Mikä on tärkeää?

Viikoittainen ajankohtaispodcast

Mikä on tärkeää? -podcast on MarkkinointiRadion ohjelma, jossa kammataan läpi ajankohtaisia ja jokaiselle markkinoijalle tärkeitä uutisia.

Mukana on neljän panelistin joukko, joista kaksi on kerrallaan ohjelman juontaja Santtu Kottilan vieraana. Jokainen panelisti tuo Kottilan lisäksi mukanaan ajankohtaisen ja merkittävän uutisen tai ilmiön, minkä tärkeyden ja merkityksen raati käsittelee. Joka viikko käydään siis läpi kolme tärkeää ja ajankohtaista aihetta.

Podcast toteutetaan yhteistyössä markkinointitoimisto Julkee x Lempeen, tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin, digimarkkinointitoimisto Grapevinen sekä strategisen bränditoimisto Wörksin kanssa.

Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #12: B2B-markkinointi - Orastavaa kasvua näkyvissä? - Brändien kannanotot

Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan B2B-markkinoinnin (korkeasta!) tasosta Suomessa, taloustilanteen elpymisen indikaattoreista ja sen vaikutuksista markkinointi-investointeihin sekä brändien kantaa ottavasta markkinoinnista ja sen tärkeydestä Hartwallin esimerkin kautta.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #11: Tapahtumat- Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö - Ikoninen brändi

Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan tapahtumamarkkinoinnista ja tapahtumien trendeistä, myynnin ja markkinoinnin yhteistyöstä ja liidigeneroinnista sekä ikonisen brändin (Heinz) elementeistä ja kyvystä reagoida nopeasti leviäviin ilmiöihin.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #10: Adidas & Nike ja sponsorointi - Tekoäly rekryissä - Dataa somen käytöstä

Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan sponsoroinnista, kun Saksan futismaajoukkue vaihtoi legendaarisen paitasponsorinsa Adidasesta Nikeen, tekoälyn rooli rekrytoinnissa ja sitä kautta työnantajamielikuvallisissa asioissa sekä mitä uuden somealustojen engagementtia tutkineen raportin löydökset kertovat yritysten sosiaalisen median käytöstä.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #9: Oatly & CMO vs Luova johtaja? - Etätyö vs läsnätyö - Tekoälyvaikuttajat

Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Oatlyn Luovan johtajan ulostulosta "En voisi ikinä olla CMO", etätyö vs läsnätyö markkinoinnin alalla sekä mitä järkeä on tekoälyvaikuttajissa.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #8: Jenkit & IG vs Kiina & Tiktok - Yrityskulttuuri kilpailuetuna - MMM

Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Yhdysvaltojen ja Kiinan välisestä "taistelusta" ja miten se näkyy markkinoijan pöydällä esimerkiksi Instagramin ja Tiktokin välisenä taisteluna, voiko yrityskulttuurista rakentaa kilpailuetua sekä mitä MMM eli marketing mix modeling on ja mitä Googlen Meridian-lanseeraus tällä saralla tarkoittaa.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #7: Sora & AV-tekoäly - Heräteostokset ja vastuullisuus - Nimeäminen

Puhetta AV_tekoäly Sorasta, heräteostamisesta ja markkinoinnin vastuusta sekä nimeämisen tärkeydestä osana markkinointia.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #6: Zalando & viherpesu - Lidlin etuohjelma - Luovuus, tiimit ja roolit

Zalandon saamasta viherpesuun liittyvästä EU-komission päätös, Lidlin etuohjelma sekä luovan tiimin toiminta ja roolitus.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #5: Superbowl, Konecranes & brändiuudistus, markkinointi- & myyntikoulutus

Uusimmassa jaksossa keskustellaan Superbowl-mainoksista, Konrecranesin brändiuudistuksesta sekä myynnin ja markkinoinnin kouluttautumisesta.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #4: Iittala, vaikuttajat Lapissa sekä mediamainonnan määrä

Mikä on tärkeää? -podissa tällä kertaa case Iittala, vaikuttajat Lapissa sekä mediamainonnan määrä.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #3: Somen tekijänoikeudet, Briif, äänimainonta ja alan hyvinvointitutkimus

Mikä on tärkeää? -podcastin tässä jaksossa jutellaan somen tekijänoikeusasioista, äänisisältöjen kulutuksesta sekä paneudutaan markkinointialan hyvinvointiin. Juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina markkinointitoimisto Julkee x Lempeen Lasse Iskanius sekä Telia Finlandin Laura Kultaranta.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #2: Tiktok, mahdollisuusmarkkinointi, kaupallistaminen ja VR

Mikä on tärkeää? -podcastin tässä jaksossa jutellaan Tiktokista, "mahdollisuusmarkkinoinnista", innovaatioiden kaupallistamisesta ja VR:stä. Tämän viikon jaksossa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina digimarkkinointitoimisto Grapevinen Johanna Lehtonen sekä Telia Finlandin Laura Kultaranta.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #1: Perusteoriat uusiksi, oraakkelien ennustuksia ja tekoälyä

Mikä on tärkeää? -podcastin ensimmäisessä jaksossa kyseenalaistetaan markkinoinnin perusteorioihin kuuluvaa STP-teoriaa, käydään läpi kansainvälisten “markkinointioraakkelien” ennustuksia vuodelle 2024 sekä jutellaan mistäpä muusta kuin tekoälystä. Tämän viikon jaksossa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina markkinointitoimisto Julkee x Lempeen Lasse Iskanius sekä Telia Finlandin Laura Kultaranta.

Ota yhteyttä

Kysy mitä tahansa tai kerro ideasi - olemme pian yhteydessä!

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.