Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan sponsoroinnista, kun Saksan futismaajoukkue vaihtoi legendaarisen paitasponsorinsa Adidasesta Nikeen, tekoälyn rooli rekrytoinnissa ja sitä kautta työnantajamielikuvallisissa asioissa sekä mitä uuden somealustojen engagementtia tutkineen raportin löydökset kertovat yritysten sosiaalisen median käytöstä.
Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Oatlyn Luovan johtajan ulostulosta "En voisi ikinä olla CMO", etätyö vs läsnätyö markkinoinnin alalla sekä mitä järkeä on tekoälyvaikuttajissa.
Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Yhdysvaltojen ja Kiinan välisestä "taistelusta" ja miten se näkyy markkinoijan pöydällä esimerkiksi Instagramin ja Tiktokin välisenä taisteluna, voiko yrityskulttuurista rakentaa kilpailuetua sekä mitä MMM eli marketing mix modeling on ja mitä Googlen Meridian-lanseeraus tällä saralla tarkoittaa.
Mikä on tärkeää? -podcastin tässä jaksossa jutellaan somen tekijänoikeusasioista, äänisisältöjen kulutuksesta sekä paneudutaan markkinointialan hyvinvointiin. Juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina markkinointitoimisto Julkee x Lempeen Lasse Iskanius sekä Telia Finlandin Laura Kultaranta.