Aihe:

Teknologia

Blogit

Ilmoita yritys Finnish Martech Landscape 2025 -koosteeseen!

Ilmoita nyt yritys mukaan koosteeseen, joka kerää yhteen suomalaiset markkinointiteknologiayritykset vuonna 2025!
Tapahtumat

WATCH THE RECORDING: MK Aamukahviseura 21.1.2025: How to make your ads stand out? Tips for creative ad production in 2025, Guest speaker Alexander Augustesen (Zuuvi)

Every day, each and every one of us are exposed to over 10,000 ads, and scrolling through 90 metres of displays. Our eyes have become trained to ignore ads that – well – look like ads. So how do you make sure your ads stand out?
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 14.1.2025: Markkinoinnin automaatio 2025 -kyselytutkimuksen tulokset – miten suomalaiset oikeasti käyttävät automaatiota? Vieraana Mari Sihvonen (Liana)

On puhuttu kyllästymiseen asti myynnin ja markkinoinnin yhteistyöstä. Samassa kuorossa on laulanut Riina Jokinen (Kram Mark Ops), joka jaksaa jankuttaa yhteistyön prosesseista, rutiineista ja työkaluista. Eikä hän aio lopettaa vieläkään.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE 10.12.2024: AI:n myytinmurtajat – yli 20 asiantuntijan näkemykset markkinoijan avuksi

Tässä MarkkinointiKollektiivin virtuaalitilaisuudessa ti 10.12.2024 klo 13.00 murrettiin markkinoinnin tekoälymyytit!
Tapahtumat

KATSO TALLENNE 27.11.2024: Mitä tekoälyn aikakausi vaatii markkinoijalta ja organisaatiolta?

Tässä MarkkinointiKollektiivin virtuaalitilaisuudessa ke 27.11.2024 klo 14.00 haetaan yhdessä tilannekuvaa tekoälyn vaikutuksista markkinoijan työhön. Tarkastelussa ovat sekä organisaatiotasolle vaadittavat muutokset että markkinoijan oma arki.
Blogit

Tekoälyn luoman sisällön immateriaalioikeudet Suomessa

Suomen lainsäädännössä ei ole erityistä säännöstöä, joka käsittelee generatiivisen tekoälyn luomien teosten tekijänoikeutta. Tässä tekstissä Kati Kuusisto tarkastelee asianajajakollegoidensa avustuksella, miten nykyistä lainsäädäntöä sovelletaan tekoälyn luomiin teoksiin.
Blogit

Vapauta tekoälyn voima sisällöntuotannossa

"ChatGPT:n julkaisusta ei ole kulunut vielä edes puolta vuotta, ja jo nyt tekoäly tukee digimarkkinoijien ja sisällöntuottajien työtä ennen näkemättömällä tavalla", kirjoittaa Suvi Wulff MK Kipinävuorossa, ja antaa vinkit, miten hyödyntää tekoälyä omaan sisällöntuotantoon.
Tapahtumat

*Tilaisuus on päättynyt*: MK Markkinoinnin tulevaisuus - tekoälyä ja palkkatasa-arvoa / Jyväskylässä 26.4.2023

Ilmoittaudu mukaan MarkkinointiKollektiivin tilaisuuteen, jossa kurkistetaan markkinoinnin tulevaisuuteen teknologian ja tasa-arvon näkökulmista. Selvitetään yhdessä, miten uudet teknologiat, metaversumi ja tekoäly näkyvät markkinoijan työpöydällä.