Aihe:

Kipinävuoro

Blogit

Millaista eläinkuvaa välität, mainonnan ja markkinoinnin ammattilainen?

Eläinten ja eläinkuvien käyttö markkinoinnissa vetoaa kuluttajiin, mutta vastuullinen mainostaja huomioi myös eläinnäkökulman, kirjoittaa Sari Toivola esittää MK Kipinävuorossaan.
Blogit

Vinkkejä sisällöntuotantoon

Penina Peltonen pohtii MK Kipinävuoro-blogissaan tyhjän paperin pelkoa ja antaa vinkkejä sisällöntuotantoon.
Blogit

Olen viestinnän ja markkinoinnin freelancer, eikä se ole aina helppoa

Miltä tuntuu, kun koko osaaminen ja persoona on kaupan? Freelancerilla ei ole työroolia, on vain minä, joka kantaa ja antaa kaikkensa. "En muista lukeneeni avointa tunnustusta siitä, millaista alallamme on olla freelancer. Nimenomaan olla. Tämä ei ole rooli, jokin hattu, joka lennähtää työpaikan ovella päähän. Arvioitavana ja esillä olen minä." kirjoittaa Marika Luukkanen MK Kipinävuorossaan.
Blogit

Hyvä sisältö ei ole hyvää kaikille

"Laadukaskin journalismi voi olla täyttä sutta, jos se ei tule luetuksi", kirjoittaa Marika Viherlaiho MK Kipinävuoro-blogissa.
Blogit

Mikä on yrityksen kohderyhmän merkitys nykypäivän markkinoinnissa?

"Onko kohderyhmällä enää merkitystä yritykselle?", pohtii Paulariina Liuhtonen MK Kipinävuoro-blogissaan ja jakaa vinkkejä kohderyhmäanalyysin tekoon.
Blogit

Auttaminen ei tunne rajoja nyt

Pia Tornikoski avaa markkinoijille ajatuksia MK Kipinävuoro-blogissa suomalaisten auttamisen halusta ja vastuullisuudesta lahjoittamisesta.
Blogit

Voinko olla viestinnän ammattilainen?

Penina Peltonen pohtii MK Kipinävuoro-blogissaan markkinoinnin ja viestinnän titteleitä, ja oman osaamisen arvostamista.
Blogit

Sisältöstrategia palvelee asiakkaiden tarpeita

"Säännöllisen viestinnän avulla luodaan luottamukseen perustuva asiakassuhde, mutta sanojen vastineeksi on oltava myös tekoja ja näyttöjä siitä, että yritys on asiakkaan luottamuksen arvoinen", pohtii Marika Viherlaiho sisältöstrategiaa käsittelevässä MK Kipinävuoro-blogissaan.