TikTokin ylivoima on ollut keskustelunaiheena jo useamman vuoden ajan, mutta kiinnostavin kysymys liittyy tulevaisuuteen: Pystyykö TikTok vahvistamaan markkina-asemaansa ja jopa kilpailemaan Netflixin kanssa? TikTok on jo ohittanut suosiollaan jopa YouTuben, joten tämä ei ole tuulesta temmattua puhetta.
Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa kuulet sosiaalisen median tuoreimmista tutkimustuloksista ja suomalaisen sosiaalisen median käytön erityispiirteistä. Saat oman työsi tueksi monipuolisia esimerkkejä ja herätteitä sosiaalisen median parissa päivittäin työskenteleviltä asiantuntijoilta.
Markkinointiradion vieraaksi saapuu Jorma Maaninka (Valve). Jorma vie MarkkinointiRadion aikamatkalle, jossa summataan muun muassa B2B-markkinoinnin päätöksenteon metodien muutosta.
Asiakaskokemukselta vaaditaan paljon ja monet vaatimukset kohdistuvat tavallisesti markkinoinnin tai asiakaspalvelun tekemiseen. Asiakastyö on kuitenkin haastavaa, ja sen kehittäminen oikeaan suuntaan vielä merkittävästi haastavampaa.
Ilmoittaudu mukaan MarkkinointiKollektiivin tilaisuuteen, jossa kurkistetaan markkinoinnin tulevaisuuteen teknologian ja tasa-arvon näkökulmista. Selvitetään yhdessä, miten uudet teknologiat, metaversumi ja tekoäly näkyvät markkinoijan työpöydällä.
"Termi Metaverse on löytänyt tiensä nörttien ja scifistien nurkista jokaisen ajan hermolla olevan markkinoijan, mainostajan ja brändääjän pöytään", kirjoittaa Liisa Mathlin (Arilyn) MK Kumppaniblogissa ja kertoo, mitä aitoa hyötyä Metaversesta on jo tänään.
Markkinoinnin tekemisessä ei ole yhtä totuutta tai tietä, mitä pitkin kulkea, kirjoittaa Riku Seppälä MK Kipinävuorossa ja kertoo, mitä itse muuttaisi jos astuisi pk-sektorin markkinointijohtajan saappaisiin.