MarkkinointiKollektiivi

Podcast

MR x Fonecta: Löytyykö yrityksesi? - podcastsarja antaa yrityksille vinkkejä näkyvyyden ja löydettävyyden varmistamiseen

Löytyykö yrityksesi? on Fonectan ja MarkkinointiRadion minipodcast-sarja, jossa käymme läpi, mitä yrityksen tulee ottaa huomioon oman näkyvyytensä varmistamiseksi, niin paikallisesti kuin isommassa kuvassakin.
Tapahtumat

ILMOITTAUDU MUKAAN: MK Aamukahviseura joka tiistai klo 8.30!

MK Aamukahviseura tuo etäinspiraatiota sinulle markkinoinnin ammattilainen joka tiistai klo 8.30! Aiheet vaihtelevat markkinoinnin liitännäisten teemojen parissa. Ilmoittaudu mukaan tästä!
Podcast

MarkkinointiRadio 65: Sanna Halttunen-Välimaa: Datan hyödyntäminen markkinoinnin ja myynnin kehittämisessä

MarkkinointiRadiossa puhutaan datasta, kun vieraaksi saapuu Qurulta Sanna Halttunen-Välimaa. Sanna auttaa arjessaan markkinoinnin ja myynnin asiantuntijoita tarkoituksenmukaisen datan hyödyntämisessä ja nyt Sanna jakaa parhaat vinkkinsä myös MarkkinointiRadion kuuntelijoille.
Blogit

Olen viestinnän ja markkinoinnin freelancer, eikä se ole aina helppoa

Miltä tuntuu, kun koko osaaminen ja persoona on kaupan? Freelancerilla ei ole työroolia, on vain minä, joka kantaa ja antaa kaikkensa. "En muista lukeneeni avointa tunnustusta siitä, millaista alallamme on olla freelancer. Nimenomaan olla. Tämä ei ole rooli, jokin hattu, joka lennähtää työpaikan ovella päähän. Arvioitavana ja esillä olen minä." kirjoittaa Marika Luukkanen MK Kipinävuorossaan.
Tapahtumat

ILMOITTAUDU MK Teematilaisuuteen 8.6.2022: Onnistunutta Markkinointia

Viisi markkinointitekoa puretaan tekijöidensä kautta opeiksi ja oivalluksiksi kaikkien markkinoinnin ammattilaisten avuksi. Caset voivat olla sinulle tutut, mutta näitä tarinoita et ole ennen kuullut!
Blogit

Hyvä sisältö ei ole hyvää kaikille

"Laadukaskin journalismi voi olla täyttä sutta, jos se ei tule luetuksi", kirjoittaa Marika Viherlaiho MK Kipinävuoro-blogissa.
Blogit

Miksi brändimarkkinointi on tärkeää?

"Vieras brändi tuntuu harvoin luotettavalta, varsinkaan B2B-päättäjien ja -vaikuttajien keskuudessa", muistuttaa Miikka-Markus Leskinen (Fonecta) MK kumppaniblogissa ja kertoo, miksi yritysten kannattaisi panostaa brändimarkkinointiin.
Blogit

Miten viedä vastuullisuus liiketoiminnan keskiöön? - 3 vinkkiä

"Vastuullisuus on tullut myynnin ja liiketoiminnan pöydälle, ja se on tullut sinne jäädäkseen", kirjoittaa Heidi Peltonen (Neste) kumppaniblogissa ja jakaa 3 vinkkiä vastuullisuuden viemiseen liiketoiminnan keskiöön.