Aihe:

Mittaaminen ja tavoitteet

Rekry

MK REKRY: Myyntijohtaja Kuntokaupalle (Tampere)

Oletko kunnianhimoinen, dataohjautuva ja kehittymishaluinen modernin myynnin ja markkinoinnin taitaja, ja etsit nyt työpaikkaa, jossa voit laittaa kaiken potentiaalisi peliin? Haluatko jättää jälkesi ihmisten hyvinvointia edistävän, vahvasti kasvavan monikanavaisen urheilukaupan kehityskaareen? Jos tunnistat itsesi tästä, niin lue eteenpäin! 
Podcast

MarkkinointiRadio 52: Maija Eklöf ja Lars Schulman: Teknologialähtöisen markkinoinnin jalkauttaminen arkeen

Tässä MarkkinointiRadion jaksossa puhutaan teknologian hyödyntämisestä markkinoinnissa! Vieraaksemme saapuvat Maija Eklöf Kalmarilta ja Lars “Lasse” Schulman Salesforcelta.
Tapahtumat

MK Event: Onnistunutta markkinointia 2.6.2021 - katso tallenne!

Kutsuimme ammattilaiset menestyksekkäiden markkinointitekojen takaa kertomaan tarinansa. Puheenvuoroissa ei näytetä pelkästään siloteltuja case-videoita vaan raotetaan myös reilusti verhoa idean juurilta, toteutuksen matkalta ja yhteistyön tekemisestä. Jokainen mukaan tuleva markkinoinnin ammattilainen on sitoutunut jakamaan ajatuksiaan saaduista opeista, virheistä, sekä onnistumisen kannalta tärkeistä käännekohdista. Ilmoittaudu mukaan!
Blogit

Mittaaminen vauhdittaa B2B-markkinoinnin muutosmatkaa

Miten B2B-markkinointia kannattaa mitata vuonna 2021? Entä miten johto ja muut tiimit vakuutetaan siitä, että digitaalinen ja asiakaskeskeinen markkinointi todella tuo tuloksia? Aiheuttaako tuotekeskeisyyden karistaminen päänsärkyä markkinointitiimin ulkopuolella? Miten raskaan teollisuuden osaaja Kalmar tekee B2B-markkinointia ja mittaamista käytännössä? Salesforcen Lars Schulman ja Kalmarin Maija Eklöf olivat vieraana MarkkinointiKollektiivin aamukahveilla, keskustelun kohokohdat ja tallenteen löydät MK Kumppaniblogista!
Blogit

Kaiken takana on tieto - myös vastuullisuudessa ja sen onnistuneessa viestinnässä

Kuinka yrityksessänne seurataan ja analysoidaan vastuullisuuskeskustelun eri teemoja, benchmark-yritysten liikkeitä, uusia innovaatioita tai vaikuttajien mielipiteitä? Toivottavasti edes jotenkin. Itseäni on yllättänyt, että moni vastuullisuuteen panostava yritys keskittyy seuraamaan aiheen ympärillä lähinnä omaa näkyvyyttään. Vastuullisuusviestintä pohdituttaa monia, mutta kaikkien tärkeintä kuitenkin on, että kaikki vastuullisuusviestintä on aitoa ja totuudenmukaista. Vastuullisuus on ennen kaikkea tekoja kestävän kehityksen eteen, kirjoittaa Anna Suominen MK Kumppaniblogissa.
Blogit

Valjasta analytiikka verkkokauppasi myyntiä tukevaksi rengiksi - huomioi ainakin nämä

Mitä kannattaa ainakin huomioida verkkokaupan analytiikassa? Lue viisi vinkkiä, jotka Qurun senior data scientist Jarkko Niemelä vinkkaa jokaisen opiksi!
Blogit

Kehitä markkinoinnin mittaamista data platformin avulla

Kuinka organisaatiossasi on otettu data haltuun ja hyötykäyttöön? Tuomas Lähteenmäki Gapssilta neuvoo data platformin hyödyistä.
Tapahtumat

MK Event 10.2.2021: Datan hyödyntäminen asiakaspolun kehittämisessä - katso tallenne!

Tule mukaan nappaamaan konkreettisia vinkkejä ja inspiraatiota markkinoinnin eri datalähteiden haltuunottoon ja hyödyntämiseen 10.2.! Ilmoittaudu mukaan tästä!