nautitaan virtuaaliset aamukahvit klo 8:30-9:00.

Aamukahveja hostaavat MK:n Marica Thorén ja Sanna-Kaisa Koivisto, ja heillä on jokaisella kerrallaan vieraana markkinointialan asiantuntija, jonka kanssa keskustellaan markkinoinnista ja alan ajankohtaisuuksista rennoissa merkeissä. Samalla myös jaetaan kokemuksia hyvistä etätyökäytännöistä.

[MK] Vuoden Paras

Keskiviikkona 10.6. klo 14.00-15.30

On aika äänestää Vuoden 2019 Paras markkinointiteko: MK Vuoden Paras on täällä!

Olemme keränneet kovan shortlistin kevään markkinointialan palkintoja niittäneistä suomalaisista markkinointiteoista. Nyt on sinun aikasi astua joryn paikalle, sillä tässä kisassa SINÄ päätät kuka vie Vuoden Paras -tittelin!
Vuoden Paras 2019 Shortlist:
“Fazer Tutti Frutti – Täysin luonnollista” Fazer
“Sweet Suite” Valio
“Vuoden harmain päivä” Hartwall
Tule kuulemaan, miten menestyksekkäät markkinointiteot ovat syntyneet, kun jokaisen brändin edustajat nousevat lavalle kertomaan tarinansa. Puheenvuoroissa ei näytetä pelkästään siloteltuja case-videoita vaan raotetaan myös reilusti verhoa idean juurilta. Ammattilaiset jakavat toinen toisilleen ajatuksiaan saaduista opeista, virheistä, sekä onnistumisen kannalta tärkeistä käännekohdista.