Tällä viikolla Mikä on tärkeää? -podcastissa käydään läpi somesisältöjen tekijänoikeusasiaa Metan julkaiseman uudistuksen kautta, äänisisältöjen kulutusta ja -markkinointia äänijournalismialusta Briifin kautta sekä keskustellaan markkinointialan hyvinvoinnista MarkkinointiKollektiivin julkaiseman alan hyvinvointikyselyn tuloksiin paneutuen.

Tämän viikon jaksossa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina markkinointitoimisto Julkee x Lempeen Lasse Iskanius sekä Telia Finlandin Laura Kultaranta.

Linkit podcastissa nostettuihin uutisiin:

  1. https://www.facebook.com/business/news/meta-launches-new-ip-reporting-center-and-updates-to-protection-tools-for-businesses
  2. https://www.kauppalehti.fi/uutiset/suomalaisyritys-iskee-kuumaan-trendiin-haluamme-saada-ihmiset-pois-tiktokin-doomscrollista/d932014b-85e5-404e-a905-53b034d8bc0f
  3. https://www.mkollektiivi.fi/julkaisut/markkinointialan-suuren-hyvinvointikyselyn-tulokset---miten-markkinoijilla-menee-lataa-raportti-itsellesi

(Lisäksi keskustelussa mainittu Anne Korkiakosken "Siksi markkinointia" keynote: https://www.youtube.com/watch?v=MO2YNgw4PoU )

Kuuntele jakso, ja kerro meille mitä mieltä olit! 

------------

Mikä on tärkeää? -podcast on MarkkinointiRadion ohjelma, jossa kammataan läpi ajankohtaisia ja jokaiselle markkinoijalle tärkeitä uutisia.

Podcast toteutetaan yhteistyössä markkinointitoimisto Julkee x Lempeen, tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin, digimarkkinointitoimisto Grapevinen sekä strategisen bränditoimisto Wörksin kanssa.

Julkaistu 
1.2.2024
Podcast
 -kategoriassa

Lisää 

Podcast

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.