Aihe:

Mainonta

Blogit

Milloin mainostaminen on fiksua?

Jokainen markkinoija haluaa tehdä juuri niitä oikeita toimenpiteitä, jotka vaikuttavat tavoitteiden mukaisesti haluttuun kohderyhmään. Markkinoinnin suunnittelua ja mainonnan optimointia pystytään ohjaamaan mittaamalla ja keräämällä dataa. Milloin mainostaminen on fiksua? Entä milloin maksat niin sanotusti turhaan?
Tapahtumat

MK Event: Kuka, missä, milloin?

Lokakuussa MarkkinointiKollektiivi haluaa kohdistaa katseesi markkinoinnin ja mainonnan yleisöön! Pohditko, miten tavoitat parhaiten oman kohderyhmäsi ja saat markkinoinnin tekemisellä aikaan teille relevantteja liidejä? Silloin tämä tilaisuus on juuri sinulle!
Koulutukset

*Haku on päättynyt*: Koitos - paremman sanomalehtimainonnan ja mielenterveyden puolesta

Hae heti mukaan ja tule kisaamaan vaikuttavamman sanomalehtimainonnan ja lasten mielenterveyden puolesta! Kärkimedia ja MarkkinointiKollektiivi järjestävät jo toistamiseen hyvää tekevän mainonnan suunnittelukilpailun, joka on avoin kaikille markkinoinnin alalla työskenteleville. MIELI Suomen Mielenterveys ry:lle suunniteltavassa kilpailutyössä nostetaan esille sitä, kuinka vaikuttavaa lasten mielenterveyden vahvistaminen on.
Rekry

*Haku päättynyt* Avoin työpaikka: Kumppanimme Fiksuruoka.fi kasvattaa markkinointitiimiään neljällä uudella osaajalla! (Espoo)

Kumppanimme Fiksuruoka.fi hakee vahvistusta markkinointitiimiinsä, tarkoituksena on yhä kasvattaa yhtä Suomen vastuullisimmista ja nopeiten kasvavista kuluttajabrändeistä! Tavoitteena on löytää kokonaisuudessaan noin 15 uutta työkaveria Fiksuruoka.fi:n mahtavaan porukkaan vielä kesän aikana! Nyt olisi tarjolla niitä kuuluisia hyviä hommia!
Uutiset

Kärkimedia ja MarkkinointiKollektiivi kutsuvat markkinoinnin alan ammattilaiset kilpailemaan lasten mielenterveyden edistämisen puolesta

Kärkimedia ja MarkkinointiKollektiivi järjestävät jo toistamiseen hyvää tekevän mainonnan suunnittelukilpailun, joka on avoin kaikille markkinoinnin alalla työskenteleville. MIELI Suomen Mielenterveys ry:lle suunniteltavassa kilpailutyössä nostetaan esille sitä, kuinka vaikuttavaa lasten mielenterveyden vahvistaminen on. Yhteistyökumppanina toimii myös Heku ja kisassa on kovatasoinen kansainvälistäkin meriittiä saanut tuomaristo.
Blogit

MarkkinointiKooste: Vastuullisuus

MarkkinointiKooste Vastuullisuudesta pitää sisällään yli 30 sisältöä avuksesi vastuullisuuteen ja markkinointiin liittyen. Artikkeleita, tutkimuksia, blogeja, oppaita, podcasteja ja tapahtumatallenteita: näitä on MK yhteisö vinkannut kollegiaalisesti toinen toisilleen teemasta. Ota kooste haltuun ja laita jakoon muillekin!
Video

Natiivimainonta-alusta Readpeakin vinkit markkinoijille

Natiivimainonnan alusta Readpeak on tuottanut yhdessä MarkkinointiKollektiivin kanssa markkinoinnin asiantuntijoille neljän videon kokonaisuuden, jossa käsitellään natiivimainontaa eri näkökulmista keskustelun merkeissä. Ota opit talteen!
Podcast

MarkkinointiRadio 47: Emmi Mikkola: Orgaaninen sisältö ja maksettu mainonta LinkedInissä

MarkkinointiRadion jaksossa puhutaan Emmi Mikkolan kanssa LinkedInistä. Jaksosta saat aimo annoksen informaatiota ja hyödyllisiä vinkkejä kanavan hyödyntämiseen!