Aihe:

Asiakasymmärrys

Blogit

Laiska data syö strategiasi - 4 askelta verkkoanalytiikan hyödyntämiseen

Verkkoanalytiikkasi on turhaa, jos sen tuottama data jää vain merkeiksi raporteissa. Lue tästä lisää datan hyödyntämisen tärkeydestä lisää tästä.
Blogit

Kai tiedät, että asiakkaasi eivät ole samanarvoisia euroissa? LTV ja sen merkitys

Kysymys, joka on nyt jokaisen huulilla on seuraava: kuinka arvokkaita yksittäiset asiakkaat ja segmentit tulevat olemaan yrityksellemme euroissa?
Blogit

3 SYYTÄ: Miksi asiakaspalvelutiimi pitää ottaa mukaan markkinointipuuhasteluun?

Asiakaspalvelulla ja markkinoinnilla on paljon yhtymäkohtia. Miten teillä hyödynnetään asiakaspalvelun osaamista markkinoinnissa?
Blogit

Markkinoinnin tehtävä on toteuttaa yrityksen strategiaa markkinoinnin keinoin. Mikä tavoite kulloinkin on, riippuu yrityksen tilanteesta

Huono asiakasrekisteri vaikuttaa suoraan liiketoimintaasi. GDPR on pakottanut monia meitä laittamaan data-asiat kuntoon, lue lisää ajatuksia tästä!
Blogit

Kyllä, tahdon vastaanottaa sisältöäsi - 3 vinkkiä inbound-markkinoinnin toteutukseen

Miksi suostumukseen perustuvaa sisältömarkkinointia ei edelleenkään, noin 20 vuotta kirjan kirjoittamisen jälkeen, osata täysin hyödyntää?
Blogit

Kuinka hyvin tunnet verkkokävijäsi?

Web-analytiikka tarjoaa niukasti ymmärrystä siitä, keitä verkkokävijäsi ovat, mitä he tahtovat, tai millaisia asenteita heillä on.
Blogit

Nujertaako liiallinen mainonnan kohdentaminen sattuman?

Miten voimme markkinoijina edelleen tehostaa kohdentamista, ja onko tässä tehostamisessa vaarana, että kohdennamme jo liikaa?
Blogit

Kuluttajatuntemus perustuu moniulotteiseen dataan

Kuinka kuulla myös ne asiakkaat, jotka eivät jätä yrityksenne sivuille jalanjälkeään analysoitavaksi, vaan heidän polkunsa käy kilpailijan kassan kautta?