Aihe:

Brändi

Podcast

MR x Fonecta: Löytyykö yrityksesi? - podcastsarja antaa yrityksille vinkkejä näkyvyyden ja löydettävyyden varmistamiseen

Löytyykö yrityksesi? on Fonectan ja MarkkinointiRadion minipodcast-sarja, jossa käymme läpi, mitä yrityksen tulee ottaa huomioon oman näkyvyytensä varmistamiseksi, niin paikallisesti kuin isommassa kuvassakin.
Tapahtumat

ILMOITTAUDU MK Teematilaisuuteen 8.6.2022: Onnistunutta Markkinointia

Viisi markkinointitekoa puretaan tekijöidensä kautta opeiksi ja oivalluksiksi kaikkien markkinoinnin ammattilaisten avuksi. Caset voivat olla sinulle tutut, mutta näitä tarinoita et ole ennen kuullut!
Blogit

Miksi brändimarkkinointi on tärkeää?

"Vieras brändi tuntuu harvoin luotettavalta, varsinkaan B2B-päättäjien ja -vaikuttajien keskuudessa", muistuttaa Miikka-Markus Leskinen (Fonecta) MK kumppaniblogissa ja kertoo, miksi yritysten kannattaisi panostaa brändimarkkinointiin.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: Brändin teot ja tarinat

20.4.2022 MK tilaisuudessa selvitetään, miten brändien aidot teot synnyttävät tarinoita.
Podcast

MarkkinointiRadio 62: Sanna Puumalainen & Tuula Sillanmäki: Palkitun asiakaskokemuksen johtaminen

MarkkinointiRadio selvittää, millaisista elementeistä Alkon palkittu ja ensiluokkainen asiakaskokemus syntyy. Miten asiakaskokemusta johdetaan ja miten onnistumista mitataan? Vastauksia antavat Sanna Puumalainen ja Tuula Sillanmäki Alkolta.
Podcast

MR x Lyyti: Tuottavan tapahtuman kaava - podcastsarjassa puhutaan monipuolisesti tapahtumista!

Tuottavan tapahtuman kaava on podcast- sarja, jossa puhutaan monipuolisesti tapahtumista. Jaksoissa pureudutaan alan asiantuntijoiden kanssa tapahtumien arvontuotantoon niin osallistujien, sisällön kuin liiketoiminnan kasvattamisen näkökulmasta. Podcastsarja on MarkkinointiRadion ja merkityksellisiä kohtaamisia mahdollistavan Lyytin yhteistyö!
Blogit

Milloin mainostaminen on fiksua?

Jokainen markkinoija haluaa tehdä juuri niitä oikeita toimenpiteitä, jotka vaikuttavat tavoitteiden mukaisesti haluttuun kohderyhmään. Markkinoinnin suunnittelua ja mainonnan optimointia pystytään ohjaamaan mittaamalla ja keräämällä dataa. Milloin mainostaminen on fiksua? Entä milloin maksat niin sanotusti turhaan?