Ilmoittaudu heti mukaan seuraavaan MK Aamukahviseuraan! MK Aamukahviseura saa vieraakseen Evelin Kaskin, Vapa Median New Phenomena Directorin. Työssään uusia ilmiöitä ja trendejä tutkiva Evelin valottaa, millaiset sisällöt kirittävät brändejä menestykseen alkavana vuonna. Evelin jakaa aamukahvin äärellä omat tärppinsä tämän hetken kiinnostavimpiin sisältötrendeihin. Saamme myös kuulla, mikä merkitys omilla kanavilla on vaikuttavassa sisältömarkkinoinnissa, ja mitä on hyvä ottaa huomioon sisältömarkkinointia suunnitellessa ja toteuttaessa.
MarkkinointiKollektiivi järjesti markkinoinnin alan oppien ja oivallusten levittämiseksi vuoden 2022 aikana yhteensä 15 virtuaalista teematilaisuutta, 6 livetilaisuutta ja 37 MK Aamukahviseurakeskustelua markkinoinnin eri aiheista. Näiden lisäksi MarkkinointiKollektiivi julkaisi 18 MarkkinointiRadio-podcastjaksoa. Kokosimme oheen MarkkinointiKollektiivin vuoden suosituimmat sisällöt.
"Loputtomat kulutusjuhlat etenkin vauraissa maissa ovat ajaneet ihmiskunnan tilanteeseen, jossa bileille on seuraavien vuosien ja vuosikymmenten aikana tulossa stoppi tavalla tai toisella.", kirjoittaa Mari Rihti MK Kipinävuorossa.
Kuinka oppia mokista niiden piilottelun sijaan? Mokat esiin ja parempaa, opettavaa ja kaikkia auttavaa puhetta markkinoijien mokista koko markkinoinnin alan yhteiseksi hyödyksi. Tule mukaan mokien jakamisen talkoisiin!
"Vaikka edustaisitkin tietotyöläisenä mitä tahansa brändiä tai yritystä, myyntitilanteessa usein katse kuitenkin kohdistuu sinuun", kirjoittaa Kert Kenner (Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n myyntilähettiläs) MK Kumppaniblogissa.