Tässä MarkkinointiKollektiivin livetilaisuudessa puhutaan sekä organisaation kasvusta markkinoinnin avulla että markkinoinnin ammattilaisena kasvamisesta. Tutustutaan tutkimustuloksiin markkinoijien ajatuksista kasvumarkkinoinnin hyödyntämisestä, markkinoinnin ammattilaisena uusien haasteiden kanssa kehittymisestä sekä niistä oikeanlaisen palkitsemisen saamisesta - pysyykö alan palkkakehitys mukana työnkuvan jatkuvassa murroksessa?
MarkkinointiKollektiivin livetilaisuudessa kurkistetaan markkinoijan ja markkinoinnin tulevaisuuteen kasvumarkkinoinnin, kilpailukyvyn ja tasa-arvon näkökulmista. Selvitetään yhdessä, miten työskentelytapojen uudistaminen ja kasvumarkkinoinnin tuomat mahdollisuudet näkyvät markkinoijan työpöydällä. Entä pysyykö alan palkkakehitys mukana työnkuvan jatkuvassa murroksessa?
Selkiytetään ajatuksia ja luodaan uusia näkökulmia markkinoijan strategisiin valintoihin. Päätöksiin, jotka ovat keskeisiä liiketoiminnan menestyksen kannalta. Tarkasteluun otetaan erityisesti liiketoimintastrategiasta johdettu markkinointistrategia, strateginen kohderyhmäymmärrys ja strategiset valinnat kumppanuuksia ajatellen. Tilaisuus tarjoaa vertaistukea arjen strategisiin valintoihin.
Osana MarkkinointiKollektiivin Onnistunutta markkinointia- tilaisuutta (7.6.2023) jaettiin jo kuudennen kerran kollegiaalinen MK Vuoden Paras -tunnustus. Vuoden Paras-shortlistalla kisasi neljä huomiota herättänyttä markkinointitekoa, joista MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenet äänestivät voittajaksi monia koskettaneen Aamu Säätiön "Poista tämä mainos"-markkinointiteon.
Brändin kohtaamispisteet-tilaisuudessa selvitetään, miten markkinoija voi auttaa brändiä kasvamaan muuttuvan maailman mukana - ja millaista osaamista se vaatii.
Kuinka oppia mokista niiden piilottelun sijaan? Mokat esiin ja parempaa, opettavaa ja kaikkia auttavaa puhetta markkinoijien mokista koko markkinoinnin alan yhteiseksi hyödyksi. Tule mukaan mokien jakamisen talkoisiin!