Aihe:

Sosiaalinen media

Blogit

Sitouttavampaa sisältöä ja työntekijälähettiläitä - Mistä on some 2021 tehty?

Meltwaterin suuren some-tutkimuksen löydökset sen paljastavat: sosiaalisen median merkitys ei ole vähenemässä, mutta somen sisältä löytyy markkinoijille mielenkiintoisia trendejä. Eri organisaatioiden toimintatavat ja panostukset someen vaihtelevat, lue lisää ja peilaa tietoja omaan työhösi!
Rekry

*Haku päättynyt* Avoin työpaikka: Hei sinä intohimoinen myyvän tekstin kirjoittaja, tule vauhdittamaan markkinointivetoisen verkkokaupan kasvua!

Kumppanimme Kipukauppa.com etsii tiimiinsä copywriteria! Haluaisitko päästä osaksi kasvavaa, markkinointivetoisen verkkokaupan ydintiimiä, jonka missiona on auttaa suomalaisia pääsemään erilaisista kiputiloista eroon ilman lääkkeitä?
Podcast

MarkkinointiRadio 47: Emmi Mikkola: Orgaaninen sisältö ja maksettu mainonta LinkedInissä

MarkkinointiRadion jaksossa puhutaan Emmi Mikkolan kanssa LinkedInistä. Jaksosta saat aimo annoksen informaatiota ja hyödyllisiä vinkkejä kanavan hyödyntämiseen!
Tapahtumat

MK EVENT: Kuinka parantaa asiakaskokemusta ja tehostaa markkinointia teknologian avulla?

MarkkinointiKollektiivi ja Vipu kutsuvat sinut käytännönläheiseen nykyaikaisen markkinoinnin tehoaamuun 20.1.2021, ilmoittaudu täältä!
Blogit

Somewhere over the rainbow: Pride-viikolla markkinointi herää asiakkaiden silmissä eloon

Tällä viikolla kuluttajat, markkinointia tekevien asiakkaat, heräävät huomaamaan muutoin ”turhan” ja ”näkymättömän” markkinoinnin ”joka ei kiinnosta”.
Podcast

MarkkinointiRadio 15: Salla Vainionpää & Syväsukellus Linkedinin tilanteeseen Suomessa

Tässä MarkkinointiRadion jaksossa luvassa puhetta siitä, miksi Linkkariin kannattaisi siis mennä ja mitä siellä kannattaisi oikeastaan tehdä?
Blogit

Vaikuttajamarkkinointi - Sopimusten 5+1 sudenkuoppaa

Vaikuttajamarkkinoinnissa on hyvä pitää muutama pelisääntö mielessä, kurkkaa tyypilliset suden kuopat ja onnistu vaikuttajamarkkinoinnissa!
Podcast

MarkkinointiRadio 1: Tommi Viitala

Vieraana Veikkauksen brandi- ja markkinointiguru Tommi Viitala, jonka kanssa paneudutaan siihen miten markkinoijien ja kumppaniverkoston yhteistyö toimisi optimaalisesti.