MarkkinointiKollektiivi

Blogit

Miten radikaali muutos johdetaan? Nappaa vinkit ja onnistu!

Moni tiedostaa, että muuttuvassa maailmassa pärjätäkseen tarvitaan kunnon ravistelua ja täysin uusin tavoin tekemistä. Perinpohjaisen, radikaalin muutoksen johtamisen kohdalla saattaa kuitenkin herätä kysymyksiä: Mistä aloittaa, miten edetä? Kati Huovinmaa jakaa omat, kokemuksen ja mokien myötä löytyneet vinkit hyödynnettäväksi muutosprojektissasi onnistumiseen.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 24.10.2023: Älä anna vastuullisuuden viedä yöunia – apua vastuullisuuteen pk-yrityksille ja markkinoijille

Ovatko vastuullisuus, vastuullisuusviestintä ja vastuullisuusmarkkinointi vain isojen yritysten pöydällä? Kuinka pienemmät yritykset pääsevät kiinni vastuulliseen liiketoimintaan? Voisiko markkinoinnin alaa hivuttaa vastuullisempaan suuntaan sisältäpäin?
Tapahtumat

*Tilaisuus on päättynyt* Myynnin ja markkinoinnin yhteinen suunta 2024 / Helsinki 9.11.2023

Tule katkaisemaan marraskuun harmaus, tapaamaan kollegoita ja inspiroitumaan myynnin ja markkinoinnin ajankohtaisista teemoista! MarkkinointiKollektiivi ja MyyntiKollektiivi yhdessä kutsuvat sinut ikuiseen kesään, lämpimälle valkoiselle hiekalle, Biitsi.fi-tiloissa järjestettävään Myynnin ja markkinoinnin yhteinen suunta 2024 -tilaisuuteen.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 17.10.2023: Miten asettaa asiakaskäyttäytyminen liiketoiminnan ytimeen?

Aamukahviseura saa vieraakseen Niklas Kurjen (Colcrane), joka inspiroi meitä tutkimuslähtöisillä ja asiakasdataa uudella tavalla hyödyntävillä menetelmillä.
Blogit

Tavoita tasapuolisesti äänellä

Markkinointiviestinnän tekijälle podcastit ovat erityisen kiinnostavia vaikuttavuutensa vuoksi. Hyvällä sisällöllä kuuntelija saadaan viettämään tunteja organisaation viestien parissa. Äänimedialla on vaikuttavuuden lisäksi toinenkin ässä hihassaan: sen avulla voi tehdä yhdenvertaista ja tasa-arvoista viestintää.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: Markkinoinnin muutosvoima: datan käyttö strategisena työkaluna 25.10.2023

Tässä MarkkinointiKollektiivin virtuaalisessa teematilaisuudessa tartutaan markkinoinnin mittaamisen ja vaikuttavuuden tutkimisen ytimeen, eli datan tehokkaaseen ja käyttäjäystävälliseen hyödyntämiseen.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 10.10.2023: Miten markkinoija voi hyödyntää ajankohtaisia ilmiöitä?

Aamukahviseura saa vieraakseen Juri Volaman, joka vie viestinnän ja markkinoinnin ammattilaiset Suomen suosituimpien uutisten pariin. Kuulemme, miten markkinoija voi hyödyntää ajankohtaisia ilmiöitä, kun mediassa helähtää ja palstatilaa vievät Käärijän, Wilma Murron, suurten yrityskauppojen tai ilmaveivien kaltaiset aiheet.
Blogit

Tulevaisuuden markkinoinnilta voimme vaatia enemmän kuin edes asiakkaamme osaavat vielä toivoa

Asiakaskokemukselta vaaditaan paljon ja monet vaatimukset kohdistuvat tavallisesti markkinoinnin tai asiakaspalvelun tekemiseen. Asiakastyö on kuitenkin haastavaa, ja sen kehittäminen oikeaan suuntaan vielä merkittävästi haastavampaa.