MarkkinointiKollektiivi

Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 17.1.2023: Miten menestyviä brändejä rakennetaan sisältöjen avulla vuonna 2023? Vieraana Evelin Kask, Vapa Media

Ilmoittaudu heti mukaan seuraavaan MK Aamukahviseuraan! MK Aamukahviseura saa vieraakseen Evelin Kaskin, Vapa Median New Phenomena Directorin. Työssään uusia ilmiöitä ja trendejä tutkiva Evelin valottaa, millaiset sisällöt kirittävät brändejä menestykseen alkavana vuonna. Evelin jakaa aamukahvin äärellä omat tärppinsä tämän hetken kiinnostavimpiin sisältötrendeihin. Saamme myös kuulla, mikä merkitys omilla kanavilla on vaikuttavassa sisältömarkkinoinnissa, ja mitä on hyvä ottaa huomioon sisältömarkkinointia suunnitellessa ja toteuttaessa.
Blogit

Ota haltuusi MarkkinointiKollektiivin vuoden 2022 suosituimmat sisällöt: kokosimme linkit vuoden suosituimmista sisällöistämme avuksesi!

MarkkinointiKollektiivi järjesti markkinoinnin alan oppien ja oivallusten levittämiseksi vuoden 2022 aikana yhteensä 15 virtuaalista teematilaisuutta, 6 livetilaisuutta ja 37 MK Aamukahviseurakeskustelua markkinoinnin eri aiheista. Näiden lisäksi MarkkinointiKollektiivi julkaisi 18 MarkkinointiRadio-podcastjaksoa. Kokosimme oheen MarkkinointiKollektiivin vuoden suosituimmat sisällöt.
Blogit

Kulutusjuhlat ovat päättymässä vuosituhannen pahimpaan krapulaan, ja markkinoinnilla on nyt oivallinen tilaisuus tarttua ohjaksiin

"Loputtomat kulutusjuhlat etenkin vauraissa maissa ovat ajaneet ihmiskunnan tilanteeseen, jossa bileille on seuraavien vuosien ja vuosikymmenten aikana tulossa stoppi tavalla tai toisella.", kirjoittaa Mari Rihti MK Kipinävuorossa.
Blogit

Markkinoijan m0kat - näin me olemme mokailleet

Kuinka markkinoinnin alan ammattilaiset kokevat mokien jakamisen toteutuvan alalla? Lue MK Markkinoijan m0kat -kyselyn tuloksista ja ota haltuusi tuhti kooste markkinoijien m0katarinoista: "Yhdessä edellisessä työpaikassa lähetin 500 000 asiakasrekisterille viestin, jossa puhuttiin "persepäivästä" (p.o. perhepäivä)."
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK MARKKINOIJAN M0KAT - kuinka oppia mokista niiden piilottelun sijaan

Kuinka oppia mokista niiden piilottelun sijaan? Mokat esiin ja parempaa, opettavaa ja kaikkia auttavaa puhetta markkinoijien mokista koko markkinoinnin alan yhteiseksi hyödyksi. Tule mukaan mokien jakamisen talkoisiin!
Blogit

Ihminen vs. kone

Kumpi rakentaa digitaalisesta asiakaskokemuksesta onnistuneemman - ihminen vai kone? Tätä pohtii Netta Arola (Nitro) MK Kumppaniblogissa.
Blogit

Varmistu aidosta vastuullisuudesta: Kysy nämä kolme kysymystä hiilineutraalia tuotetta tai toimintaa markkinoivalta yhtiöltä

"Mistä oikeasti puhutaan silloin kun puhutaan hiilineutraaliudesta? ", kysyy Mirka Lammi (PunaMusta Media) MK Kumppaniblogissa.
Blogit

Tuotteena MINÄ – Tietotyön myyminen

"Vaikka edustaisitkin tietotyöläisenä mitä tahansa brändiä tai yritystä, myyntitilanteessa usein katse kuitenkin kohdistuu sinuun", kirjoittaa Kert Kenner (Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n myyntilähettiläs) MK Kumppaniblogissa.