Aihe:

Mikä on tärkeää?

Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #22: Sampo Kaulanen & markkinointi - Brändin voima - Amazon 100% läsnätyöhön

Tässä Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Sampo Kaulasesta markkinoijana (ajasta 1:41 alkaen), Bozoma Saint Johnin jakamista brändiopeista Nordic Business Forumissa (17:35) sekä Amazonin päätöksestä palata täysin koronaa edeltävään läsnätyön malliin (27:41).Tällä kertaa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin Laura Kultaranta sekä strategi ja Tricklen Suomen maajohtaja Laura Myllykoski.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #21: Uusi Juttu -media - Palautumisvaje luovassa työssä - Guerillamarkkinointi

Tässä Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Uusi Juttu -median lanseerauksesta ja vauhdikkaasta startista (ajasta 1:26 alkaen), palautusmivajeesta ja palautumisesta teemana luovassa työssä (18:19) sekä guerillamarkkinoinnista (29:16).Tällä kertaa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina strategi Jarno Varis Wörksiltä ja sisältöjohtaja Jenni Lieto Sanoma Content Studiolta.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #20: Pelimarkkinointi - Tiktok ja Amazon lähentyvät - Monikielinen markkinointi

Tämänkertaisessa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan peleistä markkinointikanavana (ajasta 1:52 alkaen), Tiktokin ja Amazonin yhteistyön lähentymisestä (12:43) sekä monikielisestä markkinoinnista (23:38).Tällä kertaa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin Laura Kultaranta sekä strategi ja Tricklen Suomen maajohtaja Laura Myllykoski.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #19: Pirkka & Hotakainen - Ostosovellukset - Saludo ja "tavallisuus"

Tämänkertaisessa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Kari Hotakaisen uutuuskirjan uudenlaisesta lanseerauksesta jakelutienä Pirkka ja K-ryhmä (ajasta 1:34 alkaen), ostosovellusten käytön kasvusta (10:54) sekä Meiran uudesta Saludo-kampanjasta, joka leikkii tavallisuudella (25:08).Tällä kertaa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin Laura Kultaranta sekä Jarno Varis strategisesta bränditoimisto Wörksistä.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #18: Raakku-case - PMMP & harhaanjohtava markkinointi - USA:n vaalit & some

Tämänkertaisessa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Stora Enson aiheuttamasta "Raakku-casesta" (ajasta 1:45 alkaen), PMMP:n paluukeikkojen aiheuttamasta mielipahasta ja harhaanjohtavasta markkinoinnista (16:11) sekä somen hyödyntämisestä USA:n presidentinvaaleissa (28:45).Tällä kertaa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin Laura Kultaranta sekä Jenni Lieto Sanoma Content Studiolta.
Uutiset

Mikä on tärkeää? -markkinointipodcast saa jatkoa. Tässä ovat uudet panelistit

“Mikä on tärkeää?” -podcast lupaa kertoa syksylläkin mitkä asiat markkinoijien kohtaamasta informaatiotulvasta ovat tärkeitä ja miksi. Ohjelman juontajana jatkaa MarkkinointiKollektiivin perustaja Santtu Kottila ja panelisteista puolet vaihtuu.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #17: Case Vellamo - Kolmannen osapuolen evästeet - Tiimityö luovilla aloilla

Tämänkertaisessa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Vellamo-brändin menestyksestä (ajasta 3:24 alkaen), kolmannen osapuolen evästeistä (18:54) sekä tiimityön merkityksestä luovilla aloilla (37:46).Tällä kertaa juontaja Sanna-Kaisa Koiviston ohella panelisteina tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin Laura Kultaranta sekä digimarkkinointitoimisto Grapevinen Jussi Saunamäki.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #16: Mainonnan teho - Toimistot by HS Visio - Työnantajabrändäys

Mikä on tärkeää? -podcastin tässä jaksossa keskustellaan mainonnan ja markkinoinnin toimenpiteiden tehon mittaamisesta lyhyellä vs. pitkällä aikavälillä (ajasta 1:46 alkaen). HS Vision artikkeli mainostoimistoista on aiheuttanut paljon keskustelua alalla ja myös meidän paneeli ottaa siihen vahvasti kantaa (13:36). Mikä on työnantajabrändäyksen rooli osana yrityksen markkinointia (27:27)?Tällä kertaa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina strategisen bränditoimisto Wörksin Jarno Varis sekä markkinointitoimisto Julkee x Lempeen Lasse Iskanius.