Aihe:

Kumppaniblogi

Blogit

Kehitä markkinoinnin mittaamista data platformin avulla

Kuinka organisaatiossasi on otettu data haltuun ja hyötykäyttöön? Tuomas Lähteenmäki Gapssilta neuvoo data platformin hyödyistä.
Blogit

Mikä minusta tulee isona?

Miten tunnistan oman potentiaalini? Miten omaa urapolkua voisi rakentaa? Lue ajatuksia tästä blogista, ja inspiroidu!
Blogit

Koronan jälkeinen uusi normaali – miten tapahtumamarkkinointi muuttuu?

Lyytin markkinointijohtaja Heikki Sivonen summaa tapahtuma-alan kuulumisia ja tulevaisuuden näkymiä blogissa.
Blogit

Sähköpostimarkkinointia vai personoitua asiakasviestintää?

Määritä haetko markkinoinnin automaatiolla kasvua paremman asiakaskokemuksen kautta vai säästöjä perinteisen kampanjaviestinnän lähettämisen automatisoinnilla.
Blogit

Onko sisällöntuotanto tulevaisuudessa täysin automatisoitua?

Markkinoinnin teknologiat muuttavat maailmaa jatkuvasti. Myös sisällöntuotanto kehittyy, mutta miten pitkälle se voi automatisoitua?
Blogit

Ovatko ketterät toimintatavat vain pieniä yrityksiä varten?

Millaista on työskennellä ketterästi osana isompaa yrtiystä, miten se onnistuu ja millaista päivitttäinen tekeminen on? Lue kokemuksia tästä!
Blogit

Kaksi yritystä, yksi tiimi - ketterästi yhdessä

Mitä seuraa, kun tuhansien työntekijöiden organisaatio muuttaa koko toimintamalliaan käytännössä yhdessä yössä? Lopputulos voi olla yllättävä.
Blogit

Klikki ei kilisytä yrityksesi kassaa – mainonta on muutakin kuin irtonaisia lukuja

Markkinointi on muutakin kuin irtonaisia lukuja, muistuttaa Tanja Kaikkonen. Lue aiheesta lisää tästä!