Personointi on yksi markkinoinnin supervoimista, ja nykyaikaisen liiketoiminnan sekä paremman asiakaskokemuksen tärkeimmistä erottautumiskeinoista. Personoinnin tehokas hyödyntäminen markkinoinnissa vaatii kuitenkin strategiaa, ymmärrystä sekä oikeita työkaluja. Aamukahviseurassa päästään kuulemaan ensimmäisinä vinkit personointiin, joka on liiketoiminnallisesti kannattavaa ja brändiä vahvistavaa.
Jokainen markkinoija tietää jo, että videot lisäävät brändiin sitoutumista ja herättävät huomiota, eli niitä kannattaa tehdä. Videoiden tuottaminen ilman selkeää suunnitelmaa ja tavoitetta saattaa kuitenkin hukata resursseja, eivätkä tästä johtuvat heikot tulokset innosta tekemään niitä lisää.
Moni pk-yritys haaveilee kasvusta. Koska kotimarkkina on jo kypsä, kääntyvät katseet mm. Ruotsiin ja Keski-Eurooppaan uusien mahdollisuuksien ja kasvun perässä. Kansainvälistymisessä on kuitenkin muutamia selkeitä sudenkuoppia, sekä vahvana eläviä myyttejä, jotka kannattaa tiedostaa.
Digmarit ja MarkkinointiKollektiivi kutsuvat sinut tärkeiden teemojen äärelle: keskustellaan palkasta, hyvästä työelämästä ja siitä, miten työnantajan ja työntekijän odotukset saadaan kohtaamaan.
A/B-testaaminen on markkinoijalle arkea, mutta erityisesti B2B-markkinoinnissa erilaisten kokeilujen onnistumisprosenttia on haastava hilata kovinkaan korkealle. Se saattaa johtua siitä, että lähtökohdat ovat jo väärät, jos ei ymmärretä, kuinka asiakkuus oikeasti syntyy tai miten siihen johtavaa markkinointiputkea voi kehittää mittausdatan pohjalta.
Every day, each and every one of us are exposed to over 10,000 ads, and scrolling through 90 metres of displays. Our eyes have become trained to ignore ads that – well – look like ads. So how do you make sure your ads stand out?
On puhuttu kyllästymiseen asti myynnin ja markkinoinnin yhteistyöstä. Samassa kuorossa on laulanut Riina Jokinen (Kram Mark Ops), joka jaksaa jankuttaa yhteistyön prosesseista, rutiineista ja työkaluista. Eikä hän aio lopettaa vieläkään.
On puhuttu kyllästymiseen asti myynnin ja markkinoinnin yhteistyöstä. Samassa kuorossa on laulanut Riina Jokinen (Kram Mark Ops), joka jaksaa jankuttaa yhteistyön prosesseista, rutiineista ja työkaluista. Eikä hän aio lopettaa vieläkään.