Aihe:

Digitaalinen markkinointi

Podcast

MR x Fonecta: Löytyykö yrityksesi? - podcastsarja antaa yrityksille vinkkejä näkyvyyden ja löydettävyyden varmistamiseen

Löytyykö yrityksesi? on Fonectan ja MarkkinointiRadion minipodcast-sarja, jossa käymme läpi, mitä yrityksen tulee ottaa huomioon oman näkyvyytensä varmistamiseksi, niin paikallisesti kuin isommassa kuvassakin.
Podcast

MarkkinointiRadio 65: Sanna Halttunen-Välimaa: Datan hyödyntäminen markkinoinnin ja myynnin kehittämisessä

MarkkinointiRadiossa puhutaan datasta, kun vieraaksi saapuu Qurulta Sanna Halttunen-Välimaa. Sanna auttaa arjessaan markkinoinnin ja myynnin asiantuntijoita tarkoituksenmukaisen datan hyödyntämisessä ja nyt Sanna jakaa parhaat vinkkinsä myös MarkkinointiRadion kuuntelijoille.
Tapahtumat

KATSOTALLENNE: MK  Verkkokauppa ja digitaalinen asiakaspolku

16.3.2022 MK Teematilaisuuden aiheena on Verkkokauppa ja digitaalinen asiakaspolku! Ilmoittaudu mukaan, ja tule kuulemaan, miten nostat verkkokaupan asiakaskokemuksen seuraavalle tasolle ja pidät huolta koko digitaalisen asiakaspolun eri vaiheista datan ja asiakasymmärryksen avulla! Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton. Tilaisuuden mahdollistavat Crasman, Digizer, Edita Prima ja Sanoma.
Blogit

Inhimillisen yhteistyön merkitys korostuu markkinoinnissa digitalisaation aikakautena

Maailma muuttuu koko ajan datavetoisemmaksi ja teknologiapainotteisemmaksi. Pahimmillaan puutteet digitaalisessa osaamisessa johtavat väestön eriarvoistumiseen. Tätä meistä kukaan ei halua. Eikä kukaan markkinoinnin parissa työskentelevä varmasti halua jäädä vauhdista myöskään omassa työssään alan digitalisoituessa nopeasti.
Podcast

MarkkinointiRadio 56: Max Söderholm: Murretaan myytit markkinoinnin pelillistämisen ympäriltä!

MarkkinointiRadio saa vieraakseen Max Söderholmin Leadfamlylta. Jaksossa Maxin eteen tuodaan murrettavaksi myyttejä, joita pelillistämiseen markkinoinnissa liittyy.
Blogit

Miltä näyttää kohderyhmälähtöisen mainonnan tulevaisuus?

Ympäristö ja asiakkaiden tarpeet muuttuvat yhä nopeampaan tahtiin. Asiakkaat arvostavat entistä yksilöllisempiä ratkaisuja ja personoidumpaa mainontaa, jolloin myös mediamainontaa tulee kehittää vastaamaan näihin uusiin tarpeisiin. Clear Channelin Sara Riipinen tuo blogissa esille näkemyksiään kohderyhmälähtöisen mainonnan tulevaisuudesta.
Blogit

Uudistamassa verkkosivustoa? Älä tee sitä vääristä lähtökohdista

Laitoitteko yrityksenne verkkosivuston uusiksi 3vuotta sitten, mutta nyt on jo alkanut tuntua siltä, että seuraava uudistusolisi tarpeen? Jokin on mennyt pieleen. Evermaden Julius Haukkakoski