Aihe:

Yhteistyö

Blogit

Soseruokailun aika on ohitse markkinoija, mutta apua kiinteiden kanssa on saatavilla

Menestyksen kaavaa ei ole löydetty kopioitavaksi, koska menestys ei ole copy pastella siirrettävissä organisaatiosta toiseen. MK:n Marica pohtii blogissaan syitä sille, miksi markkinoinnissa ei ole onnistuttu. Esille nousee halu saada asiat itselle mahdollisimman helposti, pureskelematta. 
Blogit

Mangomoussen reseptit jakoon! Mitä yhteistä on MasterChef Australialla ja MarkkinointiKollektiivilla

Tieto ei ole valtaa, tiedon jakaminen on. Kovassakin kilpailussa kaveria autetaan, osoittavat Master Chefin kisaajat. Meillä on heiltä opittavaa.
Blogit

Myyjä

Myynti ja myyjät. Ne herättävät tunteita - usein negatiivisia. Kuitenkin moni ala, myös markkinoinnin ala, pyörii myynnin kautta.
Blogit

Koronan jälkeinen uusi normaali – miten tapahtumamarkkinointi muuttuu?

Lyytin markkinointijohtaja Heikki Sivonen summaa tapahtuma-alan kuulumisia ja tulevaisuuden näkymiä blogissa.
Blogit

Ryhtyisinkö MarkkinointiOppaaksi? - Opaskokemuksen omakohtaiset plussat ja pari miinusta

Minna Luoma oli ensimmäinen MarkkinointiOpas. Lue hänen ajatuksensa MK ja MMA MarkkinointiOppaana toimimisesta.
Video

Katso tapahtumatallenne: [MK] Kasvu 21.4.2020

Katso tallenne 21.4.2020 pidetystä [MK] Kasvu-tapahtumastamme. Puhujina Nina Eriksson, Joel Hypén, Jussi Piri ja Jussi Lindholm. Tapahtuman mahdollisti MTV ja tuotti MarkkinointiKollektiivi.
Uutiset

MK x MMA yhteistyöhön alan ammattilaisten tukemiseksi: Hae MarkkinointiOppaaksi

MK ja MMA yhteistyöhön. Uusi konsepti markkinointiOpas mahdollistaa tiedon levittämisen uudella tavalla.
Blogit

Yksin tein – hyvä tuli!

Yhteistyön merkitys on tämän päivän liiketoiminnassa on lähes jokaiselle itsestään selvää. Mutta miksi silti vieläkin teemme asioita niin paljon yksin?