Aihe:

Sisältömarkkinointi

Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 24.1.2023: Millainen on toimiva sisältöstrategia? Vieraana Marika Siniaalto, Grapevine

MK Aamukahviseurassa Marika Siniaalto (Grapevine) jakaa kokemuksiaan toimivasta sisältöstrategiasta. Marikan kanssa käymme läpi, mitä hyvässä sisältöstrategiassa pitäisi aina huomioida ja miksi. Kuulemme myös, miten sisältöstrategia tukee luovuutta. Tästä Aamukahviseurasta saat itsellesi konkreettisia neuvoja sisältöstrategian määrittelyyn, valintoihin ja jalkauttamiseen.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 17.1.2023: Miten menestyviä brändejä rakennetaan sisältöjen avulla vuonna 2023? Vieraana Evelin Kask, Vapa Media

Ilmoittaudu heti mukaan seuraavaan MK Aamukahviseuraan! MK Aamukahviseura saa vieraakseen Evelin Kaskin, Vapa Median New Phenomena Directorin. Työssään uusia ilmiöitä ja trendejä tutkiva Evelin valottaa, millaiset sisällöt kirittävät brändejä menestykseen alkavana vuonna. Evelin jakaa aamukahvin äärellä omat tärppinsä tämän hetken kiinnostavimpiin sisältötrendeihin. Saamme myös kuulla, mikä merkitys omilla kanavilla on vaikuttavassa sisältömarkkinoinnissa, ja mitä on hyvä ottaa huomioon sisältömarkkinointia suunnitellessa ja toteuttaessa.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: 18.1.2023 MK Teematilaisuus SOME 2023 - Mitä markkinoijan tulee tietää sosiaalisesta mediasta vuonna 2023?

Selvitetään yhdessä, kuinka sosiaalinen media vauhdittaa organisaation kasvua ja millainen sisältö somessa toimii parhaiten vuonna 2023! Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa kuulet sosiaalisen median tuoreimmista tutkimustuloksista ja trendeistä. Saat oman työsi tueksi monipuolisia käytännön esimerkkejä sosiaalisen median parissa päivittäin työskenteleviltä asiantuntijoilta. Kuulet neuvoja somessa monia markkinoijia pohdituttavaan kysymykseen: missä menee raja organisaation edustamisen ja yksityishenkilönä toimimisen välillä.
Blogit

Sisältömarkkinointi - kaupallista hapatusta?

"Sisältömarkkinointi koetaan alalla usein korruptoituneeksi journalismiksi ja siksi epäluotettavaksi tiedonlähteeksi", kirjoittaa Marika Viherlaiho sisältömarkkinoinnin ja journalismin eroja käsittelevässä MK Kipinävuoro-blogissaan.
Podcast

MarkkinointiRadio 70: Mikä sisällöntuotannossa maksaa, Marika Siniaalto?

MarkkinointiRadion vieraaksi saapuu sisältöjen rautainen ammattilainen, Marika Siniaalto Grapevinelta. Marikan kanssa käydään läpi, millaisista elementeistä laadukas sisällöntuotanto koostuu.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: NÄKYVYYDEN KAAVA - Kuinka saada paras irti omasta, ostetusta ja ansaitusta näkyvyydestä?

Miten tehdä sisältöä, joka näkyy ja tulee huomatuksi? Miten nivoa oma ja ostettu näkyvyys toisiinsa? Kuinka olla hereillä hetkissä, joissa ansaittu näkyvyys on mahdollista? Mitä apua omasta datasta tai päivän lööpeistä on oman organisaation näkyvyyden haasteita taklatessa?
Podcast

MarkkinointiRadio 68: Osaavatko markkinoinnin asiantuntijat tiedottaa, Iina Kansonen ja Toni Rajamäki?

Tässä jaksossa kuulet MarkkinointiUutisten päätoimittaja Iina Kansosen ja uutistoimittaja Toni Rajamäen neuvot paremman PR:n tekemiseen.
Blogit

Vinkkejä sisällöntuotantoon

Penina Peltonen pohtii MK Kipinävuoro-blogissaan tyhjän paperin pelkoa ja antaa vinkkejä sisällöntuotantoon.