Aihe:

Aamukahviseura

Tapahtumat

ILMOITTAUDU MUKAAN: MK Aamukahviseura 5.11.2024: 5 + 1 käytännön vinkkiä verkkosisältöjen saavutettavuuteen, vieraana Sanna Kramsi ja Essi Rostedt (Exove)

Saavutettavat verkkosisällöt vaikuttavat yritysten liiketoimintaan ja myyntiin. Kun verkkopalvelut ovat ymmärrettäviä ja helppokäyttöisiä, ne vaikuttavat positiivisesti niin loppuun asti vietyihin kauppoihin kuin organisaation brändiarvoonkin. Tässä Aamukahviseurassa käydään läpi saavutettavan sisällön sudenkuopat sekä käytännön vinkit niiden välttämiseksi.
Tapahtumat

WATCH THE RECORDING: MK Aamukahviseura 22.10.2024: How to connect your brand with core human needs to unlock long-term growth, Guest speakers Lars Schulman & Stuart Barnes (VML Finland)

As marketeers we are expected to keep up with the fast change in technology, culture and society. But too often we forget that humans don’t evolve at the same rate as technology does. Whilst the way we satisfy our needs may change, what drives those choices is rooted deep in the way the human brain works. 
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 15.10.2024: Sivutyöt markkinointialalla – mitä työntekijän ja työnantajan tulee tietää? Vieraana Tuuli Lahikainen (MMA)

Tällä kertaa Aamukahviseurassa käsittelemme paljon puhuttavaa aihetta: sivutyön eli side hustlen mahdollisuuksia ja haasteita markkinointialalla. Sivutoiminen liiketoiminta on yleistynyt markkinoinnin parissa, ja sen mahdollisuudet kiinnostavat monia! Aiheen oikeudellisiin ja eettisiin velvoitteisiin liittyy kuitenkin kysymyksiä, ja nyt niihin saadaan vastauksia.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 8.10.2024: Kaipaisitko kasvua markkinoinnillasi? Käännä katseesi Kehä III ulkopuolelle

Pohjoisempaa Suomea pidetään usein pienenä syrjäisenä kolkkana, tai se unohdetaan tyystin, ja näin ollen markkinointieurot eivät sinne suuntaudu. Totuus kuitenkin on, että Pohjois-Suomen markkina-alue on mittava. Teollisuuden, matkailun ja vihreän siirtymän investointien vuoksi pohjoinen on lisäksi juuri nyt erityisessä nosteessa. Pohjoisessa on monen brändin kasvulle potentiaalia, ja jos olet kiinnostunut tietämään tästä lisää, on tämä Aamukahviseura erityisesti sinulle.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 1.10.2024: Näe ja koe läpimurto verkkokaupan sisällöntuotannossa: näin tekoäly tekee 1 000 tuote-esittelyä minuutissa brändin äänensävyllä

Joka paikassa puhutaan nyt tekoälystä, mutta tässä Aamukahviseurassa jätämme hypepuheet sikseen ja esittelemme ihan konkreettisen bisnescasen, joka ratkaisee verkkokauppojen ja sisällöntuottajien ajankäyttöhaasteet. Lupaus on kova: kuinka on mahdollista saada 1 000 uudelle tuotteelle verkkokaupan brändin mukaiset esittelytekstit yhdessä minuutissa (minimaalisella ihmisen valvonnalla)?
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 24.9.2024: “Hyvin tehty markkinointistrategia on toimivan natiivimainonnan elinehto” – Case Svenska Teatern, vieraina Sarianna Haakana (Readpeak) ja Elli Mäkilä (Svenska Teatern)

Aamukahviseurassa tartutaan tällä kertaa sisältöihin ja niiden tehokkuuteen: saamme kuulla innostavan casen siitä, miten houkutellaan omaa kohderyhmää yli kielimuurirajojen omille sivustoille tuloksekkaasti, kasvatetaan myyntiä ja samalla saadaan myös median huomio herätettyä. 
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 17.9.2024: Voiko markkinointi pelastaa maailman? Vieraana Annika Kettunen (Mediateko) ja Timo Kupiainen (Impact Agency Fabrik)

Mainosalaa syytetään usein maailman pilaamisesta ja kulutuskulttuurin luomisesta. Olkoon näin tai ei, meillä mainostajilla ja markkinoijilla on nyt sekä mahdollisuus että vastuu muuttaa maailma paremmaksi.