Aihe:

Asiakaskokemus

Blogit

Kiitos soitostasi. Kuulemiin.

Puhelin soi. Tuntematon numero. Viitsisiköhän vastata? ”Hei, toimistosta xy meidän asiakkuusvastaavamme N.N. haluaisi varata kanssasi 30 min etätapaamisajan, jossa keskustelisimme, miten voimme auttaa teitä saavuttamaan liiketoimintanne tavoitteet ja parantaa markkinointinne tehokkuutta”. Huokaus.
Podcast

MarkkinointiRadio 75: Jorma Maaninka: B2B-markkinoinnin aikamatka

Markkinointiradion vieraaksi saapuu Jorma Maaninka (Valve). Jorma vie MarkkinointiRadion aikamatkalle, jossa summataan muun muassa B2B-markkinoinnin päätöksenteon metodien muutosta.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 14.11.2023: Kohti tekoälyunelmaa – miten perinteisten työskentelytapojen täytyy muuttua, jotta tekoälyllä kyetään vahvistamaan asiakaskokemusta?

Tällä kertaa Aamukahviseurassa keskustellaan tekoälystä, kun vieraaksi saapuu Matti Pylväs (Edita Prima). Matti kertoo, minkä täytyy perinteisissä työskentelytavoissa muuttua, jotta markkinoija pystyy todella tarttumaan tekoälyn tarjoamaan kilpailuetuun. Miten tekoälyä voi ylipäätään hyödyntää osana asiakaskokemuksen kehittämistä?
Tapahtumat

*Tilaisuus on päättynyt* Myynnin ja markkinoinnin yhteinen suunta 2024 / Helsinki 9.11.2023

Tule katkaisemaan marraskuun harmaus, tapaamaan kollegoita ja inspiroitumaan myynnin ja markkinoinnin ajankohtaisista teemoista! MarkkinointiKollektiivi ja MyyntiKollektiivi yhdessä kutsuvat sinut ikuiseen kesään, lämpimälle valkoiselle hiekalle, Biitsi.fi-tiloissa järjestettävään Myynnin ja markkinoinnin yhteinen suunta 2024 -tilaisuuteen.
Blogit

Tulevaisuuden markkinoinnilta voimme vaatia enemmän kuin edes asiakkaamme osaavat vielä toivoa

Asiakaskokemukselta vaaditaan paljon ja monet vaatimukset kohdistuvat tavallisesti markkinoinnin tai asiakaspalvelun tekemiseen. Asiakastyö on kuitenkin haastavaa, ja sen kehittäminen oikeaan suuntaan vielä merkittävästi haastavampaa.
Tapahtumat

See the recording of the event: Digitalizing B2B Brands and Improving the Brand Experience 31.10.2023

Digitalizing B2B Brands and Improving the Brand Experience – Brand Experience event for marketers working in B2B and/or international markets. B2B sales and marketing landscapes are undergoing a transformative shift. Instead of using old-fashioned methods and conventional processes, more and more B2B transactions are happening online. This shift to online business presents a great challenge for business models and commercial practices.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 19.9.2023: Verkkosivuston sisällön optimointi – kenellä siihen on aikaa?

Aamukahviseura saa vieraakseen Jussi Kuparisen ja Julius Haukkasalon, jotka johdattelevat markkinoijat verkkosivujen personoinnin maailmaan. Tutkimukset osoittavat, että personointi ja A/B-testaus parantavat markkinoinnin tulosta merkittävästi, mutta vastaavasti myös lisäävät työkuormaa. 
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 5.9.2023: Analytiikalla ja asiakasymmärryksellä parempi ote markkinasta

“Suomessa vain kourallinen yrityksiä on tehnyt markkinoinnista menestyksekkään prosessin”, toteaa Olli Saarinen, ja viittaa analytiikan ja asiakasymmärryksen hyödyntämiseen markkinoinnissa. ‍Mikä yhdistää markkinoinnin menestyksekkäitä prosesseja - ja mitä jokainen markkinoija voi näistä ottaa opiksi omaan työnsä? Millaisia välineitä organisaatioilla ja markkinoijilla tulisi olla, kun markkinoinnin tuloksia halutaan parantaa?