Uusimmat

Blogit

Brändillä johtaminen kasvun ytimeen – CMO:n tärkein tehtävä

Markkinointijohtajan pöydällä on tällä hetkellä enemmän tehtäviä ja tavoitteita kuin koskaan. Toimintaympäristön kompleksisuus, tekoälyn kiihtyvä käyttöönotto ja paine todistaa lyhyen aikavälin tuloksia mittarien kautta ovat johtaneet tilanteeseen, jossa markkinoinnista on vaarassa tulla reaktiivinen suoritefunktio, joka tuottaa kampanjoita ja raportteja, mutta menettää otteensa yrityksen taloudellisen arvon kasvattamiseen.
Blogit

Strategisesti kohti kasvua ja hyvinvointia – Mitä markkinointi voi oppia projektinhallinnasta

Markkinointitoimistot ja -tiimit tekevät päivittäin päätöksiä, jotka vaikuttavat sekä omaan että asiakkaidensa liiketoimintaan. Asiakasprojektit, kampanjat ja jatkuvat palvelut ohjaavat liikevaihtoa ja muovaavat samalla työyhteisön arkea. Kun projektit risteävät ja kuormitus kasautuu, vaarana on, että kasvu rakentuu liikaa sattuman varaan.