Tässä Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Niken ja SKIMS:n brändiyhteistyöstä, tabujen hyödyntämisestä markkinoinnista Vuokkosten casen kautta sekä LinkedInistä somekanavana ja siihen liittyvistä ennakkoluuloista.
Tässä Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan tuoreesta markkinoijien jaksamista selvittäneestä Marketing Weekin tutkimuksesta, ansaitun median roolista osana markkinointia sekä talouden positiivisista signaaleista ja miten nousuun sitten lopulta lähdetään.
Tässä Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan työntekijäkokemuksen ja asiakaskokemuksen yhteydestä tuoreen tutkimuksen kautta, tuoreesta ohjeistuksesta lapsille suunnattuun markkinointiin liittyen sekä Metan päätöksestä lopettaa 3. osapuolen moderointi ja sen vaikutuksista mainontaan somealustalla.
Syyskauden viimeisessä Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan toimareiden henkilöbrändäykseksen merkityksestä tuoreen tutkimuksen tulosten kautta, sissimarkkinoinnista ja markkinoinnin leikatuista budjeteista sekä markkinoinnin psykologiasta "surullisten banaanien" avulla.
Tässä Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Black Fridayn "feikkitarjouksista" ja koko BF-ilmiön tärkeydestä, Australian tulevasta laista, joka kieltää somen alle 16-vuotiailta sekä Jaguarin paljon puhuttaneesta brändiuudistuksesta.
Tällä kertaa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan b2b-ostamisen muuttumisesta sekä b2b- ja b2c-markkinoinnin eroista, rohkeuden puutteesta markkinoinnissa ja sen syistä sekä Coca-Colan tekoälyllä tuottamasta joulumainoksesta.
Tällä kertaa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Kauppalehden vuotuisesta “Miten toimistoilla menee?“-artikkelista, tekoälysisällön tunnistamisen merkityksestä journalismissa vs. markkinoinnissa sekä kuluttajien mielipiteistä Black Fridaystä.
Tällä kertaa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Janne Katajan saamasta Mainonnan eettisen neuvoston huomautuksesta, ChatGPT:hen tuodusta hakukoneominaisuudesta sekä "uutiskadosta" brändien osalta.