Aihe:

Asiakasymmärrys

Blogit

Asiakaspolkuanalytiikka – Kun Google Analytics ei enää riitä

Kokonaisvaltainen markkinoinnin tekeminen vaatii asiakaspolkuanalytiikkaa, pelkkä Google Analyticsin lukujen analysointi ei aina riitä.
Blogit

Reaaliaikainen silmänliikkeen seuranta palvelee myös luovaa suunnittelijaa

Teknologia mahdollistaa luovalle työlle aivan uusia mahdollisuuksia inspiroitua ja validoida omaa työtään. Inspiroidu blogista!
Blogit

Laiska data syö strategiasi - 4 askelta verkkoanalytiikan hyödyntämiseen

Verkkoanalytiikkasi on turhaa, jos sen tuottama data jää vain merkeiksi raporteissa. Lue tästä lisää datan hyödyntämisen tärkeydestä lisää tästä.
Blogit

Kai tiedät, että asiakkaasi eivät ole samanarvoisia euroissa? LTV ja sen merkitys

Kysymys, joka on nyt jokaisen huulilla on seuraava: kuinka arvokkaita yksittäiset asiakkaat ja segmentit tulevat olemaan yrityksellemme euroissa?
Blogit

3 SYYTÄ: Miksi asiakaspalvelutiimi pitää ottaa mukaan markkinointipuuhasteluun?

Asiakaspalvelulla ja markkinoinnilla on paljon yhtymäkohtia. Miten teillä hyödynnetään asiakaspalvelun osaamista markkinoinnissa?
Blogit

Markkinoinnin tehtävä on toteuttaa yrityksen strategiaa markkinoinnin keinoin. Mikä tavoite kulloinkin on, riippuu yrityksen tilanteesta

Huono asiakasrekisteri vaikuttaa suoraan liiketoimintaasi. GDPR on pakottanut monia meitä laittamaan data-asiat kuntoon, lue lisää ajatuksia tästä!
Blogit

Kyllä, tahdon vastaanottaa sisältöäsi - 3 vinkkiä inbound-markkinoinnin toteutukseen

Miksi suostumukseen perustuvaa sisältömarkkinointia ei edelleenkään, noin 20 vuotta kirjan kirjoittamisen jälkeen, osata täysin hyödyntää?
Blogit

Kuinka hyvin tunnet verkkokävijäsi?

Web-analytiikka tarjoaa niukasti ymmärrystä siitä, keitä verkkokävijäsi ovat, mitä he tahtovat, tai millaisia asenteita heillä on.