Markkinointiradion vieraaksi saapuu Aino Pajukangas Viestintätoimisto Aivelasta. Ainon kanssa keskustellaan asiantuntijabrändäyksestä ja sen monenlaisista ulottuvuuksista.
Markkinointiradion vieraaksi saapuvat Lars Schulman (Salesforce) ja Johanna Widomski (Fazer). Tiivistä yhteistyötä arjessa tekevien Johannan ja Lassen kanssa keskustellaan markkinoinnin dataohjautuvuudesta sekä yhteistyökumppanien merkityksestä uusia toimintamalleja kehitettäessä.
Aamukahviseura saa vieraakseen Niklas Kurjen (Colcrane), joka inspiroi meitä tutkimuslähtöisillä ja asiakasdataa uudella tavalla hyödyntävillä menetelmillä.
Tässä MarkkinointiKollektiivin virtuaalisessa teematilaisuudessa tartutaan markkinoinnin mittaamisen ja vaikuttavuuden tutkimisen ytimeen, eli datan tehokkaaseen ja käyttäjäystävälliseen hyödyntämiseen.
MK Aamukahviseurassa vieraana Mika Tiainen(Liana), joka tuo mukaan dataa kansainvälisestä kyselystä, jolla on selvitetty jo kolmatta kertaa markkinoijien ja viestinnän ammattilaisten kokemuksia markkinoinnin automaatiosta. Kysely selvitti myös tietoa siitä, kuinka yritykset investoivat automaatioon vuonna 2023.
Katso tallenne MarkkinointiKollektiivin tilaisuudesta, jossa keskitytään digitaalisen asiakaspolkuun. Selvitetään yhdessä, miten nostetaan verkkokaupan asiakaskokemus seuraavalle tasolle ja pidetään huolta koko digitaalisen asiakaspolun eri vaiheista datan ja asiakasymmärryksen avulla. Saat oman työsi tueksi monipuolisia käytännön esimerkkejä digitaalisen asiakaspolun parissa päivittäin työskenteleviltä asiantuntijoilta.