Aihe:

Luovuus

Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Onnistunutta Markkinointia 8.6.2022

Viisi markkinointitekoa puretaan tekijöidensä kautta opeiksi ja oivalluksiksi kaikkien markkinoinnin ammattilaisten avuksi. Caset voivat olla sinulle tutut, mutta näitä tarinoita et ole ennen kuullut!
Tapahtumat

KATSO TALLENNE 10-11.11.2021 MK Teematilaisuudesta: Data ja luovuus

Maailman paras markkinointi rakennetaan rajattomasta luovuudesta, laadukkaasta datasta sekä näiden kahden juuri oikeanlaisesta yhdistelmästä. Luovuus on kiistämättä yksi tärkeimmistä onnistuneen markkinoinnin peruspilareista, mutta onnistuakseen se tarvitsee dataa näyttämään sille suuntaa ja antamaan tekemiselle oikeat tavoitteet, mittarit ja aikataulun. Ilmoittaudu nyt mukaan marraskuun teematilaisuuteen!
Uutiset

Vuoden Paras 2020 on Zoanin Ikuinen vappu!

MK Onnistunutta markkinointia -tilaisuudessa jaettiin MarkkinointiKollektiivin yhteisön äänestämäna Vuoden Paras -markkinointiteko palkinto. 2.6.2021 pidetyssä tilaisuudessa voiton vei Zoanin edustama case "Ikuinen vappu".
Rekry

*Haku päättynyt* MK Rekry: Haussa graafinen suunnittelija Unfairille / Tampere

MarkkinointiKollektiivin kumppani liini markkinointitoimisto Unfair hakee talliinsa kokenutta ja monipuolista graafisen suunnittelun ammattilaista Tampereelle. Hae paikkaa juttelemalla RekryBotille!
Tapahtumat

MK Tapahtuma 17.3. Vaikuttava markkinointi: Asiakasymmärrys + brändi + psykologia + neurotieteet -katso tallenne!

Tule MarkkinointiKollektiivin tilaisuuteen kuulemaan tunteiden ja motivaation roolista markkinoinnissa, ja ottamaan selvää, mitä asiakkaasi aivoissa tapahtuu hänen ollessaan tekemisissä brändisi kanssa! Ilmoittaudu 17.3. pidettävään veloituksettomaan teematilaisuuteen tästä!
Podcast

MRxWörks: Näin niitä mielikuvia luodaan 6: Mitä on suunnittelu käytännössä?

Mitä on markkinoinnin suunnittelu käytännössä? Mistä kampanjan suunnittelu lähtee, entä miten kampanja rakentuu valmiiseen muotoonsa?
Podcast

MRxWörks: Näin niitä mielikuvia luodaan 5: Miten brändejä luodaan?

Tässä MarkkinointiRadion jaksossa luvassa asiaa brändeistä. Miten niitä brändejä oikein luodaankaan?