Strategisia valintoja -teematilaisuus

Näkökulmia markkinoijan tärkeisiin strategisiin päätöksiin

Milloin: 23.8. klo 14-16
Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa selkiytetään ajatuksia ja luodaan uusia näkökulmia markkinoijan strategisiin valintoihin. Päätöksiin, jotka ovat keskeisiä liiketoiminnan menestyksen kannalta. Tarkasteluun otetaan erityisesti liiketoimintastrategiasta johdettu markkinointistrategia, strateginen kohderyhmäymmärrys ja strategiset valinnat kumppanuuksia ajatellen. Tilaisuus tarjoaa vertaistukea arjen strategisiin valintoihin.

Katso tallenne tästä: 

-----------------------------

Tilaisuuden puheenvuorot:

Strategiasta markkinointiviestintää – 10 x kasvua liiketoiminnalle!

  • Miten yhdistää luovuus, data ja liiketoiminta niin, että markkinointitoimenpiteet ja -tavoitteet ovat linjassa liiketoiminnan kasvustrategian kanssa? Heikki Kyllönen (Parcero) käy läpi tavoitejohtamisen mallia (OKR, objectives & key results), joka on apuna tavoitteiden ja niihin pääsyä ilmentävien tulosten asettamisessa: selkeiden tavoitteiden pohjalta luoduilla ja asiakaspolun eri vaiheisiin optimoiduilla luovilla sisällöillä saadaan 10 x vaikuttavuutta. 

Voittavan digitiimin strategia: Tavoitteet, malli ja priorisointi

  • Millainen on voittava tiimistrategia digimarkkinoinnissa? Ulla Koivula (Moi Mobiili) ja Kati Kiiskinen (Tulos Helsinki) kertovat, kuinka strateginen ja palkittu digitiimi toimii. He jakavat oppinsa miten tiimin dynaaminen toimintamalli, datalähtöisyys ja tehtävien sekä budjettien priorisointi ovat johtaneet myynnillisten tavoitteiden ylittämiseen.

Miten Gen Z haastaa brändejä muuttumaan?

  • Miten uuden sukupolven kuluttajat vaikuttavat brändien menestykseen jo nyt, ja silloinkin kun eivät vielä ole brändin kohderyhmää? Mitä tämä tarkoittaa brändistrategian näkökulmasta? Eija Gerlander (Bängeri) havainnollistaa, mitkä ovat brändien voittavat ominaisuudet Gen Z -kuluttajan hurmaamiseen ja kuinka tämä sukupolvi eroaa aikaisemman sukupolven kuluttajista.

Yhteinen keskustelu:

  • Tietokirjailija ja ammattimentori Kati Huovinmaa on sparrannut monia organisaatioita strategiatyöpajoissa. Tässä tilaisuudessa Kati luotsaa yhteistä, tilaisuutta yhteen kokoavaa keskustelua, ja auttaa kaivamaan kaikkien avuksi arkea tukevia huomioita strategiatyöhön ja strategisiin valintoihin. 

Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi. Tilaisuuden mahdollistavat Bängeri, Parcero, Tulos ja Kati Huovinmaa.

Julkaistu 
27.6.2023
Tapahtumat
 -kategoriassa

Lisää 

Tapahtumat

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.