Aihe:

Asiakasymmärrys

Tapahtumat

MK Event: Kuka, missä, milloin?

Lokakuussa MarkkinointiKollektiivi haluaa kohdistaa katseesi markkinoinnin ja mainonnan yleisöön! Pohditko, miten tavoitat parhaiten oman kohderyhmäsi ja saat markkinoinnin tekemisellä aikaan teille relevantteja liidejä? Silloin tämä tilaisuus on juuri sinulle!
Blogit

Pelillistämisellä kilpailuetua markkinointiin

Uuden markkinointitaktiikan omaksuminen voi tuottaa oppimista ja valtavia kasvu- sekä hyötymahdollisuuksia yrityksille. Markkinoijilla on kuitenkin haastena, että he priorisoivat jo aiemmin toimivaksi havaittua rajallisen käytettävissä olevan ajan vuoksi ja joskus myös riskin välttämiseksi. Muutosvauhdin yhä kiihtyessä, ja tämä yhdistettynä enemmän tekemiseen vähemmällä, ei liene mikään yllätys, että markkinoijat pidättäytyvät vanhoissa ja tutuissa toimintatavoissa. Tässä on ristiriita: rohkea markkinointi on varattu usein markkinointitoimistoille ja nopeasti muuttuville yrityksille, vaikka yrityksen eteenpäin viemiseksi millä tahansa toimialalla tarvitaan hyvä idea sekä kyky testata ideaa käytännössä.
Rekry

*Haku päättynyt* MK REKRY: Myyntijohtaja Kuntokaupalle (Tampere)

Oletko kunnianhimoinen, dataohjautuva ja kehittymishaluinen modernin myynnin ja markkinoinnin taitaja, ja etsit nyt työpaikkaa, jossa voit laittaa kaiken potentiaalisi peliin? Haluatko jättää jälkesi ihmisten hyvinvointia edistävän, vahvasti kasvavan monikanavaisen urheilukaupan kehityskaareen? Jos tunnistat itsesi tästä, niin lue eteenpäin! 
Blogit

Kiitos pinkistä kuukautissuojan vaihtohanskasta!

Pinkin kuukautissuojan vaihtohanskan tarina muistuttaa pienessä piirissä kehitettyjen asioiden riskeistä. Se havahduttaa toivottavasti tarkistamaan riittävän erilaisuuden olevan edustettuna projekteissamme, kirjoittaa Marica MK:n tuotannosta.
Tapahtumat

MK Tapahtuma 17.3. Vaikuttava markkinointi: Asiakasymmärrys + brändi + psykologia + neurotieteet -katso tallenne!

Tule MarkkinointiKollektiivin tilaisuuteen kuulemaan tunteiden ja motivaation roolista markkinoinnissa, ja ottamaan selvää, mitä asiakkaasi aivoissa tapahtuu hänen ollessaan tekemisissä brändisi kanssa! Ilmoittaudu 17.3. pidettävään veloituksettomaan teematilaisuuteen tästä!
Tapahtumat

MK Tapahtuma 17.2.2021: Miten tavoitat nuorisokohderyhmän pelaamisen keinoin? - katso tallenne!

Katso tallenne tapahtumasta, jossa otetaan selvää kuinka markkinoinnilla voidaan kääntää yhden maailman suurimman viihteen muodon, pelaamisen, valtavat seuraajamäärät kasvun ajuriksi. Pelaamisen maailmassa liikkuu mittavat määrät rahaa ja pelaamiseen käytetään paljon aikaa, korostuneesti etenkin nuorisokohdeyhmässä. Tavataan aiheen parissa 17.2. klo 9-11!
Blogit

Kehitä markkinoinnin mittaamista data platformin avulla

Kuinka organisaatiossasi on otettu data haltuun ja hyötykäyttöön? Tuomas Lähteenmäki Gapssilta neuvoo data platformin hyödyistä.
Tapahtumat

MK Event 10.2.2021: Datan hyödyntäminen asiakaspolun kehittämisessä - katso tallenne!

Tule mukaan nappaamaan konkreettisia vinkkejä ja inspiraatiota markkinoinnin eri datalähteiden haltuunottoon ja hyödyntämiseen 10.2.! Ilmoittaudu mukaan tästä!