Tässä MarkkinointiKollektiivin livetilaisuudessa kurkistetaan markkinoijan ja markkinoinnin tulevaisuuteen kasvumarkkinoinnin, kilpailukyvyn ja tasa-arvon näkökulmista. Selvitetään yhdessä, miten työskentelytapojen uudistaminen ja kasvumarkkinoinnin tuomat mahdollisuudet näkyvät markkinoijan työpöydällä. Entä pysyykö alan palkkakehitys mukana työnkuvan jatkuvassa murroksessa?

  • Milloin: keskiviikkona 13.9.2023 klo 14–17 (puheenvuorot klo 14–16)
  • Missä: Finnkino Kinopalatsi (Kaisaniemenkatu 2, 00100 Helsinki)
  • Hyvä tietää: Tilaisuus on osallistujille maksuton. Tarjolla verkostoitumista ja pientä purtavaa.

Tule tapaamaan kollegoita kasvotusten Helsinkiin! Haluamme mahdollistaa aikaa aidoille kohtaamisille ja keskusteluille, joten asiasisällön jälkeen on varattu aikaa minglaamiselle pikkupurtavan äärellä.

Tilaisuudesta ei tule streamia tai videotallennetta: olemme paikalla kokemassa jotain vain tässä hetkessä. Kutsu myös kollegasi mukaan ja tulkaa inspiroitumaan yhdessä.

Paikkoja on rajoitetusti, ilmoittaudu heti mukaan Lyytistä>>

--------

Tilaisuuden puheenvuorot:

Kuinka yhdistää kasvumarkkinointi ja viestintä?

Juhlavuottaan viettävä OSG-konserni on tutkinut, mitä suomalaiset markkinoijat ajattelevat kasvumarkkinoinnista ja kuinka hyvin sen mahdollisuuksia hyödynnetään. Toni Perezin puheenvuorossa sukelletaan uunituoreisiin tutkimustuloksiin. Kuulet lisäksi tapausesimerkkien kautta, kuinka kasvumarkkinointia voidaan tehostaa PR:n ja viestinnän keinoin.

Raivataan esteet tulevaisuuden kilpailukyvyn tieltä

Matti Pylväs (Edita Prima) käy läpi kolme markkinoijankin arkeen vaikuttavaa tyypillisintä työskentelytapojen rajoitetta, jotka tavallisesti ovat nykyaikaisen ja tulevaisuuteen suuntaavaan kilpailukyvyn tiellä. Nämä työskentelytavat liittyvät asiakaskeskeisyyteen, onnistuneen asiakasviestinnän toteuttamiseen ja teknologioiden hyödyntämiseen osana asiakaskokemusta. Kuulet suosituksia työskentelytapojen uudistamiseen ja rajoitteiden poistamiseen, perustuen suomalaisten yritysten eri toimialoilla saavuttamiin onnistumisiin.

Bonareita markkinoijalle!

Mistä markkinoijan palkka koostuu nyt ja tulevaisuudessa? Taija Numminen ja Samuli Myllyharju (Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA) avaavat uusimman myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten palkkatutkimuksen tuloksia sekä tuovat maistiaisia uunituoreesta myynnin ja markkinoinnin barometrin löydöksistä. Tulisiko markkinoijien kannustimiin kiinnittää huomiota myynnin ja markkinoinnin saumattoman yhteistyön takaamiseksi? Mitä tulisi ottaa huomioon, kun sovitaan markkinoinnin bonus- tai tulospalkkiomallista?

Paneelikeskustelu: Markkinoinnin ja markkinoijan tulevaisuus

Paneelikeskustelussa pureudutaan osallistujien ennakkokysymyksiin markkinoinnin ja markkinoijan tulevaisuuden näkymistä. Vaikuta paneelikeskustelun sisältöön ja jätä kysymys tai teematoive ilmoittautumisen yhteydessä.

-----------

Iltapäivän aikataulu:

  • Klo 14:00 Tilaisuuden avaus
  • Puheenvuorot ja keskustelua
  • Klo 16:00 Verkostoitumista ja pientä purtavaa
  • Klo 17:00 Tilaisuus päättyy

Tilaisuudessa tarjoillaan pientä purtavaa, jolla yhdessä juhlistamme 30-vuotiaan OSG:n juhlavuotta.

Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta. Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton.

Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi.Tilaisuuden mahdollistavat: Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA, OSG, Edita Prima, Finnkino sekä Vitamin Well.

Ilmoittaudu mukaan Lyytistä ja jaa kutsua myös kollegoillesi! >>


Julkaistu 
17.8.2023
Tapahtumat
 -kategoriassa

Lisää 

Tapahtumat

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.