Aihe:

Asiakaskokemus

Blogit

Ihminen vs. kone

Kumpi rakentaa digitaalisesta asiakaskokemuksesta onnistuneemman - ihminen vai kone? Tätä pohtii Netta Arola (Nitro) MK Kumppaniblogissa.
Blogit

Asiakkuuksien tiedolla johtaminen -  polku syvempään asiakasymmärrykseen

"Tiedolla johtaminen avaa kokonaisvaltaisen 360-asteen näkymän asiakkuuksiin ja niiden kehittämiseen. Kaiken takana on tutkitumpi, analysoidumpi ja syvempi asiakasymmärrys, joka toimii punaisena lankana ja tukena organisaation asiakaslähtöisen uudistumisen tiellä", kirjoittaa Pekka Vuorela (InnoLink) MK Kumppaniblogissa.
Video

MarkkinointiMiks, jakso 1: Miks asiakasta pitää ymmärtää?

Millaisia vastauksia markkinoinnin tulisi kyetä antamaan koko organisaatiolle asiakasymmärryksen parantamiseksi? MarkkinointiMiks-sarjan 1. jaksossa Jemmi Laaninen (Leadoo Marketing Technologies), Samuli Hokkanen (Crasman) ja Johanna Jäkälä (VR) vastaavat MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenten lähettämiin kysymyksiin asiakasymmärrykseen liittyen.
Video

MarkkinointiMiks, jakso 4: Miks verkkopalvelun kehittämiseen tulisi satsata?

Mitä kohtaamispisteitä tulisi ottaa erikoistarkasteluun, kun halutaan parantaa verkkosivuston konversioita? Kuinka vastuullisuus huomioidaan verkkopalvelussa, entä miten rakennetaan toimiva evästelaatikko? MarkkinointiMiks-sarjan 4. jaksossa Samuli Hokkanen (Crasman), Anne Saloranta (YLE), Mikko Hämäläinen (Exove) vastaavat MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenten lähettämiin kysymyksiin verkkopalveluihin liittyen.
Tapahtumat

*Tilaisuus on päättynyt* Parempaa asiakaskokemusta myynnin ja markkinoinnin avulla Tampereella, Turussa ja Oulussa

MarkkinointiKollektiivi ja Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA kutsuvat sinut mukaan kohtaamaan kollegoita asiakaskokemus-teeman äärelle Tampereelle, Turkuun ja Ouluun.
Koulutukset

*Haku päättynyt*: MK Koulutus PERSONOI JA KONVERTOI - Askelmerkit paremmin tulosta tekevälle verkkosivustolle

*Haku päättynyt* Hae Markkinointikollektiivin veloituksettomaan koulutukseen, jossa opit sekä teorian että käytännön tekemisen kautta, mitä hyötyä verkkosivujen interaktiivisesta sisällöstä on liiketoiminnalle. Koulutuksessa opit nostamaan verkkosivuston tuottavuutta luomalla toimivia, interaktiivisia konversiopisteitä.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Teematilaisuus 24.8.2022: STRATEGIA - asiakas strategian ytimessä

Voittava strategia rakennetaan tänä päivänä asiakkaan ympärille. Tule kuulemaan, miten strategiatyö ja strategiset valinnat tehdään asiakas- ja kuluttajaymmärryksen pohjalta.
Blogit

Asiakas päättää missä ja milloin kanssasi asioi - Orkestrointi tasoittaa tien hänen tavoitteeseensa reaaliajassa

"Asiakas odottaa tulevansa kuunnelluksi reaaliajassa", kirjoittaa Matti Pylväs (Edita Prima) MK kumppaniblogissa ja kertoo, miten verkkoympäristön asiakaskokemuksesta orkestroidaan reaaliaikainen.