Aihe:

Teknologia

Podcast

MR x Fonecta: Löytyykö yrityksesi? - podcastsarja antaa yrityksille vinkkejä näkyvyyden ja löydettävyyden varmistamiseen

Löytyykö yrityksesi? on Fonectan ja MarkkinointiRadion minipodcast-sarja, jossa käymme läpi, mitä yrityksen tulee ottaa huomioon oman näkyvyytensä varmistamiseksi, niin paikallisesti kuin isommassa kuvassakin.
Blogit

Pelillistäminen oman datan rikastajana

Max Söderholm (Leadfamly) pohtii kumppaniblogissa pelillistämistä ja oman datan merkitystä. Kuluttajien itsensä antama data on luotettavaa ja aitoa, ja sen avulla markkinoija voi luoda asiakkaalleen hyviä kokemuksia, jotka ajallaan johtavat kauppaan. Miten pelimekanismein voidaan kerätä merkityksellistä omaa dataa?
Blogit

Verkkokaupan asiakaskokemus on merkittävä kilpailuetu - kolme tasoa vuonna 2022

Samuli Hokkanen (Crasman) pohtii kumppaniblogissa verkkokaupan asiakaskokemuksen kilpailuetuja. Asiakaskokemuksen ymmärrys on yhä tärkeämpää ja erityisesti verkkokaupassa suurin yksittäinen, kilpailuetua tuova tekijä. Verkkokaupan asiakaskokemuksen purkaminen konkretiaksi auttaa hahmottamaan tärkeää asiaa. Millä tasolla teidän verkkokauppanne on ja miten asiakaskokemusta voi parantaa?
Podcast

MR x Lyyti: Tuottavan tapahtuman kaava - podcastsarjassa puhutaan monipuolisesti tapahtumista!

Tuottavan tapahtuman kaava on podcast- sarja, jossa puhutaan monipuolisesti tapahtumista. Jaksoissa pureudutaan alan asiantuntijoiden kanssa tapahtumien arvontuotantoon niin osallistujien, sisällön kuin liiketoiminnan kasvattamisen näkökulmasta. Podcastsarja on MarkkinointiRadion ja merkityksellisiä kohtaamisia mahdollistavan Lyytin yhteistyö!
Podcast

MarkkinointiRadio 57: Jemmi Laaninen: "Meillä ei ole varaa olla paikallaan"

MarkkinointiRadion vieraana on Jemmi Laaninen Leadoo Marketing Technologiesilta. Jaksossa keskustellaan siitä, millaista on työskennellä martehcin parisssa!
Podcast

MarkkinointiRadio 56: Max Söderholm: Murretaan myytit markkinoinnin pelillistämisen ympäriltä!

MarkkinointiRadio saa vieraakseen Max Söderholmin Leadfamlylta. Jaksossa Maxin eteen tuodaan murrettavaksi myyttejä, joita pelillistämiseen markkinoinnissa liittyy.
Blogit

Alustat ja ekosysteemit markkinoinnissa

Jussi Liimatainen pohtii blogissaan, mikäs merkitys alustoilla ja ekosysteemeillä on markkinoinnissa. Miten alustatalous muuttaa markkinoinnin markkinaa, miten markkinoinnin ekosysteemissä toimitaan, mikä pysyy ennallaan ja mikä muuttuu?