Aihe:

Asiakasymmärrys

Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 5.3.2024: Kuinka rakennat kaupallisesti menestyvän viraali-ilmiön yhdessä Gen Z:n kanssa? Case: Smuuti Skin, vieraana Eija Gerlander (Bängeri)

Tule mukaan oppimaan ja keskustelemaan some-ilmiöstä, joka muuttui sensaatioksi ja myyntihitiksi: kun ihonhoitobrändi Smuuti Skin lanseerattiin, myytiin kahdessa päivässä tuotteen puolen vuoden varastot loppuun!
Tapahtumat

ILMOITTAUDU MUKAAN: VAIKUTTAVAA MARKKINOINTIA – Voimaa ja työkaluja markkinoinnin ammattilaisille 20.3.2024 / Helsinki

Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa haetaan voimaa ja vauhtia vaikuttavaan markkinointiin, kun yhdessä tilaisuuden puhujien kanssa haastamme sinut edistämään markkinoinnin arvostusta ja osoittamaan sen vaikutuksia. Keskustelemme siitä, miten voimme hajottaa vaikuttavuuden pienempiin, helpommin hallittaviin osiin ja keskittyä markkinoijan työssämme olennaiseen.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 13.2.2024: Asiakasdatan fiksu pöyhintä pelasti väärän kohderyhmän tavoittelulta – Case vähänkäytetty.fi, Vieraana Aleksi Montonen (Custobar) ja Ossi Salo (Vähänkäytetty.fi)

Tämä Aamukahviseura tarjoilee herkullisen case-esimerkin, kun vieraiksi saapuvat Aleksi Montonen (Custobar) ja Ossi Salo (vähänkäytetty.fi) kertovat, miten vähänkäytetty.fi paransi asiakasymmärrystään verkkokaupasta asiakasdata-alustaan kertyneellä tiedolla ja asiakastutkimusdatalla. Asiakasymmärrys segmenteittäin muutti konkreettisesti markkinointitekemistä ja sitä kautta kasvatti liikevaihtoa.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 17.10.2023: Miten asettaa asiakaskäyttäytyminen liiketoiminnan ytimeen?

Aamukahviseura saa vieraakseen Niklas Kurjen (Colcrane), joka inspiroi meitä tutkimuslähtöisillä ja asiakasdataa uudella tavalla hyödyntävillä menetelmillä.
Blogit

Tulevaisuuden markkinoinnilta voimme vaatia enemmän kuin edes asiakkaamme osaavat vielä toivoa

Asiakaskokemukselta vaaditaan paljon ja monet vaatimukset kohdistuvat tavallisesti markkinoinnin tai asiakaspalvelun tekemiseen. Asiakastyö on kuitenkin haastavaa, ja sen kehittäminen oikeaan suuntaan vielä merkittävästi haastavampaa.
Blogit

B2B-markkinoijan tärkein pääoma on tieto – ilman sitä ei ole myyntiä

Miten muutimme myyntiämme ja kasvatimme tulosta 50 prosentilla? Ratkaisun avaimet olivat raadollinen rehellisyys, vanhan tekemisen räjäyttäminen – ja markkinoinnin tuottama tieto. Tämä on tarinamme siitä, miten pöllytimme vanhan B2B-myynnin mallin ja saimme myynnin ja markkinoinnin tukemaan toisiaan aidosti.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE:  MK Aamukahviseura 26.9.2023: Liikennettä, konversioita vai laatua – miten markkinoinnin investointeja verkossa tulisi kohdentaa?

MK Aamukahviseurassa vieraamme Fredrik Rönnlund (Leadoo Marketing Technologies) tarttuu monen markkinoijan pöydällä olevaan ongelmaan, kokonaiskuvan puuttumiseen. Keskustelu tarjoaa apuja muun muassa pirstaleina eri alustoilla olevan tiedon jalostamiseen ja omien verkkosivukävijöiden parempaan tunnistamiseen ja palveluun.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 22.8.2023: Sukupolvi Z – millainen se on oikeasti?

Aamukahviseurassa tietoa markkinoijalle sukupolvi-Z:sta. Kun puhutaan sukupolvi Z:sta, puhutaan 740 000 suomalaisesta tulevaisuuden päättäjästä, joiden kulutuskäyttäytymistä ja arvo- sekä asennemaailmaa käydään läpi tutkimustulosten kautta. Mitä markkinoijan on hyvä tietää tästä nuoresta ikäryhmästä? Millainen on heidän asenne- ja arvomaailmansa? Millaisia segmenttejä ryhmän sisältä löytyy?