Aihe:

Kumppaniblogi

Blogit

Somelähettiläs­ohjelma on yritykselle kultakaivos – kunhan perustukset ovat kunnossa

Somelähettiläsohjelma voi moninkertaistaa yrityksen näkyvyyden ja uskottavuuden, mutta onnistuminen vaatii muutakin kuin teknistä toteutusta. Avain menestykseen on kulttuurimuutos, jossa jokainen osallistuja voittaa.
Blogit

Oletko tunteeton vai mikä tässä markkinointiviestinnässä oikein mättää?

Turvalliset termit, kuten näyttökerrat, z-sukupolvi ja kanavastrategia luovat illuusion hallinnasta ja ymmärryksestä. Ne antavat meille tunteen, että olemme analyyttisiä ja strategisia. Mutta todellisuudessa ne usein peittävät alleen pelkomme kohdata ihmisten aitoja tunteita. Pelkäämme ehkä olla liian tunteellisia, liian haavoittuvia tai jopa liian 'pullapehmiksiä' bisnesmaailmassa. Kuitenkin juuri siellä, tunteiden syvyyksissä, piilee se todellinen ydin, joka sitouttaa ihmiset brändiin.
Blogit

Hyvä asiakaskokemus ei synny sattumalta

Mitä enemmän asiakaskokemus tuottaa arvoa asiakkaalle, sitä enemmän se kasvattaa myös yrityksen arvoa. Erottuva ja onnistunut kokemus ei vain tyydytä asiakasta hetkellisesti, vaan se sitouttaa, vahvistaa suhdetta ja rakentaa brändiä pitkäjänteisesti.
Blogit

The Future of Marketing: Empowering organisations to create on-brand content at scale

Today, visual communication is the language of business. From sales decks and social posts to internal comms and customer touchpoints, every piece of content tells a brand story. And with 77% of business leaders recognising its impact on organisational performance, according to our latest Visual Economy report, the importance of clear, consistent, and compelling visuals has never been more evident.
Blogit

Markkinoinnin mitattavuuden parantaminen on koko toimialan asia

Markkinoinnin mittaamisen kehittämiseen käytetään valtava määrä aikaa ja energiaa. Dataa on enemmän kuin koskaan ja mittaaminen helpompaa kuin ikinä ennen. Mutta…
Blogit

Vie asiakaskokemus uudelle tasolle personoinnilla

Verkkokaupoilla on yleisesti ottaen personointi hyvin hallussa: kerran kun ostat kissanruokaa, niin jatkossa kissatuotteet hyppäävät silmille sekä verkkokaupassa että sähköposteissa. Asiakkaan ostopolku on kuitenkin monimutkaisempi kuin kaupassakäynti ja luottokortin heilautus kassalla.
Blogit

Tekoäly tuli – joko otit osaamisen omaan hallintaasi?

Markkinointi on siirtynyt aikakauteen, jossa tekoäly ei ole enää vain kiehtovaa tulevaisuutta, vaan keskeinen osa arkea. Muutos vaatii sinultakin uutta ajattelua: miten yhdistää tekoälyn analytiikka ja tehokkuus markkinoijan tunneälyyn ja luovuuteen?
Blogit

Ilman sinua olisi harmaata ja kylmää

Mikä se on, joka aamulla moikkaa, kiireessä auttaa, näkee onnistumisen ja kirkastaa suuntaa sekä kysyy, mitä kuuluu? Tätä kysyy MIELI ry:n Saija Koskensalmi.