MarkkinointiKollektiivi toteutti syksyllä 2025 Markkinointialan suuren hyvinvointikyselyn, jolla selvitettiin, mitä markkinoijille kuuluu. Nyt tulokset ovat valmistuneet ja haluamme jakaa ne kanssasi! Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan!
MarkkinointiKollektiivin suosituin ja toivotuin tilaisuus on jälleen täällä – tule mukaan! Selvitetään yhdessä, kuinka sosiaalinen media vauhdittaa organisaation kasvua ja millainen sisältö somessa toimii parhaiten vuonna 2026.
Tule kuulemaan tähän Aamukahviseuraan mitä sata suomalaista teknologia- ja teollisuusyrityksen liiketoimintajohtajaa ajattelee markkinoinnin roolista kasvussa. VML Finlandin tuore Beyond Borders 2026 -tutkimus valottaa harvoin tutkittua aihetta: mitä ylin johto suomalaisissa teknologia- ja teollisuusyrityksissä itse kertoo markkinoinnista ja sen roolista kansainvälistä kasvua haettaessa?
Canva on tuttu työkalu monelle markkinoijalle, mutta harva hyödyntää sen täyttä potentiaalia sisällöntuotannossa. Tämän vuoden viimeisen erikoispitkän 45min Aamukahviseuran aikana saat selkeän kokonaiskuvan Canvan ominaisuuksien tehokkaasta käytöstä niin yksilö- kuin tiimitasolla – ja lopuksi bonuksena vinkit tekoälyn hyödyntämiseen.
Markkinointi joutuu usein leikkurin alle ja sen merkitystä kyseenalaistetaan. Sen sijaan että jäisimme valittamaan, on aika kääntää narratiivi – ja näyttää, miten markkinointi toimii strategisena kasvun ja taloudellisen tuloksen moottorina.
One of the biggest challenges in adopting AI in marketing isn’t the technology itself but a fragmented tech stack. Disconnected tools, manual handovers, and data silos slow down execution. How can marketing teams move beyond AI experiments to deploy systems that truly work, automating workflows, connecting tools, and freeing time for strategy and creativity? In this Aamukahviseura session, we’ll explore agentic AI, intelligent systems that act autonomously on your behalf.
Blogissa on pohdintaa siitä, miten tekoäly muuttaa hakukoneoptimointia, mitä zero-click aiheuttaa ja mitä AI SEM mahdollisesti tulevaisuudessa voisi olla.
B2B-asiakkaat odottavat tänä päivänä yhtä vaivatonta ja henkilökohtaista palvelua kuin kuluttajina: ja tässä personointi nousee ratkaisevaan rooliin. Blogi avaa, miten data ja tekoäly auttavat tunnistamaan asiakkaan tarpeet jo ensikosketuksesta.