Aihe:

MoT

Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #34 - Brändien yhteistyöt - Tabujen hyödyntäminen markkinoinnissa - LinkedIn-somekanavana: hyvä vai paha?

Tässä Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Niken ja SKIMS:n brändiyhteistyöstä, tabujen hyödyntämisestä markkinoinnista Vuokkosten casen kautta sekä LinkedInistä somekanavana ja siihen liittyvistä ennakkoluuloista.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #33 - Uupumukset ja huijarisyndrooma alalla - Ansaittu media osana markkinointia - Talouden kasvusignaalit

Tässä Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan tuoreesta markkinoijien jaksamista selvittäneestä Marketing Weekin tutkimuksesta, ansaitun median roolista osana markkinointia sekä talouden positiivisista signaaleista ja miten nousuun sitten lopulta lähdetään.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #32 - Työntekijä- ja asiakaskokemustutkimus - Mainonnan sääntely lapsille - Moderoinnin lopettamisen vaikutukset Metan bisnekseen

Tässä Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan työntekijäkokemuksen ja asiakaskokemuksen yhteydestä tuoreen tutkimuksen kautta, tuoreesta ohjeistuksesta lapsille suunnattuun markkinointiin liittyen sekä Metan päätöksestä lopettaa 3. osapuolen moderointi ja sen vaikutuksista mainontaan somealustalla.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #31 - Toimareiden henkilöbrändäys - Sissimarkkinointi ratkaisu leikattuihin markkinointibudjetteihin - Markkinoinnin psykologia

Syyskauden viimeisessä Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan toimareiden henkilöbrändäykseksen merkityksestä tuoreen tutkimuksen tulosten kautta, sissimarkkinoinnista ja markkinoinnin leikatuista budjeteista sekä markkinoinnin psykologiasta "surullisten banaanien" avulla.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #30 - Black Fridayn "feikkitarjoukset" - Australia kieltää somen nuorilta - Jaguarin brändiuudistus

Tässä Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Black Fridayn "feikkitarjouksista" ja koko BF-ilmiön tärkeydestä, Australian tulevasta laista, joka kieltää somen alle 16-vuotiailta sekä Jaguarin paljon puhuttaneesta brändiuudistuksesta.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #29 - B2B-ostamisen ja -markkinoinnin muutos - Mistä rohkeutta markkinointiin? - Coca-Colan tekoälyllä tuottama joulumainos

Tällä kertaa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan b2b-ostamisen muuttumisesta sekä b2b- ja b2c-markkinoinnin eroista, rohkeuden puutteesta markkinoinnissa ja sen syistä sekä Coca-Colan tekoälyllä tuottamasta joulumainoksesta.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #28 – Miten toimistoilla menee? – Tekoälysisällön tunnistaminen – Make Black Friday Great Again

Tällä kertaa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Kauppalehden vuotuisesta “Miten toimistoilla menee?“-artikkelista, tekoälysisällön tunnistamisen merkityksestä journalismissa vs. markkinoinnissa sekä kuluttajien mielipiteistä Black Fridaystä.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #27 - Case Janne Kataja - ChatGPT:stä hakukone - Ei uutisia on uutinen

Tällä kertaa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Janne Katajan saamasta Mainonnan eettisen neuvoston huomautuksesta, ChatGPT:hen tuodusta hakukoneominaisuudesta sekä "uutiskadosta" brändien osalta.