MARKKINOINTIMIKS

Uusi videosarja markkinoijille

MarkkinointiMiks on asiapitoinen mutta pilkettä silmäkulmassa sisältävä videosarja, joka etsii vastauksia markkinoijia askarruttaneisiin kysymyksiin.

Suomen suurimman ja elinvoimaisimman markkinoinnin alan yhteisön jäsenet, MarkkinointiKollektiivilaiset, kertoivat mikä saa heidät kysymään omien työtehtäviensä äärellä miks? Tämä ohjelma etsii kysymyksiin vastauksia vaihtuvien panelistien kanssa.

Näin saat MarkkinointiMiks-jaksoista parhaan hyödyn itsellesi

Jokaisen MarkkinointiMiks-jakson sivulla kerrotaan mihin kysymyksiin jaksossa pureudutaan. Voit nauttia jaksot kokonaisuudessaan, tai hypätä suoraan kohtaan, jossa panelistit vastaavat sinua kiinnostavaan kysymykseen. Videot pääset katsomaan helposti tuosta alempaa!

Halutessasi voit napata MarkkinointiMiks-jaksojen keskustelut vain kuunteluun: löydät jaksojen ääniraidat MarkkinointiRadio-podcastista.

MarkkinointiMiks - koska markkinoijan kyselyikä on nyt ja aina.

Video

MarkkinointiMiks, jakso 1: Miks asiakasta pitää ymmärtää?

Millaisia vastauksia markkinoinnin tulisi kyetä antamaan koko organisaatiolle asiakasymmärryksen parantamiseksi? MarkkinointiMiks-sarjan 1. jaksossa Jemmi Laaninen (Leadoo Marketing Technologies), Samuli Hokkanen (Crasman) ja Johanna Jäkälä (VR) vastaavat MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenten lähettämiin kysymyksiin asiakasymmärrykseen liittyen.
Video

MarkkinointiMiks, jakso 2: Miks omasta ja organisaation osaamisesta kannattaa pitää huoli?

Kuinka jokaisen markkinoijan tulisi johtaa omaa osaamistaan, ja miten organisaation kilpailukyky markkinoinnin ammattilaisia houkuttelevana työpaikkana syntyy? MarkkinointiMiks-sarjan 2. jaksossa Katariina Uljas-Ahl (Dagmar), Mika Hyötyläinen (Neste) ja Julia Kaukinen (Kaukinen Consulting) vastaavat MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenten lähettämiin kysymyksiin markkinoinnin osaamiseen liittyen.
Video

MarkkinointiMiks, jakso 3: Miks brändillä on merkitystä?

Kuinka erityisesti brändimarkkinoinnissa tulisi siirtyä funktiokeskeisyydestä tunnereaktioiden herättämiseen? Miten brändiä rakennetaan pitkäjäntäisesti? MarkkinointiMiks-sarjan 3. jaksossa Laura Olin (ZOAN), Mika Hyötyläinen (Neste) ja Johanna Jäkälä (VR) vastaavat MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenten lähettämiin kysymyksiin brändiin liittyen.
Video

MarkkinointiMiks, jakso 4: Miks verkkopalvelun kehittämiseen tulisi satsata?

Mitä kohtaamispisteitä tulisi ottaa erikoistarkasteluun, kun halutaan parantaa verkkosivuston konversioita? Kuinka vastuullisuus huomioidaan verkkopalvelussa, entä miten rakennetaan toimiva evästelaatikko? MarkkinointiMiks-sarjan 4. jaksossa Samuli Hokkanen (Crasman), Anne Saloranta (YLE), Mikko Hämäläinen (Exove) vastaavat MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenten lähettämiin kysymyksiin verkkopalveluihin liittyen.
Video

MarkkinointiMiks, jakso 5: Miks digimarkkinointi on jatkuvassa murroksessa?

Mitä ovat digimarkkinoinnin muutokset, joista jokaisen markkinoijan on nyt kriittistä tietää? Mitkä ovat digimarkkinoinnin ympäristövaikutukset ja kuinka läpinäkyvää datan käytön tulee olla? MarkkinointiMiks-sarjan 5. jaksossa Miikka Rahikainen (Dagmar), Karoliina Leisti (ZOAN) ja Mikko Hämäläinen (Exove) vastaavat MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenten lähettämiin kysymyksiin digimarkkinointiin liittyen.

Ota yhteyttä

Kysy mitä tahansa tai kerro ideasi - olemme pian yhteydessä!

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.