MK Event: Kuka, missä, milloin?

Nosta kohderyhmäajattelu 2020-luvulle

Milloin: Tiistaina 12.10. klo 14-16
Missä: Virtuaalitilaisuutena verkossa
Hyvä tietää: tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton

Lokakuussa MarkkinointiKollektiivi haluaa herätellä miettimään onko kohderyhmätietosi ajantasalla. Jos mietit kuinka parhaiten tuntisit ja tavoittaisit oman kohderyhmäsi, ja kuinka saat markkinoinnillasi aikaan organisaatiollesi relevantteja liidejä, on tämä tilaisuus sinua varten!

Strategisesti oikein tehdyllä kohdentamisella tavoitetaan juuri oikea yleisö, juuri oikeaan aikaan ja juuri oikeassa kanavassa. Tämän yhtälön löytäminen ei kuitenkaan ole yksinkertaista. Tässä tilaisuudessa haastamme sinut tarkastelemaan uudelleen nykyisiä kohderyhmämäärityksiäsi. Onko kohderyhmäoletuksesi oikea? Tiedätkö, miten ja missä kohderyhmäsi oikeasti liikkuu, ja mistä heidät tavoitat? Miten evästemuutos vaikuttaa tekemiseesi? Tule kanssamme linjoille, niin tiedät!

ILMOITTAUDU HETI MUKAAN!

Tilaisuuden puheenvuorot:

Tiedätkö, ketä tavoittelet?

Jemmi Laaninen (Leadoo Marketing Technologies) herättää miettimään, tiedätkö oikeasti oman kohderyhmäsi. Jemmi muistuttaa kohderyhmähypoteesin validoinnin merkityksestä, ja muistuttaa, miksi arvailut kohderyhmästä ovat järkyttävä rahasyöppö. Jemmi jakaa puheenvuorossaan myös parhaat vinkkinsä oikein määritellyn ja markkinoinnilla tavoitetun kohderyhmän aktivointiin.

Ison massan tavoitteleminen tämän päivän markkinoinnissa – tyhmää vai fiksua?

Tommi Partanen (MTV) herättelee pohtimaan, mitä pitää huomioida, kun punnitaan erilaisia vaihtoehtoja oman kohderyhmän tai isomman yleisön tavoittamiseen ja vaikuttamiseen. Mikä on massamedian ja laajan tavoittavuuden rooli tämän päivän markkinoinnissa? Onko viestiminen kaikille tyhmää vai fiksua, kun markkinoinnin käytössä on asiakasdataa, työkaluja ja teknologiaa, jolla voidaan kohdentaa markkinointia ja mainontaa hyvinkin tarkasti?

Ulkomainonnan uusi rytmi – datan avulla tavoitat kohderyhmäsi

Sara Riipinen (Clear Channel) kertoo, kuinka eri datalähteitä hyödyntämällä voi tavoittaa halutun kohderyhmän, ehkä jopa ensialkuun itselle epärelevantissa paikassa.  Sara tuo mukanaan tietoa mielenkiintoisesta Heartbeats-konseptista, joka piirtää jatkuvaa sydänkäyrää lentoasemalla. Mitä tämä opettaa kohderyhmistä ja kuinka tieto auttaa markkinoinnissa?

Kohderyhmien targetointi digitaalisessa maaailmassa evästeiden kuoleman jälkeen

Tatu Kuivalahti (Custobar) pohtii omassa puheenvuorossaan Googlen, Facebookin ja mediamainonnan tulevaisuutta. Mitä tapahtuu digitaalisen markkinoinnin kohdentamiselle ja ROMIn laskemiselle, kun kolmannen osapuolen evästeet poistuvat ja vievät konversiodatan mennessään? Tatu auttaa ymmärtämään, miten omaa asiakasdataa voi hyödyntää jatkossa esimerkiksi Google- ja Facebook-mainonnassa. Konkreettisena keissiesimerkkinä Tatu kertoo, miten omaa asiakasdataa voi hyödyntää mediamainonnassa.

Tilaisuudessa ajatuksensa ovat jakamassa:

Jemmi Laaninen (Leadoo Marketing Technologies)

Tommi Partanen (MTV)

Sara Riipinen (Clear Channel)

Tatu Kuivalahti (Custobar)

Iltapäivän aikataulu:

Klo 14:00 Tilaisuuden avaus

Puheenvuorot ja keskustelua

Klo 16:00 Tilaisuus päättyy

Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta.

Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi. Tilaisuuden mahdollistavat Leadoo Marketing Tecnologies, MTV, Clear Channel ja Custobar.

Tilaisuus on osallistujille maksuton.

ILMOITTAUDU HETI MUKAAN!

Julkaistu 
23.9.2021
Tapahtumat
 -kategoriassa

Lisää 

Tapahtumat

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.