Aihe:

MarkkinointiMiks

Video

MarkkinointiMiks, jakso 2: Miks omasta ja organisaation osaamisesta kannattaa pitää huoli?

Kuinka jokaisen markkinoijan tulisi johtaa omaa osaamistaan, ja miten organisaation kilpailukyky markkinoinnin ammattilaisia houkuttelevana työpaikkana syntyy? MarkkinointiMiks-sarjan 2. jaksossa Katariina Uljas-Ahl (Dagmar), Mika Hyötyläinen (Neste) ja Julia Kaukinen (Kaukinen Consulting) vastaavat MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenten lähettämiin kysymyksiin markkinoinnin osaamiseen liittyen.
Video

MarkkinointiMiks, jakso 3: Miks brändillä on merkitystä?

Kuinka erityisesti brändimarkkinoinnissa tulisi siirtyä funktiokeskeisyydestä tunnereaktioiden herättämiseen? Miten brändiä rakennetaan pitkäjäntäisesti? MarkkinointiMiks-sarjan 3. jaksossa Laura Olin (ZOAN), Mika Hyötyläinen (Neste) ja Johanna Jäkälä (VR) vastaavat MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenten lähettämiin kysymyksiin brändiin liittyen.
Video

MarkkinointiMiks, jakso 1: Miks asiakasta pitää ymmärtää?

Millaisia vastauksia markkinoinnin tulisi kyetä antamaan koko organisaatiolle asiakasymmärryksen parantamiseksi? MarkkinointiMiks-sarjan 1. jaksossa Jemmi Laaninen (Leadoo Marketing Technologies), Samuli Hokkanen (Crasman) ja Johanna Jäkälä (VR) vastaavat MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenten lähettämiin kysymyksiin asiakasymmärrykseen liittyen.
Video

MarkkinointiMiks, jakso 4: Miks verkkopalvelun kehittämiseen tulisi satsata?

Mitä kohtaamispisteitä tulisi ottaa erikoistarkasteluun, kun halutaan parantaa verkkosivuston konversioita? Kuinka vastuullisuus huomioidaan verkkopalvelussa, entä miten rakennetaan toimiva evästelaatikko? MarkkinointiMiks-sarjan 4. jaksossa Samuli Hokkanen (Crasman), Anne Saloranta (YLE), Mikko Hämäläinen (Exove) vastaavat MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenten lähettämiin kysymyksiin verkkopalveluihin liittyen.
Video

MarkkinointiMiks, jakso 5: Miks digimarkkinointi on jatkuvassa murroksessa?

Mitä ovat digimarkkinoinnin muutokset, joista jokaisen markkinoijan on nyt kriittistä tietää? Mitkä ovat digimarkkinoinnin ympäristövaikutukset ja kuinka läpinäkyvää datan käytön tulee olla? MarkkinointiMiks-sarjan 5. jaksossa Miikka Rahikainen (Dagmar), Karoliina Leisti (ZOAN) ja Mikko Hämäläinen (Exove) vastaavat MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenten lähettämiin kysymyksiin digimarkkinointiin liittyen.