Aihe:

Kipinävuoro

Blogit

Peruutuspeili sumussa

"Kun kuluttajakäyttäytyminen muuttuu, monen yrityksen mittarit heilahtavat", kirjoittaa Sanna Lyytinen MK Kipinävuorossa.
Blogit

Mitä White Lotus opetti meille markkinoinnista?

"Mielikuvien maalailu ja rohkea fiilisten herättely ei ole lainkaan turhaa" markkinoinnissa, kirjoittaa Henriikka Raussi MK Kipinävuorossa ja kehottaa hakemaan inspiraatiota esimerkiksi White Lotus-tv-sarjasta.
Blogit

Kuka näyttäisi mallia luovassa B2B-markkinoinnissa?

"Tutkimukset osoittavat, että emotionaaliset ja luovat markkinointikeinot vaikuttavat myös yritysostajiin, mutta käytännön esimerkkejä saisi näkyä enemmän", kirjoittaa Claudia Saarukka MK Kipinävuorossa.
Blogit

Kulutusjuhlat ovat päättymässä vuosituhannen pahimpaan krapulaan, ja markkinoinnilla on nyt oivallinen tilaisuus tarttua ohjaksiin

"Loputtomat kulutusjuhlat etenkin vauraissa maissa ovat ajaneet ihmiskunnan tilanteeseen, jossa bileille on seuraavien vuosien ja vuosikymmenten aikana tulossa stoppi tavalla tai toisella.", kirjoittaa Mari Rihti MK Kipinävuorossa.
Blogit

Sisältömarkkinointi - kaupallista hapatusta?

"Sisältömarkkinointi koetaan alalla usein korruptoituneeksi journalismiksi ja siksi epäluotettavaksi tiedonlähteeksi", kirjoittaa Marika Viherlaiho sisältömarkkinoinnin ja journalismin eroja käsittelevässä MK Kipinävuoro-blogissaan.
Blogit

Onko sinun brändisi 2020-luvun Panu-tyttö?

"Kun maailma kirjaimellisesti palaa, ei ole lainkaan yhdentekevää, millaisten tuotteiden ja palveluiden myyntiä markkinointiviestinnän keinoin edistetään tai yllyttävätkö mainokset esimerkiksi vastuuttomaan kuluttamiseen", kirjoittaa Mari Rihti MK Kipinävuorossa.
Blogit

Markkinointi ei ole enää markkinointia

"Itse hyppäsin keväällä liiketoiminnan johdosta takaisin markkinointiin ja riippuen siitä keiden kanssa puhun, koen, että markkinointi ihan jo sanana on kokenut inflaation. Muutamassa vastaan tulleessa tilanteessa olen purrut hampaita yhteen ja kokenut parhaaksi olla hiljaa, kuin ruveta avaamaan markkinoinnin roolia kokonaisuudessa. Jos vastapuoli myy minulle ruutuvihkoja on siitä pitkä matka keskusteluun markkinoinnin roolista liiketoiminnan arvon kasvattajana." kirjoittaa Tiina Karppinen MK Kipinävuorossa.
Blogit

Lisätty todellisuus eli AR on markkinoinnin uusi Unicorn

"AR markkinointi on yksisarvinen, johon jokaisen yrityksen tulisi jo nyt iskeä paukkuja", kirjoittaa Inca Paatela MK Kipinävuorossaan ja avaa lukijalle, miten lisättyä todellisuutta voidaan käyttää markkinoinnin tehostamisessa.