Aihe:

Mittaaminen ja tavoitteet

Tapahtumat

MK Event 10.2.2021: DATAN HYÖDYNTÄMINEN ASIAKASPOLUN KEHITTÄMISESSÄ

Tule mukaan nappaamaan konkreettisia vinkkejä ja inspiraatiota markkinoinnin eri datalähteiden haltuunottoon ja hyödyntämiseen 10.2.! Ilmoittaudu mukaan tästä!
Blogit

Kehitä markkinoinnin mittaamista data platformin avulla

Kuinka organisaatiossasi on otettu data haltuun ja hyötykäyttöön? Tuomas Lähteenmäki Gapssilta neuvoo data platformin hyödyistä.
Koulutukset

HAKU PÄÄTTYNYT: MK Koulutus: KVG – Katso Vaikuttavuutta Googlesta vol.2

Haluatko oppia lisää verkkoanalytiikan mahdollisuuksista? MarkkinointiKollektiivi järjestää koulutuksen, jossa opit perusteet Googlen ilmaisista työkaluista, Google Analyticsistä Google Data Studioon.
Podcast

MarkkinointiRadio 46: Tuula Sirén ja Olli-Juhani Piri, MMA: "Muutos markkinoinnin ja myynnin alalla on välttämätöntä"

MarkkinointiRadion vieraiden, MMA:n Tuula Sirénin ja Olli-Juhani Pirin kanssa syvennytään uunituoreen tutkimuksen tuloksiin.
Podcast

MarkkinointiRadio 41: Tuomas Lähteenmäki, Gapps: “Tee selväksi, mitä ja miksi mittaat!”

Tässä MarkkinointiRadion jaksossa luvassa mielenkiintoista asiaa markkinoinnin mittaamisesta! Kuuntele tästä ja oivalla uutta!
Blogit

Kuinka markkinoinnin mittaamisessa pääsee alkuun? Vinkkini Mittaa tai kuole-koulutuksesta jakoon

Kuinka markkinoinnin mittaamisessa pääsee alkuun? Lue kollektiivilaisen Satun opit aiemmin järjestetystä Mittaa tai kuole-koulutuksesta, jonka MarkkinointiKollektiivi järjesti yhdessä Nesteen ja Gappsin kanssa.
Podcast

MRxWörks: Näin niitä mielikuvia luodaan 7: Miten onnistumisia mitataan?

Miten onnistumisia mitataan? Mitä kuuluu mittaamiselle ja millaisia asioita tulisi mitata? Kuuntele ajatuksia aiheesta.
Blogit

Monien tunteiden markkinointiteknologiat aka martech

Markkinointiteknologiat tai tuttavallisemmin martech herättää monessa ammattilaisessa mitä erilaisempia tunteita. Lue muutama ajatus tästä.