Aihe:

Mittaaminen ja tavoitteet

Blogit

Kaikki siitä puhuu ja kaikkihan sitä hyödyntää – tarinoita datasta

Datan hyödyntämisestä markkinoinnissa keskustellaan paljon. Lue tästä näkemyksiä datan tuomista mahdollisuuksista markkinointiin!
Blogit

Kun markkinointi rakastui dataan — kolme tärkeintä oppia

Dataa usealla taholla markkinoinnin tueksi on, mutta haasteet piilevät usein datan hyödyntämisessä. Lue vinkit parempaan datan hyödyntämseen!
Blogit

Kai tiedät, että asiakkaasi eivät ole samanarvoisia euroissa? LTV ja sen merkitys

Kysymys, joka on nyt jokaisen huulilla on seuraava: kuinka arvokkaita yksittäiset asiakkaat ja segmentit tulevat olemaan yrityksellemme euroissa?
Blogit

Markkinoinnin tehtävä on toteuttaa yrityksen strategiaa markkinoinnin keinoin. Mikä tavoite kulloinkin on, riippuu yrityksen tilanteesta

Huono asiakasrekisteri vaikuttaa suoraan liiketoimintaasi. GDPR on pakottanut monia meitä laittamaan data-asiat kuntoon, lue lisää ajatuksia tästä!
Blogit

Kyllä, tahdon vastaanottaa sisältöäsi - 3 vinkkiä inbound-markkinoinnin toteutukseen

Miksi suostumukseen perustuvaa sisältömarkkinointia ei edelleenkään, noin 20 vuotta kirjan kirjoittamisen jälkeen, osata täysin hyödyntää?
Blogit

Kuinka hyvin tunnet verkkokävijäsi?

Web-analytiikka tarjoaa niukasti ymmärrystä siitä, keitä verkkokävijäsi ovat, mitä he tahtovat, tai millaisia asenteita heillä on.
Video

GDPR ❤️ Markkinointi - Tapahtuman videot

GDPR puhututtaa markkinoinnin alan ammattilaisten keskuudessa. Kurkkaa tästä vuonna 2018 julkaistu tietopaketti aiheesta!
Blogit

Viisi askelta kohti markkinoinnin mittaamista - tänään, nyt ja heti

Mitä markkinoinnin mittaaminen todellisuudessa vaatii? Millaisilla toimenpiteillä markkinointi-investointien tuottavuutta parannetaan?