Aihe:

Asiakasymmärrys

Podcast

MarkkinointiRadio 65: Sanna Halttunen-Välimaa: Datan hyödyntäminen markkinoinnin ja myynnin kehittämisessä

MarkkinointiRadiossa puhutaan datasta, kun vieraaksi saapuu Qurulta Sanna Halttunen-Välimaa. Sanna auttaa arjessaan markkinoinnin ja myynnin asiantuntijoita tarkoituksenmukaisen datan hyödyntämisessä ja nyt Sanna jakaa parhaat vinkkinsä myös MarkkinointiRadion kuuntelijoille.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: Markkinointia laatikon ulkopuolelta

Kuule, miten tutuillakin tavoilla voidaan luoda kasvua ja rakentaa erottuvuutta kilpailijoista, kun vain pysähdytään hetkeksi miettimään asioita -sanonnan mukaisesti - laatikon ulkopuolelta.
Blogit

Pelillistäminen oman datan rikastajana

Max Söderholm (Leadfamly) pohtii kumppaniblogissa pelillistämistä ja oman datan merkitystä. Kuluttajien itsensä antama data on luotettavaa ja aitoa, ja sen avulla markkinoija voi luoda asiakkaalleen hyviä kokemuksia, jotka ajallaan johtavat kauppaan. Miten pelimekanismein voidaan kerätä merkityksellistä omaa dataa?
Blogit

Verkkokaupan asiakaskokemus on merkittävä kilpailuetu - kolme tasoa vuonna 2022

Samuli Hokkanen (Crasman) pohtii kumppaniblogissa verkkokaupan asiakaskokemuksen kilpailuetuja. Asiakaskokemuksen ymmärrys on yhä tärkeämpää ja erityisesti verkkokaupassa suurin yksittäinen, kilpailuetua tuova tekijä. Verkkokaupan asiakaskokemuksen purkaminen konkretiaksi auttaa hahmottamaan tärkeää asiaa. Millä tasolla teidän verkkokauppanne on ja miten asiakaskokemusta voi parantaa?
Tapahtumat

KATSO TALLENNE 24.3.2022 MK tilaisuudesta: ASIAKAS 360° - Älykkään asiakasdatan hyödyntäminen markkinoinnissa

24.3.2022 MK tilaisuudessa selvitettiin, miten älykkään asiakasdatan avulla asiakaskokemuksesta tejhdään puhutteleva, osallistava ja sitouttava samalla kunnioittaen kasvavaa yksityisyyden tarvetta. Ilmoittaudu mukaan! Tilaisuuden mahdollistaa SAP.
Podcast

MarkkinointiRadio 62: Sanna Puumalainen & Tuula Sillanmäki: Palkitun asiakaskokemuksen johtaminen

MarkkinointiRadio selvittää, millaisista elementeistä Alkon palkittu ja ensiluokkainen asiakaskokemus syntyy. Miten asiakaskokemusta johdetaan ja miten onnistumista mitataan? Vastauksia antavat Sanna Puumalainen ja Tuula Sillanmäki Alkolta.
Blogit

Miten kirjoitan hyvän sisältömarkkinointitekstin?

Marika Viherlaiho pohtii MK Kipinävuoro-blogissa hyvän sisältömarkkinointitekstin sisältöä ja rakennetta: "Hyvän tekstin suunnittelu lähtee ajattelemalla tekstin lukijaa."
Podcast

MR x Lyyti: Tuottavan tapahtuman kaava - podcastsarjassa puhutaan monipuolisesti tapahtumista!

Tuottavan tapahtuman kaava on podcast- sarja, jossa puhutaan monipuolisesti tapahtumista. Jaksoissa pureudutaan alan asiantuntijoiden kanssa tapahtumien arvontuotantoon niin osallistujien, sisällön kuin liiketoiminnan kasvattamisen näkökulmasta. Podcastsarja on MarkkinointiRadion ja merkityksellisiä kohtaamisia mahdollistavan Lyytin yhteistyö!