Aihe:

Oppiminen

Blogit

Priorisoinnin mestariksi - jätä tekemättä

Maailma valmiiksi-viikot ovat täällä!Näistä Hulluista työpäivistä, niiden Mammutti tehtävistä sekä 3+1 venymisistä ja Super lauantaiksi hilautuvista työviikoista voisi vitsailla, mutta ikävän moni tarttuu (tai joutuu tarttumaan) niiden tarjouksiin.
Tapahtumat

MK Aamukahviseura joka tiistai klo 8.30!

MK Aamukahviseura tuo etäinspiraatiota sinulle markkinoinnin ammattilainen joka tiistai klo 8.30! Aiheet vaihtelevat markkinoinnin liitännäisten teemojen parissa. Ilmoittaudu mukaan tästä!
Blogit

Kuka vastaa työmarkkina-arvosi säilymisestä?

Kumppaniblogi: Rastor-instituutti‍: Yllättävän moni ajattelee edelleen, että oman osaamisen jatkuva kehittäminen ja uudistaminen ovat työnantajan vastuulla. Kenen vastuulla osaamisen kehittäminen oikeastaan on?
Uutiset

Vuoden Paras 2020 on Zoanin Ikuinen vappu!

MK Onnistunutta markkinointia -tilaisuudessa jaettiin MarkkinointiKollektiivin yhteisön äänestämäna Vuoden Paras -markkinointiteko palkinto. 2.6.2021 pidetyssä tilaisuudessa voiton vei Zoanin edustama case "Ikuinen vappu".
Uutiset

Selvitimme miltä markkinointialan ihmisten työelämä näyttää: tulokset herättävät huolen alan tekijöiden jaksamisesta, hyvinvoinnista ja osaamisen kehittämisen resursseista

MarkkinointiKollektiivin urakyselyyn vastasi lähes 400 markkinoinnin ammattilaista. Yli puolet vastaajista kokee ajan tai taloudellisten resurssien puutteen luovan haasteita oman osaamisen kehittämiselle. Kyselystä selviää, että neljäsosa vastaajista voi huonosti nykyisessä työyhteisössään, ja että koronavuosi on vaikuttanut negatiivisesti omaan jaksamiseen sekä kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin.
Blogit

Kiitos pinkistä kuukautissuojan vaihtohanskasta!

Pinkin kuukautissuojan vaihtohanskan tarina muistuttaa pienessä piirissä kehitettyjen asioiden riskeistä. Se havahduttaa toivottavasti tarkistamaan riittävän erilaisuuden olevan edustettuna projekteissamme, kirjoittaa Marica MK:n tuotannosta.
Tapahtumat

MK Event: Rohkeus markkinoinnissa 19.5.2021 - katso tallenne

Toukokuussa MarkkinointiKollektiivi etsii rohkeuden lähdettä! Mitä on rohkeus markkinoinnissa? Onko se tekemistä perustellusti, näkemyksellisesti ja pitkällä tähtäimellä, kun muut kehittyvät lyhyen aikavälin voittoihin? Voiko rohkeus olla väline tavoitteiden saavuttamiseen? Rohkeus kysyy oikeaa aikaa, paikkaa, tapaa ja tekijöitä voidakseen toimia vaikuttavana ja toimivana markkinoinnin tehokeinona. Tule kuulemaan, millaisia ajatuksia ja kokemuksia rohkeudesta markkinoinnissa löytyy. Ilmoittaudu mukaan!