MarkkinointiKollektiivi

Podcast

MarkkinointiRadio 78: Annika Räihä: Kuinka teologian opiskelijasta tuli markkinoinnin erikoisnainen?

Markkinointialalle löydetään ja päädytään monien mutkien kautta. MarkkinointiRadiossa oman uratarinansa avaa Annika Räihä. Annikalla on pitkä tausta markkinoinnin, median ja mainonnan parissa, mutta hänen päätymisensä alalle ei ollut lainkaan selvää, edes hänelle itselleen.
Tapahtumat

*Tilaisuus on päättynyt*: VAIKUTTAVAA MARKKINOINTIA - caseja tuloksia tuottaneista markkinointiteoista 17.4.24 / Turku

Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa haetaan vauhtia vaikuttavaan markkinointiin! Puheenvuoroissa avataan oppeja liiketoimintaa vauhdittaneista markkinointiteoista ja markkinoinnin ammattilaisista niiden takana.
Blogit

Uskalla vaikuttaa – vaikuttavuuden skaalan haltuunotto ei tarvitse megabudjetteja

Älä tee mainontaa ja markkinointia muille markkinoijille vaan niille sun asiakkaille, sun kohderyhmälle – sillä ei ole väliä, voittaako materiaalilla palkintoja, jos se kolahtaa oikeaan kohderyhmään!
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #9: Oatly & CMO vs Luova johtaja? - Etätyö vs läsnätyö - Tekoälyvaikuttajat

Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Oatlyn Luovan johtajan ulostulosta "En voisi ikinä olla CMO", etätyö vs läsnätyö markkinoinnin alalla sekä mitä järkeä on tekoälyvaikuttajissa.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 26.3.2024: Neuroepätyypillisyys työelämässä – tietoa ja tukea markkinointialalla toimivalle neuromoninaiselle, vieraana Riikka Seppälä (Toivon tiellä)

Tämä Aamukahviseura tarjoaa apua sekä neurokirjolaiselle itselleen että hänen esihenkilöilleen ja kollegoilleen. Neurokirjon huomiointi työpaikoilla lisää kaikkien työhyvinvointia.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #8: Jenkit & IG vs Kiina & Tiktok - Yrityskulttuuri kilpailuetuna - MMM

Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Yhdysvaltojen ja Kiinan välisestä "taistelusta" ja miten se näkyy markkinoijan pöydällä esimerkiksi Instagramin ja Tiktokin välisenä taisteluna, voiko yrityskulttuurista rakentaa kilpailuetua sekä mitä MMM eli marketing mix modeling on ja mitä Googlen Meridian-lanseeraus tällä saralla tarkoittaa.
Blogit

Onnea 4-vuotias MK Aamukahviseura! Oppeja ja statistiikkaa viikoittaisesta livelähetyksestä.

Tässä Aamukahviseuran ekstra-spesiaalissa lähetyksessä kuulemme MarkkinointiKollektiivin tuotannon kokemuksia ja oppeja jokaviikkoisen livelähetyksen järjestämisestä, konseptoinnista ja kehittämisestä.