Aihe:

Insight

Blogit

Kaiken takana on tieto - myös vastuullisuudessa ja sen onnistuneessa viestinnässä

Kuinka yrityksessänne seurataan ja analysoidaan vastuullisuuskeskustelun eri teemoja, benchmark-yritysten liikkeitä, uusia innovaatioita tai vaikuttajien mielipiteitä? Toivottavasti edes jotenkin. Itseäni on yllättänyt, että moni vastuullisuuteen panostava yritys keskittyy seuraamaan aiheen ympärillä lähinnä omaa näkyvyyttään. Vastuullisuusviestintä pohdituttaa monia, mutta kaikkien tärkeintä kuitenkin on, että kaikki vastuullisuusviestintä on aitoa ja totuudenmukaista. Vastuullisuus on ennen kaikkea tekoja kestävän kehityksen eteen, kirjoittaa Anna Suominen MK Kumppaniblogissa.
Tapahtumat

MK Tapahtuma 17.3. Vaikuttava markkinointi: Asiakasymmärrys + brändi + psykologia + neurotieteet: katso tallenne!

Tule MarkkinointiKollektiivin tilaisuuteen kuulemaan tunteiden ja motivaation roolista markkinoinnissa, ja ottamaan selvää, mitä asiakkaasi aivoissa tapahtuu hänen ollessaan tekemisissä brändisi kanssa! Ilmoittaudu 17.3. pidettävään veloituksettomaan teematilaisuuteen tästä!
Tapahtumat

MK Event 10.2.2021: Datan hyödyntäminen asiakaspolun kehittämisessä: katso tallenne"

Tule mukaan nappaamaan konkreettisia vinkkejä ja inspiraatiota markkinoinnin eri datalähteiden haltuunottoon ja hyödyntämiseen 10.2.! Ilmoittaudu mukaan tästä!
Blogit

Datasta on hyödyksi – jos sitä osaa hyödyntää

Lue ajatuksia datan hyödyntämisestä tästä blogitekstistä, ja nappaa inspiraatiota oman tekemisesi kehittämiseksi.
Podcast

MRxWörks: Näin niitä mielikuvia luodaan 7: Miten onnistumisia mitataan?

Miten onnistumisia mitataan? Mitä kuuluu mittaamiselle ja millaisia asioita tulisi mitata? Kuuntele ajatuksia aiheesta.
Blogit

Mitä on insight ja miksi siitä pitäisi olla kiinnostunut?

Insight on selkeä, relevantti, kiinnostava ja kaupallisesti hyödynnettävä havainto, joka tuottaa uutta ymmärrystä. Oivalla insighteista lisää tästä!