Aihe:

Digitaalinen markkinointi

Tapahtumat

ILMOITTAUDU HELSINGIN TILAISUUTEEN 17.10.2024: Tehosta ja tavoita - tee tuloksellisempaa markkinointia

Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa opetellaan oman datan tehokkasta hyödyntämistä, matkaa vaikuttavammaksi viestijäksi ja otetaan tekoäly avuksi mahdollistamaan enemmän saavuttamisen vähemmällä. Markkinoinnin tuloksia peräänkuulutetaan joka organisaatiossa, ja jos nykytoimet eivät tuota, on etsittävä uusia keinoja. Lisäksi sinulla on mahdollisuus hakea ennen tilaisuutta pelattavaan kriisiviestinnän simulaatiopeliin - treenataan yhdessä vaikuttavaa kriisiinhallintaa. Tule tapaamaan kollegoita kasvotusten Helsinkiin! Haluamme mahdollistaa aikaa aidoille kohtaamisille ja keskusteluille, joten asiasisällön jälkeen on varattu aikaa minglaamiselle pikkupurtavan äärellä.
Tapahtumat

ILMOITTAUDU TAMPEREEN TILAISUUTEEN 18.9.2024: Raivaa tiesi esille - markkinoija, vaikuta itsesi ja työsi arvoon

Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa opetellaan taistelemaan maksetun mainonnan laskevia huomioarvoja vastaan, pitämään puolia omasta palkasta ja onnistumaan kaupankäynnissä verkossa. Lisäksi: hae mukaan ennen tilaisuutta järjestettävään kriisiviestinnän simulaatiopeliin - treenataan yhdessä vaikuttavaa kriisiinhallintaa. Tule tapaamaan kollegoita kasvotusten Tampereelle! Haluamme mahdollistaa aikaa aidoille kohtaamisille ja keskusteluille, joten asiasisällön jälkeen on varattu aikaa minglaamiselle pikkupurtavan äärellä.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 23.4.2024: TOP 5 vinkkiä tehokkaaseen natiivimainontaan ja sen helppoon tekemiseen, vieraana Sarianna Haakana (Readpeak)

Tule mukaan Aamukahviseuraan oppimaan ja keskustelemaan tehokkaan natiivimainonnan tekemisestä käytännön tasolla. Natiivimainonta mielletään usein brändimarkkinoinnin ylätason keinoksi, mutta yhä enenevässä määrin sitä käytetään taktiseen mainontaan – ja se toimii!
Tapahtumat

*Tilaisuus päättynyt*: VAIKUTTAVAA MARKKINOINTIA – Voimaa ja työkaluja markkinoinnin ammattilaisille 20.3.2024 / Helsinki

Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa haetaan voimaa ja vauhtia vaikuttavaan markkinointiin, kun yhdessä tilaisuuden puhujien kanssa haastamme sinut edistämään markkinoinnin arvostusta ja osoittamaan sen vaikutuksia. Keskustelemme siitä, miten voimme hajottaa vaikuttavuuden pienempiin, helpommin hallittaviin osiin ja keskittyä markkinoijan työssämme olennaiseen.
Blogit

Digimarkkinointi ei ole pikajuoksua vaan kaudesta toiseen jatkuvaa maratonharjoittelua

Asiakaskonsultoinnissa yksi yleisimmistä digitaaliseen markkinointiin liittyvistä harhaluuloista on käsitys siitä, että jatkuvaa tulosta on mahdollista tehdä yksittäisellä isolla panostuksella johonkin tiettyyn digimarkkinoinnin osa-alueeseen.
Podcast

MarkkinointiRadio 76: Anssi Kaija: Syväsukellus liidigeneroinnin keinoihin

Tässä jaksossa MarkkinointiRadion vieraaksi saapuu Anssi Kaija B2B-digimarkkinointitoimisto Luxidista.
Tapahtumat

See the recording of the event: Digitalizing B2B Brands and Improving the Brand Experience 31.10.2023

Digitalizing B2B Brands and Improving the Brand Experience – Brand Experience event for marketers working in B2B and/or international markets. B2B sales and marketing landscapes are undergoing a transformative shift. Instead of using old-fashioned methods and conventional processes, more and more B2B transactions are happening online. This shift to online business presents a great challenge for business models and commercial practices.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE:  MK Aamukahviseura 26.9.2023: Liikennettä, konversioita vai laatua – miten markkinoinnin investointeja verkossa tulisi kohdentaa?

MK Aamukahviseurassa vieraamme Fredrik Rönnlund (Leadoo Marketing Technologies) tarttuu monen markkinoijan pöydällä olevaan ongelmaan, kokonaiskuvan puuttumiseen. Keskustelu tarjoaa apuja muun muassa pirstaleina eri alustoilla olevan tiedon jalostamiseen ja omien verkkosivukävijöiden parempaan tunnistamiseen ja palveluun.