MarkkinointiKollektiivi

Tapahtumat

ILMOITTAUDU MUKAAN: MK Aamukahviseura 26.3.2024: Neuroepätyypillisyys työelämässä – tietoa ja tukea markkinointialalla toimivalle neuromoninaiselle, vieraana Riikka Seppälä (Toivon tiellä)

Tämä Aamukahviseura tarjoaa apua sekä neurokirjolaiselle itselleen että hänen esihenkilöilleen ja kollegoilleen. Neurokirjon huomiointi työpaikoilla lisää kaikkien työhyvinvointia.
Blogit

Onnea 4-vuotias MK Aamukahviseura! Oppeja ja statistiikkaa viikoittaisesta livelähetyksestä.

Tässä Aamukahviseuran ekstra-spesiaalissa lähetyksessä kuulemme MarkkinointiKollektiivin tuotannon kokemuksia ja oppeja jokaviikkoisen livelähetyksen järjestämisestä, konseptoinnista ja kehittämisestä.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 4-vuotisjuhlalähetys 19.3.2024: Markkinoinnin vaikuttavuuden top 10 tekijää, jotka jokaisen markkinoijan tulisi tietää, vieraana Jukka Ihalainen (Dagmar)

Tässä Aamukahviseurassa keskustellaan markkinoinnin tehokkuudesta strategisesta näkökulmasta. Mihin asioihin meidän tulee keskittyä, jos haluamme tehdä tehokasta ja vaikuttavaa markkinointia? Maailmalla on viime vuosina tutkittu valtavasti markkinoinnin tehokkuutta, mutta vain harva yritys Suomessa hyödyntää kaikkia vaikuttavuuden tekijöitä.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #7: Sora & AV-tekoäly - Heräteostokset ja vastuullisuus - Nimeäminen

Puhetta AV_tekoäly Sorasta, heräteostamisesta ja markkinoinnin vastuusta sekä nimeämisen tärkeydestä osana markkinointia.
Blogit

Miksi markkinoinnin arvon kommunikointi on niin hankalaa complex sales -organisaatioissa? 

On mittareita, dashboardeja, KPI:t määritetty ja ROI:takin laskettu. Jokaista kampanjaa mitataan ja seurataan, euroja lasketaan ja dataa kerätään. Mutta miksi silti tuntuu, että organisaatiossa kukaan muu markkinointifunktion lisäksi ei ymmärrä markkinoinnin tuomaa arvoa? 
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 12.3.2024: Kesytä tekoälystä työkaveri: opi kehotemuotoilun salat, vieraina Salla Syrman ja Ville Kormilainen (Kaiku)

Kehotemuotoilu on menetelmä, jolla tekoälyä ohjataan viestinnässä (vrt. prompt engineering). Se tarjoaa välineitä vuorovaikutuksen optimointiin tekoälyn kanssa. Se on keskeinen tekijä markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisten onnistumisessa tekoälyn hyödyntämisessä.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #6: Zalando & viherpesu - Lidlin etuohjelma - Luovuus, tiimit ja roolit

Zalandon saamasta viherpesuun liittyvästä EU-komission päätös, Lidlin etuohjelma sekä luovan tiimin toiminta ja roolitus.