Aihe:

Mittaaminen ja tavoitteet

Blogit

Klikki ei kilisytä yrityksesi kassaa – mainonta on muutakin kuin irtonaisia lukuja

Markkinointi on muutakin kuin irtonaisia lukuja, muistuttaa Tanja Kaikkonen. Lue aiheesta lisää tästä!
Podcast

MarkkinointiRadio 19: Ilona Pirhonen & Growth Hackingiä käytännössä - Case VR

Tässä jaksossa puhumme, mitä Growth Hacking on käytännössä: mitä se vaatii organisaatiolta ja mitä siitä on opittu VR:llä
Podcast

MarkkinointiRadio 17: Eero Martela & Mitä on Growth Hacking?

Jaksomme aiheena on kasvuhakkerointi eli Growth Hacking, Eero Martela Columbia Roadilta avaa aihetta jakossamme, kuuntele tästä!
Blogit

Kauhuskenaarion kautta kehitysehdotuksiin - mikä vaivaa markkinointia?

Uutisten mukaan markkinoinnissa on rutkasti paljon vähempi työpaikkoja, kuin tekijöitä. Ei mikään hirveä yllätys. Tein oman diagnoosin syistä.
Blogit

Asiakaspolkuanalytiikka – Kun Google Analytics ei enää riitä

Kokonaisvaltainen markkinoinnin tekeminen vaatii asiakaspolkuanalytiikkaa, pelkkä Google Analyticsin lukujen analysointi ei aina riitä.
Podcast

MarkkinointiRadio 11: Antti Kallio & Martechin lyhyt oppimäärä

Millä tavalla martech-investointeja kannattaisi lähestyä? Dagmarin Antti Kallio raottaa meille markkinointiteknologioiden monenkirjavaa verhoa
Blogit

Datavetoinen markkinointi on ihanaa - vielä kun dataa on

Miltä markkinoinnin ja datan mahdollisuudet näyttävät tulevaisuudessa, loppuuko data kesken? Lue ajatuksia aiheesta blogista
Blogit

Laiska data syö strategiasi - 4 askelta verkkoanalytiikan hyödyntämiseen

Verkkoanalytiikkasi on turhaa, jos sen tuottama data jää vain merkeiksi raporteissa. Lue tästä lisää datan hyödyntämisen tärkeydestä lisää tästä.