Aihe:

Asiakaskokemus

Blogit

Entisen aamukahviseuralaisen tunnustukset – näinkö helppoa on päästä mukaan?

Mitä Aamukahviseura maksaa? Mitä siitä saa? Millainen tavoittavuus MarkkinointiKollektiivilla on? Avoimuus on toimintamme ytimessä, ja tässä blogissa jaan avoimesti tietoja, lukuja ja ajatuksiani.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 14.5.2024: 5 knoppia asiakkaan ostopolusta markkinoijille, vieraana Päivikki Kyykkä (Exove) ja Saana Borgström (PunaMusta Media)

Tiesitkö, että B2B-asiakkaista 80 % käy yrityksen verkkosivulla ennen ensimmäistäkään yhteydenottoa? Tai että lähes puolet ostajista suosii täysin myyjätöntä ostoa? Jos verkkosivustot ja -palvelut ovat olennainen osa organisaatiosi markkinointistrategiaa ja haluat varmistua, että näitä kehitetään oikeaan suuntaan, tule mukaan Aamukahviseuraan.
Podcast

MarkkinointiRadio 79: Mikko Hämäläinen: Asiakkaat ansaitsevat personointia

Asiakkaat odottavat tänä päivänä persoonallista palvelua myös verkossa, ja ovat valmiita antamaan tietoa itsestään tätä saadakseen. MarkkinointiRadiossa keskustellaankin digitaalisesta asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä, kun vieraaksi saapuu Mikko Hämäläinen Druidilta.
Blogit

Kiitos soitostasi. Kuulemiin.

Puhelin soi. Tuntematon numero. Viitsisiköhän vastata? ”Hei, toimistosta xy meidän asiakkuusvastaavamme N.N. haluaisi varata kanssasi 30 min etätapaamisajan, jossa keskustelisimme, miten voimme auttaa teitä saavuttamaan liiketoimintanne tavoitteet ja parantaa markkinointinne tehokkuutta”. Huokaus.
Podcast

MarkkinointiRadio 75: Jorma Maaninka: B2B-markkinoinnin aikamatka

Markkinointiradion vieraaksi saapuu Jorma Maaninka (Valve). Jorma vie MarkkinointiRadion aikamatkalle, jossa summataan muun muassa B2B-markkinoinnin päätöksenteon metodien muutosta.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 14.11.2023: Kohti tekoälyunelmaa – miten perinteisten työskentelytapojen täytyy muuttua, jotta tekoälyllä kyetään vahvistamaan asiakaskokemusta?

Tällä kertaa Aamukahviseurassa keskustellaan tekoälystä, kun vieraaksi saapuu Matti Pylväs (Edita Prima). Matti kertoo, minkä täytyy perinteisissä työskentelytavoissa muuttua, jotta markkinoija pystyy todella tarttumaan tekoälyn tarjoamaan kilpailuetuun. Miten tekoälyä voi ylipäätään hyödyntää osana asiakaskokemuksen kehittämistä?
Tapahtumat

*Tilaisuus on päättynyt* Myynnin ja markkinoinnin yhteinen suunta 2024 / Helsinki 9.11.2023

Tule katkaisemaan marraskuun harmaus, tapaamaan kollegoita ja inspiroitumaan myynnin ja markkinoinnin ajankohtaisista teemoista! MarkkinointiKollektiivi ja MyyntiKollektiivi yhdessä kutsuvat sinut ikuiseen kesään, lämpimälle valkoiselle hiekalle, Biitsi.fi-tiloissa järjestettävään Myynnin ja markkinoinnin yhteinen suunta 2024 -tilaisuuteen.
Blogit

Tulevaisuuden markkinoinnilta voimme vaatia enemmän kuin edes asiakkaamme osaavat vielä toivoa

Asiakaskokemukselta vaaditaan paljon ja monet vaatimukset kohdistuvat tavallisesti markkinoinnin tai asiakaspalvelun tekemiseen. Asiakastyö on kuitenkin haastavaa, ja sen kehittäminen oikeaan suuntaan vielä merkittävästi haastavampaa.