Aihe:

Strategia

Tapahtumat

ILMOITTAUDU MUKAAN: B2B-markkinointi nyt – tavoitteellisen kasvun kulmakivet

Haluatko kehittää B2B-liiketoimintaasi myynnin ja markkinoinnin yhteispelillä ja strategisella kasvumarkkinoinnilla? Selvitetään yhdessä, miten joskus kompleksinenkin B2B-toimintaympäristö aukeaa yhteisellä näkemyksellä ja suunnalla.
Blogit

Uskalla vaikuttaa – vaikuttavuuden skaalan haltuunotto ei tarvitse megabudjetteja

Älä tee mainontaa ja markkinointia muille markkinoijille vaan niille sun asiakkaille, sun kohderyhmälle – sillä ei ole väliä, voittaako materiaalilla palkintoja, jos se kolahtaa oikeaan kohderyhmään!
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 4-vuotisjuhlalähetys 19.3.2024: Markkinoinnin vaikuttavuuden top 10 tekijää, jotka jokaisen markkinoijan tulisi tietää, vieraana Jukka Ihalainen (Dagmar)

Tässä Aamukahviseurassa keskustellaan markkinoinnin tehokkuudesta strategisesta näkökulmasta. Mihin asioihin meidän tulee keskittyä, jos haluamme tehdä tehokasta ja vaikuttavaa markkinointia? Maailmalla on viime vuosina tutkittu valtavasti markkinoinnin tehokkuutta, mutta vain harva yritys Suomessa hyödyntää kaikkia vaikuttavuuden tekijöitä.
Tapahtumat

*Tilaisuus päättynyt*: VAIKUTTAVAA MARKKINOINTIA – Voimaa ja työkaluja markkinoinnin ammattilaisille 20.3.2024 / Helsinki

Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa haetaan voimaa ja vauhtia vaikuttavaan markkinointiin, kun yhdessä tilaisuuden puhujien kanssa haastamme sinut edistämään markkinoinnin arvostusta ja osoittamaan sen vaikutuksia. Keskustelemme siitä, miten voimme hajottaa vaikuttavuuden pienempiin, helpommin hallittaviin osiin ja keskittyä markkinoijan työssämme olennaiseen.
Blogit

Törkeillä tavoitteilla johdettua markkinointiviestintää

Rajojen rikkominen ja rohkeiden asioiden tekeminen… Ahh, tuo jokaisen markkinoijan märkä unelma! Ja myös se organisaation sisäinen pelkotila, johon moni säväyttävä idea kaatuu.
Blogit

Johtolanka, jota seuraamalla pidät impulsiiviset ja epälojaalit Gen Z -kuluttajat kiinnostuneina brändistäsi

1995-2010 syntynyt Z-sukupolvi edustaa jo kolmasosaa kuluttajista globaalisti. Samaan aikaan kun uuden kuluttajasukupolven ostovoima kasvaa kohisten, välillisestä ostovoimasta puhumattakaan, monen brändin asiakaskunta vanhenee uhkaavasti. Edessä on kohderyhmän nuorennusleikkaus.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: Strategisia valintoja -teematilaisuus 23.8.2023

Selkiytetään ajatuksia ja luodaan uusia näkökulmia markkinoijan strategisiin valintoihin. Päätöksiin, jotka ovat keskeisiä liiketoiminnan menestyksen kannalta. Tarkasteluun otetaan erityisesti liiketoimintastrategiasta johdettu markkinointistrategia, strateginen kohderyhmäymmärrys ja strategiset valinnat kumppanuuksia ajatellen. Tilaisuus tarjoaa vertaistukea arjen strategisiin valintoihin.
Blogit

Ilmaista markkinointia!

"On olemassa sitkeä tiedostomaton ennakkoluulo, että markkinointia voi tehdä myös ilmaiseksi", kirjoittaa Jari Lindholm MK Kipinävuorossaan ja kertoo, miksi tämä on liiketoiminnan kehittämisen kannalta vaarallinen asia.