Tiesitkö, että jopa 83 %* kuluttajista kertoo olevansa valmis jakamaan organisaatioille omia tietojaan saadakseen yksilöllisemmän markkinointi- ja palvelukokemuksen? Silti monen organisaation verkkosivuilla vierailija saa vastaansa geneeristä sisältöä ja pahimmillaan vääränlaiset palvelut tai tuotteet. Tämä aiheuttaa verkkosivukävijässä turhautumista ja sivustolta poistumisen – organisaatiolle tämä on menetetty kauppa. Personoinnista on puhuttu markkinoinnissa jo pitkään, mutta jos asia ei ole vielä edennyt työpöydälläsi konkretiaan, on tämä MK Aamukahviseura sinua varten.
Ossi Honkasesta piti tulla 3D designeri, mutta parin ulkomaan reissun kautta hänestä vahingossa kehittyikin luovan alan jatkuva oppija ja kyseenalaistaja, joka ei varsinaisesti rakasta mainontaa, mutta työtään kyllä.
Tervetuloa mukaan kv-markkinoijien omaan iltapäivään! Iltapäivän aikana käsiteltävät teemat ovat relevantteja ja tärkeitä niin markkinointijohdon pöydällä kuin kv-markkinoinnin spesialistien arjessa. Tämän tilaisuuden kautta haluamme antaa tukemme kansainvälisen markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat pysyä askeleen edellä alati muuttuvassa toimintaympäristössä.
Antti Vassinen on Aalto-yliopiston markkinoinnin käytännön professori, joka siinä sivussa kirjoittaa kirjoja ja auttaa yrityksiä ja yhteisöjä mallintamaan markkinointia.
Tässä MarkkinointiRadion jaksossa puhutaan suoraan siitä, mikä markkinoinnin ja myynnin ammattilaisia juuri nyt askarruttaa: palkkaerot ja palkasta puhumisen vaikeus, sukupuolten väliset rakenteet, markkinoinnin ja myynnin arvostus sekä talouden epävarmuus ja sen vaikutukset alalla toimiviin. Keskustelemassa Leena Komulainen (Ivalo Creative) ja Marko Hovinmäki (Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA).
Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa syvennytään siihen, miten markkinointi saadaan osaksi liiketoiminnan ylintä päätöksentekoa, miten sen vaikutuksia mitataan ja miten markkinointi tukee sekä liiketoiminnallisia että inhimillisiä tavoitteita.
Sanna Kolamo on siitä harvinainen tapaus, että on työskennellyt markkinointipöydän kaikilla puolilla niin asiakkaalla, mainos- asiakasymmärrys- ja mediatoimistossa sekä mediassa.