📬
Tilaa uutiskirje ja saat tiedon uusista tapahtumista ensimmäisenä.
Lisäksi tuoreita sisältöjä, työpaikkoja ja koulutuksia viikoittain.
Ei spämmiä. Lue meidän
Privacy Policy
Kiitos! Tilauksesi on vastaanotettu.
Hups! Jotain meni pieleen. Ole yhteydessä niin korjataan asia!
Intro
Home
Home v.1
Home v.2
Home v.3
Home v.4
Home v.5
Home v.6
Home v.7
Home v.8
Categories
Blogit
Koulutukset
Podcast
Rekry
Tapahtumat
Uutiset
Video
Blogit
Vaikuttajamarkkinointi on parhaimmillaan vastuullista ja läpinäkyvää – mutta miten?
May 13, 2024
2
min read
Tapahtumat
ILMOITTAUDU MUKAAN: MK Aamukahviseura 21.5.2024: Millaisia yli 55-vuotiaat oikeasti ovat? Tutkittua tietoa arvo- ja asennemaailmasta, vieraana Sylva Vahtera (Iro Research)
May 13, 2024
1
min read
Tapahtumat
KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 14.5.2024: 5 knoppia asiakkaan ostopolusta markkinoijille, vieraana Päivikki Kyykkä (Exove) ja Saana Borgström (PunaMusta Media)
May 7, 2024
1
min read
Blogit
Burnout tulee, oletko valmis – markkinointiala terapeutin silmin
May 7, 2024
1
min read
Pages
About v.1
About v.2
Contact v.1
Contact v.2
Become a Partner
Privacy Policy
Protected Page
404 Page
StyleGuide
Licensing
Changelog
Buy Template
Advertise
Contribute
Tilaa uutiskirje
Marica Thorén
Home
/
Authors
/
Marica Thorén
Blogit
Asiakas, joka katosi
Asiakastyöstä asiaa. Lue pohdintoja, markkinoinnin kentällä tehtävästä asiakastyöstä tästä!
Marica Thorén
14.6.2019
3
min lukuaika
Blogit
Mediamyyjä on markkinointiekosysteemin väärin ymmärretty pahnan pohjimmainen
Markkinointiekosysteemissä mediamyyjä unohdetaan, tai ainakin häntä pidetään välttämättömänä pahana – pahnan pohjimmaisena
Marica Thorén
8.5.2019
3
min lukuaika
Blogit
Median ja mediatoimiston yhteistyö - ennakkoluulot silppuriin ja kohti yhteisiä tavoitteita
Kuinka pöllyttää median ja mediatoimiston yhteistyötä ja saada se toimimaan paremmin? Lue tämä blogi, ja oivalla uutta!
Marica Thorén
8.3.2018
3
min lukuaika
Blogit
Markkinoinnin pimppi ja penis
Kirjoittaja pohtii, miten markkinoinnin alalle tarvitaan rohkaiseva kurssi, jotta puhuisimme alalla oikein termein, ja arvostavasti työstämme.
Marica Thorén
4
min lukuaika
Previous
3 / 3
Kirjoittaja
Marica Thorén
CEO, Head of Partnerships
Kategoriat
Blogit
Koulutukset
Podcast
Rekry
Tapahtumat
Uutiset
Video
Aiheet
Aamukahviseura
Asiakaskokemus
Asiakasymmärrys
B2B
Brändi
Budjetointi
Data
Digitaalinen markkinointi
Hakukoneoptimointi
Insight
Inspiraatio
Jaksaminen ja hyvinvointi
Johtaminen
Kansainvälisyys
Kipinävuoro
Kohdentaminen
Koulutus
Kriisiviestintä
Kumppaniblogi
Lainsäädäntö
Luovuus
Mainonta
MarkkinointiMiks
MarkkinointiOpas
MarkkinointiTreffit
Markkinointiteknologia
Media
Mikä on tärkeää?
Mittaaminen ja tavoitteet
MoT
Myynti
Oppiminen
PR
Palkkaus
Podcast ja audio
Rekrytointi
Sisältömarkkinointi
Sosiaalinen media
Strategia
Suunnittelu
Tapahtuma
Teematilaisuus
Teknologia
Tekoäly
Televisio
Trendit
Tulevaisuus
Työelämä
Uutiset
Uutiskirjeet
Vaikuttajamarkkinointi
Vastuullisuus
Verkkokauppa
Verkkosivusto
Viestintä
Yhteistyö
Ympäristö
analytiikka
kasvumarkkinointi
kohderyhmäanalyysi
kumppanipodcast
Twitter
LinkedIn
Facebook
Instagram
YouTube