Aihe:

Mittaaminen ja tavoitteet

Blogit

Nyt mennään konepellin alle – vain palautepohjainen markkinoinnin ohjaus tuo menestystä 2023

"Tuskin kukaan enää kyseenalaistaa tekoälyn tai koneoppimisen tarjoamia mahdollisuuksia myös digitaalisessa markkinoinnissa", kirjoittaa Juha Viherväs (Fonecta) MK Kumppaniblogissa ja avaa, miten mainonnan pelisäännöt ovat jo muuttuneet.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 18.4.2023: Google Analytics 4 tulee - kuinka markkinoijan tulisi tähän valmistautua? Vieraana Tomi Seppänen (Tulos)

MK Aamukahviseurassa vieraana Tommi Seppänen (Tulos), joka kertoo, mitä Google Analyticsin muutos vanhasta UA:sta UG4:ään itse asiassa tarkoittaa ja miten muutos näkyy markkinoijan työpöydällä. Luvassa on konkreettisia vinkkejä käyttöönottoon ja entistäkin parempaan mittaamiseen ja analytiikkaan.
Blogit

Peruutuspeili sumussa

"Kun kuluttajakäyttäytyminen muuttuu, monen yrityksen mittarit heilahtavat", kirjoittaa Sanna Lyytinen MK Kipinävuorossa.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: NÄKYVYYDEN KAAVA - Kuinka saada paras irti omasta, ostetusta ja ansaitusta näkyvyydestä?

Miten tehdä sisältöä, joka näkyy ja tulee huomatuksi? Miten nivoa oma ja ostettu näkyvyys toisiinsa? Kuinka olla hereillä hetkissä, joissa ansaittu näkyvyys on mahdollista? Mitä apua omasta datasta tai päivän lööpeistä on oman organisaation näkyvyyden haasteita taklatessa?
Blogit

Asiakas päättää missä ja milloin kanssasi asioi - Orkestrointi tasoittaa tien hänen tavoitteeseensa reaaliajassa

"Asiakas odottaa tulevansa kuunnelluksi reaaliajassa", kirjoittaa Matti Pylväs (Edita Prima) MK kumppaniblogissa ja kertoo, miten verkkoympäristön asiakaskokemuksesta orkestroidaan reaaliaikainen.
Blogit

Nyt kun evästeet ovat poistuneet, mikä on uusi, tärkeä markkinointimetriikka?

"Mitkä ovat tulevaisuuden markkinointimetriikat?", pohtii Maria Kamlid (Amanda AI) MK kumppaniblogissa.
Podcast

MarkkinointiRadio 64: Ritva Laine: Tarvitseeko markkinoijan tietää kaikesta kaikki?

MarkkinointiRadion vieraaksi saapuu Ritva Laine Perjantailta. Käsittelyssä on haasteita, joita markkinoijat arjessaan kohtaavat, ja jotka vaikuttavat välillisesti tai välittömästi niin työn tekemisen mielekkyyteen kuin työssä jaksamiseen ja työn tuloksiin.
Podcast

MarkkinointiRadio 63: Jani Hovila: ”Account Based Marketing - vinkit jokaiselle B2B markkinoijalle”

Markkinointiradiossa tartutaan kiinni Account Based Marketingiin sekä markkinoinnin ja myynnin yhteistyöhön Jani Hovilan kanssa.