Aihe:

Mittaaminen ja tavoitteet

Blogit

Peruutuspeili sumussa

"Kun kuluttajakäyttäytyminen muuttuu, monen yrityksen mittarit heilahtavat", kirjoittaa Sanna Lyytinen MK Kipinävuorossa.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: NÄKYVYYDEN KAAVA - Kuinka saada paras irti omasta, ostetusta ja ansaitusta näkyvyydestä?

Miten tehdä sisältöä, joka näkyy ja tulee huomatuksi? Miten nivoa oma ja ostettu näkyvyys toisiinsa? Kuinka olla hereillä hetkissä, joissa ansaittu näkyvyys on mahdollista? Mitä apua omasta datasta tai päivän lööpeistä on oman organisaation näkyvyyden haasteita taklatessa?
Blogit

Asiakas päättää missä ja milloin kanssasi asioi - Orkestrointi tasoittaa tien hänen tavoitteeseensa reaaliajassa

"Asiakas odottaa tulevansa kuunnelluksi reaaliajassa", kirjoittaa Matti Pylväs (Edita Prima) MK kumppaniblogissa ja kertoo, miten verkkoympäristön asiakaskokemuksesta orkestroidaan reaaliaikainen.
Blogit

Nyt kun evästeet ovat poistuneet, mikä on uusi, tärkeä markkinointimetriikka?

"Mitkä ovat tulevaisuuden markkinointimetriikat?", pohtii Maria Kamlid (Amanda AI) MK kumppaniblogissa.
Podcast

MarkkinointiRadio 64: Ritva Laine: Tarvitseeko markkinoijan tietää kaikesta kaikki?

MarkkinointiRadion vieraaksi saapuu Ritva Laine Perjantailta. Käsittelyssä on haasteita, joita markkinoijat arjessaan kohtaavat, ja jotka vaikuttavat välillisesti tai välittömästi niin työn tekemisen mielekkyyteen kuin työssä jaksamiseen ja työn tuloksiin.
Podcast

MarkkinointiRadio 63: Jani Hovila: ”Account Based Marketing - vinkit jokaiselle B2B markkinoijalle”

Markkinointiradiossa tartutaan kiinni Account Based Marketingiin sekä markkinoinnin ja myynnin yhteistyöhön Jani Hovilan kanssa.
Tapahtumat

KATSOTALLENNE: MK  Verkkokauppa ja digitaalinen asiakaspolku

16.3.2022 MK Teematilaisuuden aiheena on Verkkokauppa ja digitaalinen asiakaspolku! Ilmoittaudu mukaan, ja tule kuulemaan, miten nostat verkkokaupan asiakaskokemuksen seuraavalle tasolle ja pidät huolta koko digitaalisen asiakaspolun eri vaiheista datan ja asiakasymmärryksen avulla! Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton. Tilaisuuden mahdollistavat Crasman, Digizer, Edita Prima ja Sanoma.
Blogit

Markkinoija, onko rusettisi vinossa?

Historian yksi ikonisimmista rusetin kantajista, Winston Churchill, oli omintakeinen herra. Hänellä oli tapana kantaa rusettiaan tilanteessa kuin tilanteessa, milloin missäkin asennossa, eräänlaisena tavaramerkkinä. Rusetista tuli osa Churchillin henkilökohtaista brändiä, joka muistetaan yhä tähän päivään asti. Miten kuuluisan poliitikon asuste liittyy markkinointiin, pohtii Timo Kovala MK Kipinävuorossa